Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 10 Octombrie 2011
44% dintre consumatori ar cumpăra un brand dacă acesta ar primi distincţia de Superbrand

44% dintre consumatori ar cumpăra un brand dacă acesta ar primi distincţia de Superbrand

Superbrands România anunţă încheierea fazei de cercetare în cadrul programului pentru 2011- 2012. 740 branduri au fost incluse în cercetarea cu consumatorii. 215 dintre acestea sunt branduri româneşti reprezentând aproape o treime din totalul brandurilor intrate în cercetare.

de Teodora Ieşeanu
Pentru 87% dintre consumatorii români din mediul urban caracteristicile brandurilor care sunt extrem de importante în construirea imaginii de Superbrand sunt: calitatea foarte bună a produselor / serviciilor, 85% au susţinut că raportul foarte bun calitate-preţ este important, 86% - respectul faţă de clienţi, precum şi o bază de clienţi foarte multumiţi, iar 84% încrederea pe care o inspiră brandul.

Între atributele de brand care ar influenţa mai puţin considerarea unor branduri drept Superbranduri, 43% dintre consumatori au menţionat simţul umorului, 50% - prezenţa în reţelele de socializare media, 56% - tradiţia în România şi 57% au declarat că implicarea în campaniile sociale.

Cercetarea la nivelul consumatorilor a fost realizată de Nielsen Romania, partener tradiţional al Superbrands în Romania şi pe plan internaţional. Concluziile cercetării urmează să fie finalizate în perioada imediat următoare şi vor genera topul primelor 10 branduri locale şi internaţionale, identificate de consumatorii români ca fiind Superbrands pe piaţa din România.

Conform metodologiei Superbrands, programul cuprinde două etape: în prima etapă, Consiliul Superbrands, format din 26 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare şi branding a evaluat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse şi servicii din diferite industrii, luând în considerare criterii precum: calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. Lista de branduri propusă pentru evaluare a fost alcătuită de compania Nielsen. Această primă etapă de preselecţie a generat o lista 740 de branduri, reprezentând aproximativ 60% din brandurile evaluate de Consiliul Superbrands.

În etapa a doua a programului, cele 740 de branduri au intrat în cercetarea de piaţă realizată de Nielsen pentru Superbrands România. Cercetarea a avut loc la nivel national urban, în perioada iulie – septembrie 2011. Eşantionul a cuprins 1.500 de consumatori cu vârste cuprinse între 18-54 ani, reprezentativ pe criterii de vârstă, sex, regiune, mărime a oraşului de provenienţă. Interviurile au fost realizate online, pe un panel furnizat de compania Inovaction Research. Pentru fiecare din cele 48 de domenii, respondenţii au fost invitaţi să indice brandurile pe care le consideră ca fiind Superbrands, luând în calcul valori precum calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă, ce conferă statutul de Superbrand în toate pieţele lumii.

Extra Info

Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia dezvoltă programe consacrate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ două ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 200 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit aproape 100 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii. Mai multe informaţii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe http://www.superbrands.com/ro.

În peste 100 de ţări din întreaga lume, Nielsen pune la dispoziţia companiilor cea mai complexă gamă de informaţii despre obiceiurile şi preferinţele consumatorilor privind comportamentul de consum media şi de cumpărare.

Ca lider mondial în măsurarea şi generarea informaţiilor de marketing, Nielsen oferă clienţilor săi o înţelegere profundă a consumatorilor, ca element esenţial pentru luarea deciziilor corecte în afaceri şi cresterea profitabilă a companiei. Nielsen caută şi oferă permanent metode inovatoare ce ţin pasul cu ultimele tendinţe ale pieţei pentru a înţelege cât mai bine aşteptările şi profilurile consumatorilor, din ce in ce mai variate, exigente şi informate.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Creare Site
16 Martie 2012, 20:28
Cred ca foarte multi dintre romani nici macar nu stiu ce este un superbrand ca sa nu mai spunem ca multi cumpara produse fara sa citeasca eticheta.
Grainger Coupon Code August 2013
18 Iulie 2013, 18:44
Între atributele de brand care ar influenţa mai puţin considerarea unor branduri drept Superbranduri
Boo Hoo Clothing Promo Code August 2013
20 Iulie 2013, 18:13
At the time I was arrested I had no idea it would turn into this. It was just a day like any other day. The only thing that made it significant was that the masses of the people joined in. I want to know where to find Boo Hoo Clothing Promo Code August 2013, do you?
Wayfair Coupon Code August 2013
21 Iulie 2013, 21:38
In networking, there's one matter in choosing a server. Sometimes with a wrong specification of the stuff, they cannot get a good result on it. I want to know where to find Wayfair Coupon Code August 2013, do you?
Gilt Promo Code August 2013
23 Iulie 2013, 23:01
A graduation is the last ceremony of our studying journey. After that, we have to move on a new era of life.
Coupon code august 2013
27 Iulie 2013, 12:40
Thanks. Maybe the price should be balanced with gov intervention,. The invisible hand "formula" doesn't work all the time. I want to know where to find Coupon code august 2013, do you?
Andys Autosport Coupon Code August 2013
7 August 2013, 15:23
I think the picture are taken with a right position and enough lighting. It doesn't looks like in the night shot. I want to know where to find Andys Autosport Coupon Code August 2013, do you?
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare