45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit BankUniCredit Bank a realizat, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță, primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative.„Cu susținerea potrivită, antreprenoriatul creativ poate deveni un motor de creștere pentru economia românească. Barometrul Minților Creative ne arată care sunt problemele pe care le întâmpină acești antreprenori, care sunt nevoile lor, dar și faptul că au o dorință puternică de creștere. În pofida faptului că percep mediul economic ca fiind nefavorabil, 45% dintre ei plănuiesc să își dezvolte afacerile în urmatoarele 12 luni. UniCredit Bank, banca minților creative, va continua să îi susțină pe cei care aleg să îşi urmeze calea în acest domeniu, chiar dacă de multe ori nu le este uşor. Ne-am bucura ca în acest demers să ni se alăture cât mai mulți actori din mediul de business, dar și instituțional din România”, a declarat Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank. „Barometrul Minților Creative ne arată cum e viața antreprenorilor din industrii creative din România în momentul de față – în ce măsură au încredere în economie, ce planuri de extindere au, ce obstacole resimt, de unde obțin finanțare, ce instrumente financiare folosesc, cum recrutează și pe cine. În prezent, dezvoltarea presupune sacrificii pentru majoritatea afacerilor din industrii creative: 3 din 4 companii care realizează investiții o pot face numai cu economii substanțiale în alte domenii”, a detaliat Lăcrămioara Loghin, Managing Director Exact Cercetare și Consultanță. Principalele concluzii ale studiului asupra antreprenorilor din industrii creative sunt următoarele:
Studiul a fost realizat în perioada 26 septembrie – 5 octombrie 2017, în două etape: una calitativă și una cantitativă. Rezultatele se bazează pe răspunsurile a peste 70 de antreprenori cu funcții de conducere în întreprinderi mici și mijlocii din toate industriile creative conform codurilor CAEN din România. Extra info UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, oferind bazei de 25 milioane de clienţi o reţea unică vest-, central- şi est-europeană. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.
|
![]() ![]() |
- 23 Aprilie 2018 UniCredit Bank anunță 60 de noi absolvenți ai Academiei Minților Creative și extinderea programului în Timișoara și Cluj-Napoca
- 15 Noiembrie 2017 100 de antreprenori au absolvit în 2017 cursurile Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială organizat de UniCredit Bank
- 9 Mai 2017 50 de antreprenori au absolvit cursurile Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială organizat de UniCredit Bank
- 29 Martie 2017 UniCredit Bank a sărbătorit Ora Pământului
- 24 Februarie 2017 UniCredit și Fundația NESsT au oferit finanțări de 35.000 de euro și consultanță de business pentru trei afaceri sociale din România
- 16 Aprilie 2018 Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an, după ce și-a mărit cifra de afaceri cu 9.12% în 2017
- 28 Martie 2018 Centenarul la romani. De ce, aparent, suntem dezinteresati de subiect
- 8 Martie 2018 Studiul METRO privind Afacerile Independente: 67% dintre femeile din România visează să aibă propria afacere
- 22 Februarie 2018 Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap
- 21 Februarie 2018 Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017