Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 8 Martie 2018
Studiul METRO privind Afacerile Independente: 67% dintre femeile din România visează să aibă propria afacere

Studiul METRO privind Afacerile Independente: 67% dintre femeile din România visează să aibă propria afacere

Experienţele femeilor care deţin o afacere se află în centrul celei de-a doua părţi a „Studiului privind Afacerile Independente”, o analiză realizată de către METRO la nivel internaţional, în 10 state. România este una din țările participante, iar aspectele dezvăluite de studiu sunt surprinzătoare.

Studiul METRO privind Afacerile Independente: 67% dintre femeile din România visează să aibă propria afacere

16 Aprilie 2018
Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an, după ce și-a mărit cifra de afaceri cu 9.12% în 2017

Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an, după ce și-a mărit cifra de afaceri cu 9.12% în 2017

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță un avans al cifrei de afaceri în 2017, în creștere cu 9.12% față de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214 milioane lei (45.8 milioane Euro).

Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an, după ce și-a mărit cifra de afaceri cu 9.12% în 2017

28 Martie 2018
Centenarul la romani. De ce, aparent, suntem dezinteresati de subiect

Centenarul la romani. De ce, aparent, suntem dezinteresati de subiect

Casa de audit comunicațional și marketing strategic „Fugașin & Partenerii” a lansat astăzi primul studiu ce măsoară interesul românilor față de temele „Centenar”, „Marea Unire” și „fotograful Unirii” în mediul online cu scopul de a pune la dispoziția opiniei publice și a autorităților o serie de concluzii care să ajute la înțelegerea situației și la conturarea unor strategii care până acum au întârziat să apară.

Centenarul la romani. De ce, aparent, suntem dezinteresati de subiect

22 Februarie 2018
Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

Până acum s-a vorbit mult despre Millennials, despre cât de prezenți sunt aceștia în mediul digital și ce conținut preferă. După ei vine puternic din urmă Generația Z, mai exact tinerii născuți între 1995-2012, care vor reprezenta 40% din plaja de consumatori până în 2020 și vor deveni una dintre cele mai puternice forțe de cumpărare.

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

21 Februarie 2018
Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium.

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017