Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 12 Iulie 2017
Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

Potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, şase din 10 consumatori salută soluțiile digitale și cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură. Studiul, realizat în rândul clienților băncilor europene, arată că, de departe, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluțiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) și ușurința utilizării (59%).

Studiu Mastercard – Confortul, cel mai mare avantaj al soluțiilor bancare digitale

28 Iunie 2017
Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Avantajele ce ar putea fi obţinute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii vor deveni reale doar în cazul în care companiile vor acorda atenţie atât tehnologiei, cât şi comunicării. Aceasta este tema centrală din noul raport de cercetare publicat de agenţia de comunicare Grayling, care reuneşte opinii ale unor experţi în IA.

Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

26 Iunie 2017
Studiu Bold by Lowe Group: Digitalul și sănătatea la români

Studiu Bold by Lowe Group: Digitalul și sănătatea la români

Șapte din zece români din mediul urban folosesc tehnologia pentru activități legate de sănătate, arată un studiu realizat de agenția Medic One în parteneriat cu iSense Solutions, în cadrul platformei Bold by Lowe Group. Cei mai mulți dintre aceștia (58%) susțin că astfel au un control mai mare asupra stării de sănătate, alte beneficii indicate fiind un stres redus în ceea ce privește afecțiunile proprii sau ale familiei (44%) și o comunicare mai ușoară cu medicii (42%).

Studiu Bold by Lowe Group: Digitalul și sănătatea la români

22 Iunie 2017
Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

Grila extinsă de programe alături de una dintre cele mai disputate și imprevizibile curse din ultimii ani au generat creșterea audienței Cursei de 24 de ore de la Le Mans pe Eurosport. Astfel, pentru ediția de anul acesta, comparativ cu ediția din 2016, Eurosport anunță o creștere de 34% a audienței medii (585.000 de telespectatori/ minut, de-a lungul întregii transmisiuni live).

Cursa de 24 de ore de la Le Mans înregistrează creșteri record de audiență pe Eurosport

20 Iunie 2017
86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard

86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard

Un procent de 92% dintre români cred că autoritățile publice sunt cele care trebuie să conducă eforturile de a combate economia subterană, iar 86% sunt gata să sprijine acțiunile acestora în combaterea economiei gri, potrivit unui studiu pe tema conștientizării existenței economiei subterane și a atitudinilor față de aceasta, realizat de Ipsos la solicitarea Mastercard în 10 țări din Europa de Est, printre care și România.

86% dintre români vor să susțină lupta împotriva economiei gri - studiu Mastercard