Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 17 Noiembrie 2017
Programele BaniIQ și Banii pe Net schimbă obiceiurile de consum și economisire ale românilor

Programele BaniIQ și Banii pe Net schimbă obiceiurile de consum și economisire ale românilor

Peste două treimi dintre participanții la cursurile de educație financiară BaniIQ și comerț online Banii pe Net, derulate de Visa și Junior Achievement România (JA) în școli, biblioteci și online, au reușit să economisească în ultimele șase luni, iar un procent similar din cei care au finalizat cursurile utilizează instrumente de monitorizare a cheltuielilor lunare, arată un studiu privind impactul celor două programe de educaţie financiară realizat de Visa împreună cu Starcom România, prin Reveal Marketing Research.

Programele BaniIQ și Banii pe Net schimbă obiceiurile de consum și economisire ale românilor

16 Noiembrie 2017
Concluziile studiului „Motivația Millennials”, realizat de D&D Research cu contribuția IAA Romania și a Universităților partenere în programul AcademIAA

Concluziile studiului „Motivația Millennials”, realizat de D&D Research cu contribuția IAA Romania și a Universităților partenere în programul AcademIAA

Programul AcademIAA reflectă inițiativa curajoasă a profesioniștilor din industria MarCom: colaborarea dintre mediul de business și mediul academic pentru a îmbunătăți nivelul educațional în marketing și comunicare din România. În cadrul evenimentului de lansare de joi, 9 noiembrie, au fost prezentate concluziile studiului „Motivația Millennials”, realizat de D&D Research cu contribuția IAA Romania și a Universităților partenere în programul AcademIAA (ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice și Facultatea de Management şi Universitatea Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării).

Concluziile studiului „Motivația Millennials”, realizat de D&D Research cu contribuția IAA Romania și a Universităților partenere în programul AcademIAA

9 Noiembrie 2017
Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici

Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici

Românii din comunitățile mici sunt aproape la fel de informați, folosesc aceleași canale și au așteptări similare cu cele ale consumatorilor din orașele mari. Cu toate acestea, sunt de multe ori ignorați de branduri. Pentru a analiza relevanța brandurilor dincolo de bula marilor orașe, Golin a realizat primul său studiu etnografic în România, în parteneriat cu iSense Solutions.

Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici

7 Noiembrie 2017
91% dintre români sunt adevărați iubitori de cafea

91% dintre români sunt adevărați iubitori de cafea

Românii iubesc cafeaua, asta ne arată un studiu recent realizat de Lavazza*. Iar cafeaua nu e doar parte din ritualul lor zilnic, nu, românii iubesc să bea cafea și la prânz, dar și seara. Acest studiu ne arată multe lucruri despre felul în care românii aleg să își savureze cafeaua, fiind o adevărată dovadă că această băutură e la fel de iubită în România cum este și în Italia, țara mamă a espresso-ului.

91% dintre români sunt adevărați iubitori de cafea

1 Noiembrie 2017
OMV Petrom lansează raportul de sustenabilitate pentru anul 2016

OMV Petrom lansează raportul de sustenabilitate pentru anul 2016

Raportul de sustenabilitate al OMV Petrom „Pasiune pentru energie. Angajament pentru viitor” este acum disponibil online. Acesta prezintă activitățile pe care compania le-a desfășurat pentru a atinge obiectivele stabilite prin strategia de sustenabilitate numită Resourcefulness, precum și principalele rezultate.

OMV Petrom lansează raportul de sustenabilitate pentru anul 2016