Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 22 Februarie 2018
Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

Până acum s-a vorbit mult despre Millennials, despre cât de prezenți sunt aceștia în mediul digital și ce conținut preferă. După ei vine puternic din urmă Generația Z, mai exact tinerii născuți între 1995-2012, care vor reprezenta 40% din plaja de consumatori până în 2020 și vor deveni una dintre cele mai puternice forțe de cumpărare.

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap

21 Februarie 2018
Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium.

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

6 Februarie 2018
Creșteri de două cifre pentru Liberty Center în 2017: traficul a crescut cu 12%, iar vânzările chiriașilor s-au majorat cu 16%

Creșteri de două cifre pentru Liberty Center în 2017: traficul a crescut cu 12%, iar vânzările chiriașilor s-au majorat cu 16%

Centrul comercial Liberty Center a înregistrat în 2017 o creștere a traficului cu 12% comparativ cu anul anterior și a ajuns la 4 milioane de vizitatori pe an. Vânzările chiriașilor au crescut cu 16% în 2017 față de anul 2016, mall-ul atingând un grad de ocupare de 78% față de 52% la finele anului 2016. Printre cei mai noi chiriași se numără Carpeta, Casa Covenienza, R&R Boutique, Format Lady și Colin’s.

Creșteri de două cifre pentru Liberty Center în 2017: traficul a crescut cu 12%, iar vânzările chiriașilor s-au majorat cu 16%

22 Decembrie 2017
De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!” - MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători

De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!” - MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători

Din vechi timpuri se spune că aceasta este cea mai fericită perioadă a anului. Cu anii, însă, Crăciunul s-a transformat în cea mai profitabilă sărbătoare pentru branduri, dar și în cea mai stresantă pentru consumatorii aflați în febra cumpărăturilor și în goana după cadoul perfect. Într-un nou studiu lansat sub umbrela Bold by Lowe Group, MullenLowe analizează modul în care noile generații se raportează la Crăciun și cum ar trebui să acționeze brandurile pentru a se apropia de consumator și pentru a pune stăpânire astfel pe această sărbătoare.

De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!” - MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători

20 Decembrie 2017
IT&C, liderul industriilor care dezvoltă Business Superbrands în România

IT&C, liderul industriilor care dezvoltă Business Superbrands în România

IT&C, consultanța și sectorul bancar se află în topul 3 al categoriilor ce dezvoltă Business Superbrands în domeniul afacerilor, în România, conform rezultatelor cercetării și votului juriului format din 30 de experți, în cadrul ediției Business a programului Superbrands pentru România 2017, derulat de BDR Associates.

IT&C, liderul industriilor care dezvoltă Business Superbrands în România