Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 25 Septembrie 2017
Golin află ce contează cu adevărat pentru români

Golin află ce contează cu adevărat pentru români

Golin România a analizat cum sunt percepute brandurile de către consumatorii români și ce tip de informații sunt relevante pentru ei, într-un studiu realizat la nivel național alături de compania de research iSense Solutions. Concluziile cercetării construiesc un tablou în care consumatorii, interesați mai ales de mesaje utile și practice și de domenii precum sănătate sau economie, se informează în special de la televizor și de pe rețelele sociale.

Golin află ce contează cu adevărat pentru români

14 Septembrie 2017
Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Nouă din zece români preferă persoanele care au anumite defecte pe care şi le recunosc, în detrimentul celor perfecte sau care sunt în căutarea perfecţiunii, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Această atitudine faţă de perfecţiune este prezentă şi în relaţia consumatorilor cu brandurile – 7 din 10 români sunt deschiși să cumpere în continuare produsele companiilor care greşesc faţă de ei, atât timp cât acestea încearcă să-și repare greșeala.

Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

29 August 2017
Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2017

Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2017

Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Cea mai mare creștere a fost înregistrată de asigurările de accident și sănătate distribuite direct, urmată de creșterea apetenței clienților pentru asigurările aferente creditelor de consum.

Metropolitan Life anunță o creștere de 6,3% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2017

21 August 2017
Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

Increderea consumatorului la nivel global arata semne de imbunatatire continua in cel de-al doilea trimestru din 2017, ajungand la un indice de 104, cu 3 puncte procentuale mai mare decat cel din trimestrul patru 2016. Cele mai mari niveluri ale indicilor de incredere s-au inregistrat pe pietele asiatice, cu 6 din primii 10 indici provenind din zona Asia-Pacific.

Nielsen: Increderea consumatorului la nivel global creste pe fondul evolutiei pozitive a optimismului in mai multe piete

18 August 2017
InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers

Starcom România prezintă noul studiu InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers. Ediţia, deja ajunsă la numărul 4 şi realizată cu sprijinul Global Records, se axează pe cercetarea celor mai populare platforme unde influencerii din România sunt urmăriţi şi pe identificarea tipului de conţinut generat de aceştia.

InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers