Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 8 Martie 2017
Studiu Bold by Lowe Group: Feminismul în digital – controversă sau oportunitate?

Studiu Bold by Lowe Group: Feminismul în digital – controversă sau oportunitate?

Luna Femeii este un moment oportun pentru o reevaluare a poziției feminismului în România – dacă există sau nu această mișcare, cum se conturează ea în digital și care este aportul brandurilor din piața locală pe acest subiect. Astfel, agenția de digital Profero a realizat împreună cu compania iSense Solutions, în cadrul platformei Bold by Lowe Group, cel mai de actualitate studiu despre feminism, care sondează percepția românilor din mediul urban asupra egalității de gen, stereotipurilor feminine din online și modulului în care ar trebui să se poziționeze brandurile.

Studiu Bold by Lowe Group: Feminismul în digital – controversă sau oportunitate?

7 Martie 2017
BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2016

BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2016

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 martie 2017, pe siteul asociatiei, cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2016 pentru cele 93 de publicatii care au depus declaratiile in conditii regulamentare. Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare aferente trimestrului 4 al anului 2016, se observa ca mediile tirajului tiparit si difuzat pentru publicatiile auditate de BRAT au ramas constante fata de trimestrul anterior in timp ce media tirajului vandut a scazut cu aproximativ 5%.

BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2016

9 Februarie 2017
Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

În ansamblu, încrederea consumatorilor din Europa a trecut printr-o creștere pozitivă semnificativă în al patrulea trimestru din 2016. Climatul de consum GfK pentru cele 28 de țări UE a crescut cu 5,6 17,9 puncte în decembrie, fiind cea mai valoare de după ianuarie 2008. Indicatorii individuali – estimările economice și cele cu privire la venituri, cât și tendința de a cumpăra – nu s-au dezvoltat în mod uniform.

Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

7 Februarie 2017
Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul smart TV, deschiderea pentru a achiziționa acest tip de conținut este mai mare (15%).

Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

30 Ianuarie 2017
Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Zenith dezvăluie 10 tendinţe privind modul în care inteligenţa artificială va stimula implicarea în itinerariul consumatorului, generând astfel oportunităţi de conectare şi creştere a eficienţei pentru marketeri. Inteligenţa Artificială (AI) este reprezentată de abilitatea maşinilor sau a computerelor de a replica gândirea şi procesele umane de decizie. Un domeniu cheie din zona inteligenţei artificiale este învăţarea automată, iar Trendurile Zenith 2017 se bazează pe o automatizare revoluţionară a planningului digital.

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017