Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 9 Februarie 2017
Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

În ansamblu, încrederea consumatorilor din Europa a trecut printr-o creștere pozitivă semnificativă în al patrulea trimestru din 2016. Climatul de consum GfK pentru cele 28 de țări UE a crescut cu 5,6 17,9 puncte în decembrie, fiind cea mai valoare de după ianuarie 2008. Indicatorii individuali – estimările economice și cele cu privire la venituri, cât și tendința de a cumpăra – nu s-au dezvoltat în mod uniform.

Climatul de consum în UE la nivelul cel mai înalt în ultimii nouă ani

7 Februarie 2017
Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul smart TV, deschiderea pentru a achiziționa acest tip de conținut este mai mare (15%).

Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Câți români plătesc pentru conținut video online

30 Ianuarie 2017
Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

Zenith dezvăluie 10 tendinţe privind modul în care inteligenţa artificială va stimula implicarea în itinerariul consumatorului, generând astfel oportunităţi de conectare şi creştere a eficienţei pentru marketeri. Inteligenţa Artificială (AI) este reprezentată de abilitatea maşinilor sau a computerelor de a replica gândirea şi procesele umane de decizie. Un domeniu cheie din zona inteligenţei artificiale este învăţarea automată, iar Trendurile Zenith 2017 se bazează pe o automatizare revoluţionară a planningului digital.

Inteligenţa Artificială pentru marketeri - 10 Trenduri Zenith pentru 2017

18 Ianuarie 2017
Puterea de cumpărare este în creștere în România, ca și în țările din Europa Centrală și de Est

Puterea de cumpărare este în creștere în România, ca și în țările din Europa Centrală și de Est

Europenii înregistrează o putere de cumpărare pe persoană în ușoară creștere în 2016, comparativ cu anul trecut. Venitul net disponibil al populației variază substanțial între cele 42 de țări analizate în studiul GfK. Cea mai mare putere medie de cumpărare o găsim în Liechtenstein, Elveția și Luxemburg, în timp ce cea mai slabă se înregistrează în Belarus, Moldova și Ucraina. Ucrainenii au doar a opta parte din puterea medie de cumpărare a locuitorilor Liechtenstein-ului.

Puterea de cumpărare este în creștere în România, ca și în țările din Europa Centrală și de Est

20 Decembrie 2016
Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil

Ericsson (NASDAQ: ERIC) prezintă cea de-a șaptea ediție a ConsumerLab TV & Media Report, care arată schimbarea semnificativă de comportament în ceea ce privește urmărirea de conținut TV si video și tendința spre mobilitate. Acest raport este unul dintre cele mai mari studii de acest fel la nivel global, analizând obiceiurile de vizionare a conținutului TV și video ale unui eșantion care reprezintă statistic aproximativ 1,1 miliarde de oameni din 24 de țări.

Studiu Ericsson TV & Media Report: În România, 60% dintre Millennials urmăresc conținut TV și video pe mobil