Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 16 Mai 2017
Studiu Bold by Lowe Group: Cum arată familia modernă în România

Studiu Bold by Lowe Group: Cum arată familia modernă în România

Patru din 10 români din mediul urban consideră că fac parte dintr-o familie modernă, arată un studiu realizat de agenția MullenLowe în parteneriat cu iSense Solutions, în cadrul platformei Bold by Lowe Group. De asemenea, deși 54% sunt de părere că fac parte dintr-o familie tradițională, 63% dintre aceștia și-ar dori să aibă o familie modernă.

Studiu Bold by Lowe Group: Cum arată familia modernă în România

16 Mai 2017
Criteo publică noul studiu cross-device și îl numește pe Erkan Soy Director General pentru Europa Centrală și de Est

Criteo publică noul studiu cross-device și îl numește pe Erkan Soy Director General pentru Europa Centrală și de Est

Criteo (NASDAQ: CRTO), lider internațional în performance marketing, a lansat o nouă ediție a studiului „State of Cross-Device Commerce”, ce oferă informații despre comportamentul cumpărătorilor online în a doua jumătate a anului 2016, dar și predicții pentru evoluția comerțului online în toate formele sale la nivelul Europei Centrale și de Est (CEE) și pe mapamond.

Criteo publică noul studiu cross-device și îl numește pe Erkan Soy Director General pentru Europa Centrală și de Est

9 Mai 2017
Copiii aleg distracţia pe internet şi părinţii îi vor programatori

Copiii aleg distracţia pe internet şi părinţii îi vor programatori

74 % dintre copii folosesc internetul în primul rând pentru conţinut video: desene animate sau filmuleţe amuzante şi 59% pentru jocuri, relevă un nou studiu Open-I Research, realizat pentru Itsy Bitsy şi Orange. În schimb, majoritatea părinţilor acestor copiii ar vrea să-i înscrie la un curs de informatică sau robotică, domenii pe care le estimează ca o premiză pentru un viitor de succes.

Copiii aleg distracţia pe internet şi părinţii îi vor programatori

25 Aprilie 2017
Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

În contextul în care exigențele consumatorilor sunt în creştere, tot mai multe branduri apelează la sfera culturală pentru a se repoziționa şi pentru a crea o legătură mai profundă cu publicul-ţintă. Astfel, Grayling lansează Brands & The Arts, un raport în care explică factorii care fac să funcţioneze aceste parteneriate creative, identifică trenduri care le influenţează viitorul şi prezintă programe de succes în acest domeniu dezvoltate de mai multe branduri, printre care Absolut, BMW, Cadillac, Davidoff, Swatch, UNIQLO şi Vans.

Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

18 Aprilie 2017
Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016

Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016

Anul 2016 a fost încă un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atât din perspectiva retailerilor, cât și a producătorilor. A fost al doilea an consecutiv când românii au avut un apetit crescut pentru produse mai scumpe și pentru cheltuieli mai mari. Piața FMCG a crescut cu 3.4% în valoare față de 2015.

Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016