Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 25 Aprilie 2017
Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

În contextul în care exigențele consumatorilor sunt în creştere, tot mai multe branduri apelează la sfera culturală pentru a se repoziționa şi pentru a crea o legătură mai profundă cu publicul-ţintă. Astfel, Grayling lansează Brands & The Arts, un raport în care explică factorii care fac să funcţioneze aceste parteneriate creative, identifică trenduri care le influenţează viitorul şi prezintă programe de succes în acest domeniu dezvoltate de mai multe branduri, printre care Absolut, BMW, Cadillac, Davidoff, Swatch, UNIQLO şi Vans.

Grayling lansează Brands & The Arts, un raport detaliat asupra colaborării dintre branduri şi domeniul artistic

18 Aprilie 2017
Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016

Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016

Anul 2016 a fost încă un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atât din perspectiva retailerilor, cât și a producătorilor. A fost al doilea an consecutiv când românii au avut un apetit crescut pentru produse mai scumpe și pentru cheltuieli mai mari. Piața FMCG a crescut cu 3.4% în valoare față de 2015.

Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016

15 Aprilie 2017
Studiu iSense Solutions: Cât de responsabili față de mediu sunt românii

Studiu iSense Solutions: Cât de responsabili față de mediu sunt românii

Aproape trei sferturi dintre români (74%) refolosesc pungile de cumpărături, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. În acelaşi timp, 64% dintre români participă într-un fel sau altul la reciclare, iar 42% dintre ei declară că înlocuiesc mașina sau transportul în comun cu bicicleta sau mersul pe jos de câte ori au ocazia.

Studiu iSense Solutions: Cât de responsabili față de mediu sunt românii

12 Aprilie 2017
Unul din trei adulți are mai puțin de 10 ore de timp liber pe săptămână, conform unui studiu global realizat de Beko

Unul din trei adulți are mai puțin de 10 ore de timp liber pe săptămână, conform unui studiu global realizat de Beko

Pe măsură ce viața devine din ce în ce mai agitată, avem din ce în ce mai puțin timp liber. Aproximativ 30% dintre adulți au mai puțin de 10 ore libere pe săptămână, în timp ce 36% au mai puțin de două ore pe zi, în contextul în care cerințele vieții moderne ocupă din timpul destinat relaxării.

Unul din trei adulți are mai puțin de 10 ore de timp liber pe săptămână, conform unui studiu global realizat de Beko

11 Aprilie 2017
United lansează primul studiu de acoperire mediatică în industria dezvoltării proiectelor de birouri

United lansează primul studiu de acoperire mediatică în industria dezvoltării proiectelor de birouri

United Marketing Partner, agenție de marketing full-service cu o experiență de 17 ani pe piața din România, a realizat un studiu de măsurare a acoperirii mediatice a proiectelor de clădiri de birouri din București. Scopul studiului este de a cuantifica numărul total al aparițiilor din industrie, dar si de a identifica cele mai performante proiecte din punct de vedere al aparițiilor în mediul online.

United lansează primul studiu de acoperire mediatică în industria dezvoltării proiectelor de birouri