Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 8 Iunie 2018
Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere

Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere

Piața de media din România a înregistrat o nouă creștere de 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani.

Initiative: Piața de media din România își menține trendul stabil de creștere

12 Iunie 2018
Studiu Mastercard: Comerțul conversațional este următoarea frontieră digitală

Studiu Mastercard: Comerțul conversațional este următoarea frontieră digitală

Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului "Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice", lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Studiu Mastercard: Comerțul conversațional este următoarea frontieră digitală

6 Iunie 2018
Samsung, Coca-Cola și Lidl, cele mai puternice branduri în social media în 2018

Samsung, Coca-Cola și Lidl, cele mai puternice branduri în social media în 2018

Samsung, Coca-Cola și Lidl ocupă primele trei poziții în ediția Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate în Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds și Orange. Samsung și Coca-Cola, brandurile aflate pe primele locuri ale clasamentului, sunt cele care au reușit să comunice coerent și eficient pe toate canalele care contează în rândul audiențelor lor.

Samsung, Coca-Cola și Lidl, cele mai puternice branduri în social media în 2018

4 Iunie 2018
Rezultate financiare 2017: Kaufland își menține poziția de lider al pieței de retail din România

Rezultate financiare 2017: Kaufland își menține poziția de lider al pieței de retail din România

Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei, în creștere constantă de la an la an, și rămâne liderul pieței de retail din România. De asemenea, și în 2017, Kaufland s-a numărat printre cei mai importanți contribuabili la bugetul de stat al României, direcționând o sumă de peste 680 milioane lei.

Rezultate financiare 2017: Kaufland își menține poziția de lider al pieței de retail din România

4 Iunie 2018
Rezultate remarcabile pentru gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, la numai un an de la lansare

Rezultate remarcabile pentru gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, la numai un an de la lansare

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, marchează un an de la lansarea gamei Gerovital H3 Derma+ Premium Care prin rezultate impresionante ale liniei de cosmetice. Gama a înregistrat vânzări de peste 1.5 milioane de euro (peste 7 milioane lei), una dintre cele mai mari sume la nivel de companie.

Rezultate remarcabile pentru gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, la numai un an de la lansare