Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 7 Septembrie 2016
BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie - iunie 2016

BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie - iunie 2016

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 septembrie 2016, pe siteul asociatiei, cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii regulamentare.

Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare aferente trimestrului 2 al anului 2016, se observa ca mediile tirajului tiparit si difuzat pentru publicatiile auditate de BRAT au inregistrat o crestere de aproximativ 12% fata de trimestrul anterior. Aceasta crestere provine in principal din cresterea tirajului tiparit si difuzat aferent publicatiei Kaufland. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016  a scazut cu 5% fata de trimestrul anterior.

Fata de trimestrul similar al anului 2015, in acest trimestru mediile tirajului brut si difuzat sunt cu 17%, respectiv 22% mai mari. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016 a fost cu aproximativ 8% mai mica decat in trimestrul 2 al anului 2015.

Evolutia cotidienelor nationale comparativ cu trimestrul anterior se poate observa in tabelul de mai jos:

Publicatie

Tiraj brut apr - iun 2016

Tiraj brut ian - mar 2016

Tiraj difuzat apr – iun 2016

Tiraj difuzat ian - mar 2016

Adevarul

 13,725

 14,604

 8,974

 9,206

Click

 108,579

 110,166

 86,087

 86,782

Evenimentul Zilei

 16,964

 17,057

 11,170

 11,359

Gazeta Sporturilor

 33,306

 33,807

 22,684

 23,392

Jurnalul National

 8,978

 8,997

 4,188

 4,469

Libertatea

 71,888

 75,699

 49,974

 52,721

Romania Libera

 13,932

 13,192

 10,998

 10,287

Ziarul Financiar

 7,680

 7,973

 6,418

 6,550

Ziarul Lumina

 22,520

 22,515

 22,480

 22,500

Pentru mai multe detalii vizitati http://www.brat.ro/audit-tiraje/cifre-de-difuzare.

Extra info

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor).  BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare