Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 8 Iunie 2017
BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei ianuarie – martie  2017

BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei ianuarie – martie 2017

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 iunie 2017, pe siteul asociatiei, cifrele de difuzare aferente perioadei ianuarie – martie 2017 pentru cele 87 de publicatii care au depus declaratiile in conditii regulamentare.

Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare, se observa ca in primul trimestrul al anului 2017 mediile tirajului tiparit si difuzat pentru toate publicatiile auditate de BRAT au ramas constante fata de trimestrul anterior in timp ce media tirajului vandut a scazut cu aproximativ 4%.

Fata de trimestrul similar al anului 2016, in acest trimestru media tirajului tiparit a ramas constanta in timp ce media tirajului difuzat a crescut cu aproximativ 1 %. Media tirajului vandut in perioada ianuarie martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.

Evolutia cifrelor de difuzare ale cotidienelor nationale comparativ cu trimestrul anterior se poate observa in tabelul de mai jos:

 

Tiraj brut

Tiraj difuzat

Publicatie

ian - mar 2017

oct - dec 2016

ian - mar 2017

oct - dec 2016

Adevarul

12,426

13,172

7,884

8,353

Click

98,707

102,647

77,740

81,613

Evenimentul Zilei

15,906

16,217

10,827

10,900

Gazeta Sporturilor

25,410

31,116

17,291

20,890

Jurnalul National

7,314

7,914

3,628

3,859

Libertatea

64,142

64,989

45,208

46,185

Romania Libera

15,649

14,349

11,573

11,431

Ziarul Financiar

4,205

4,334

3,790

3,963

Ziarul Lumina

22,367

22,413

22,325

22,402

Extra info

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor).  BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare