Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 2 Decembrie 2015
Doua treimi dintre consumatorii pietelor digitale de top vor detine un telefon inteligent pana in 2018

Doua treimi dintre consumatorii pietelor digitale de top vor detine un telefon inteligent pana in 2018

A patra ediție a raportului anual New Media Forecasts surprinde cadre specifice ale marketing-ului digital din cele 47 de țari, acoperind subiecte cum sunt accesul la internet, consumul de media și comportamentul on-line, și prognozeaza cresterea de conexiuni la internet si evolutia tehnologiei pentru smartphone si tableta.

66,5% dintre consumatorii din pietele digitale cheie vor detine un telefon inteligent pana la sfarșitul anului 2018. In 47 dintre pietele tarilor dezvoltate utilizarea lor a crescut de la 41,6% in 2013 la 49.5% în 2014, și va ajunge la 55,7% in acest an.

Smartphone-ul este adoptat cu cea mai mare pondere in Asia Pacific și Europa de Vest, si este de asteptat ca aceste regiuni sa-si mentina avantajul si in urmatorii ani. Dintre cele 47 de piețe studiate, Singapore are cel mai inalt nivel de penetrare a telefoanelor inteligente, 89% la sfarsitul anului 2014, și se preconizeaza ca pana in 2018 va face un salt de pana la 97%, pe masura ce guvernul va merge mai departe cu planul sau pentru accesul universal la internet Wi-Fi. Spania și Irlanda le urmeaza indeaproape, cu 86,7%, respectiv 83% penetrare in 2014. Celelalte zece piete de top se gasesc tot in Asia Pacific și Europa de Vest: Coreea de Sud, Norvegia, Japonia, Austria, Suedia, Olanda și Hong Kong. Se preconizeaza ca Elveția, Australia și Danemarca vor intra in Top 10 pana in 2018, in detrimentul Japoniei, Suediei și Olandei.

Popularitatea tabletelor este si ea in crestere: in cele 47 de tari utilizarea lor a crescut de la 5,3% in 2012 la 14,8% în 2014, și prognozam ca va ajunge la 19,8% în 2018. Hong Kong se afla in fruntea clasamentului pietelor cu cea mai mare penetrare a tabletelor, cu 77% in 2015, si este de asteptat sa creasca la 91% in 2018. Singapore - campionul in utilizarea telefoanelor inteligente, se claseaza pe locul 2 in cazul tabletelor, cu 64% grad de penetrare in 2014, si o estimare de 82% in 2018.

Creșterea numarului de utilizatori de internet la nivel global incetineste. In cele 47 de piete se estimeaza un numar de 1,9 miliarde de utilizatori de internet la sfarsitul anului 2015, reprezentand aproximativ 60% din numarul tuturor utilizatorilor de internet din intreaga lume, cu 3,9% mai mult decat la sfarsitul anului trecut. Rata anuala de crestere a scazut de la 7,9% in 2011, cand erau 1,5 miliarde de utilizatori de internet din aceste piete, și este de asteptat sa scada la 2,5% in 2018, cand vor exista 2 miliarde de utilizatori.

Coreea de Sud se afla in topul pietelor din punctul de vedere al utilizarii internetului, acolo unde accesul este universal inca din 2011. Este urmata de pietele din nordul Europei, precum Danemarca (98% in 2014) și Olanda(96,7%), cu populatii relativ mici si inclinatie catre tehnologie. 

In 2018, Zenith prognozează ca in topul pietelor va ramane Coreea de Sud, in timp ce Argentina și Estonia vor patrunde in Top 10 si vor declasa Singapore și Irlanda, care în 2014 erau pe locul 8, respectiv 9.

"Raspandirea rapida a tehnologiei mobile transforma consumul de media și comunicarea de marketing din intreaga lume", a declarat Jonathan Barnard, ZenithOptimedia’s Head of Forecasting. "Pentru un numar tot mai mare de persoane telefonul inteligent sau tableta este prima optiune in cautarea informatiei sau pentru divertisment. Marketerii au nevoie de o abordare de tipul “mobile-first” pentru a comunica cu acesti oameni în mod eficient.", a adaugat Jonathan Barnard.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare