Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 13 Noiembrie 2013
Hay Group România a lansat studiul internațional „Best Companies for Leaders”, la Zilele Biz

Hay Group România a lansat studiul internațional „Best Companies for Leaders”, la Zilele Biz

Conform studiului “Best Companies for Leaders”, realizat de Hay Group România pe piața locală și prezentat astăzi la Zilele Biz, cele mai bune zece companii pentru leaderi sunt: Coca-Cola HBC, Vodafone și Unilever, urmate de IKEA, Siemens, Hewlett-Packard, Raiffeisen, Renault, OMV Petrom și ING.

de Teodora Ieșeanu
În războiul cu criza economică o serie de companii par a fi imbatabile. Câteva dintre “armele” acestora în lupta cu recesiunea dar și cu competitorii sunt exact liderii din organizație. Cum se dezvoltă aceștia, cum contribuie companiile la crearea unei “pepiniere” de lideri cu potențial și, mai ales, care sunt companiile din țară care încurajează cel mai mult leadershipul, sunt câteva dintre întrebările la care răspunde studiul “Best Companies for Leaders”, realizat de Hay Group România.

Una dintre concluziile primei ediții pe România a studiului arată că țara noastră nu numai că scrie un capitol important în leadership, dar, mai ales că executivii de aici chiar își întrec omologii din Europa de Vest.

O altă concluzie este că 83% dintre liderii companiilor din România reușesc să creeze un mediu de lucru care să motiveze angajații, spre deosebire de 82%, procent înregistrat la nivelul companiilor din Europa.

"Cercetarea 'Best Companies for Leadership' realizată de Hay Group este cel mai important studiu la nivel global și se concentrează pe 'cele mai fierbinți teme de leadership' din piața muncii, analizează viitoare tendințe, precum și cele mai bune practici din leadership", spune Harry Meintassis, General Manager la Hay Group România.

"Cercetarea din acest an a arătat că cele mai bine clasate companii pun un accent mai mare pe dezvoltarea unor lideri agili și flexibili, care sunt, în același timp pregătiți să își asume riscuri și să încurajeze o adevărată cultură a inovației. Lideri care nu stau pe gânduri și au puterea să combine excelența cu inovația, viziunea strategică cu focusul pe execuție, eficientizarea costurilor cu dezvoltarea talentelor, dar și viziunea acționariatului cu etica și integritatea. Este interesant că, deși leadership-ul urmează aceleași tendințe și în România, în același timp prezintă o serie de diferențe culturale precum și o puternică sete de cunoaștere și de aprofundare a fenomenului", a mai adăugat Harry Meintassis, General Manager la Hay Group România.

Începand cu anul 2005, Hay Group derulează în fiecare an un studiu de anvergură la nivel global “Cele mai bune companii pentru leadership” (“Best Companies for Leadership”), cu scopul identificării celor mai noi și inovatoare practici din domeniu. Anul acesta, pentru a răspunde interesului crescut al companiilor din România privind studiul, Hay Group a lansat această inițiativă și pe plan local. Obiectivul studiului este de a ajuta organizațiile să obțină o mai bună perspectivă asupra provocărilor cu care se confruntă liderii și să evidențieze practicile de leadership utilizate de către organizațiile de succes.

La studiu au participat aproape 18.000 de angajați din peste 2.200 de organizații din întreaga lume. În România, au participat la studiu peste 1.600 de angajați din aproximativ 60 de companii.

Rezultatele studiului au fost prezentate în exclusivitate în deschiderea Zilei de Management din cadrul celei de-a XII- a ediții a Zilelor Biz, eveniment aflat în desfășurare între 11 și 15 noiembrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.

Extra Info

Biz este o revistă de afaceri avangardistă care oferă proiecte jurnalistice creative, conținut viu și abordări unice asupra mediului de business local și international. Lansată în anul 2000, Biz a fost prima revistă de afaceri din România, impunându-se prin premiere în print, evenimente de business, proiecte speciale și căutând mereu să abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectivă inedită și interesantă pentru cititori. Cu o apariție bilunara, are ca public-țintă manageri cu vârste între 25 și 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe număr, auditate de BRAT și se distribuie în zonele urbane din țară. Din 2009, revista Biz este condusă de Marta Usurelu, redactor-șef și acționar majoritar.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare