Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 21 Martie 2013
Mai puțin de o treime dintre companii includ campaniile de CSR în strategia de comunicare corporativă

Mai puțin de o treime dintre companii includ campaniile de CSR în strategia de comunicare corporativă

Grayling anunţă rezultatele celei de-a treia ediţii a studiului global PULSE potrivit cărora mai puțin de o treime dintre companiile din toată lumea integrează campaniile de CSR în strategia de comunicare corporativă, în ciuda faptului că 30,1% dintre respondenți consideră că acestea au cel mai mare impact asupra reputației unei companii, în timp ce pe locul doi se află comunicarea internă (17,7%).

de Teodora Ieșeanu
Potrivit rezultatelor studiului, la nivel global doar 15% dintre organizaţii au o strategie integrată de CSR, în vreme ce 26% dintre acestea nu au o strategie pentru astfel de proiecte. Domenii de interes

„Integrarea proiectelor de CSR în planul de afaceri al unei companii și comunicarea acestora pot genera avantaje competitive în orice industrie. Cu toate acestea, un număr mare de organizații nu au în vedere diversificarea resurselor ce pot contribui la managementul reputației și la strategia pe termen lung a companiei. Sper ca prin prisma rezultatelor acestui studiu, din ce în ce mai mulți experți în comunicare și manageri de top să susțină dezvoltarea și integrarea unor strategii coerente de responsabilitate socială corporativă în planurile de business", a spus Ana Dodea, International Client Services Director, CEE & SEE, Grayling.

Cele mai importante concluzii ale studiului PULSE:

• 37% dintre companii alocă doar 10% din bugetul de comunicare pentru campaniile de CSR
• Peste jumătate dintre respondenți (52%) consideră că presa este interesată să promoveze aspecte referitoare la activităţile de CSR (52%)
• Companiile din retail (58%), transport, auto & logistică (53%) şi energie, industrie & mediu (53%) consideră că au performanţe bune în CSR şi sustenabilitate
• Majoritatea platformelor de CSR au în vedere următoarele trei domenii: Comunitate şi Responsabilitate Socială Corporativă (16%); Deşeuri şi Reciclare (13%) şi Filantropie şi Voluntariat (11%) Motivatii proiecte CSR
• Cele mai des utilizate mijloace de comunicare a activităţilor de CSR sunt relaţiile cu presa (25%) şi comunicarea internă (24,6%)
• Doar 12% dintre organizaţii folosesc social media pentru comunicarea activităţilor de CSR

Peste 1300 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la a treia ediţie a studiului PULSE. Obiectivul acestui studiu este este de a furniza specialiştilor în comunicare date şi informaţii de valoare care pot fi utilizate pentru o mai bună planificare a activităţilor de comunicare şi a resurselor de PR din cadrul propriei organizaţii.

Studiul PULSE este realizat trimestrial și are ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. Peste 1300 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la această ediție a studiului.  Impact perceput proiecte de CSR

Profilul respondenților

Participanţi globali: 1.318

• Respondenţi: Studiul PULSE poate fi completat de orice reprezentant al industriei de comunicare; eşantionul cuprinde clienţi Grayling, companii care nu sunt clienţi Grayling şi specialişti din întreaga industrie
• Distribuţia geografică: 44,8% - Europa de Vest; 27,4% - CEE, SEE şi Eurasia; 9,1% - America de Nord; 5,8% - Asia Pacific; 2,8% - Africa 3,9% - Orientul Mijlociu; 0,2% - America Latină; 5,7% - Altele
• Distribuţia pe sectoare: 16,6% - Sectorul guvernamental şi public & non-profit; 15,7% - Tehnologie, media & telecomunicaţii; 13,3% - Servicii financiare & profesionale; 11,5% - Energie, industrie & mediu; 9% - Consumer & retail; 7,1% - Sănătate & Farma; 4,3% - Transport, auto & logistică; 22,6% - altele Modalitati de comunicare
• Dimensiunea organizaţiilor: 41,7% - 1.000+; 38,3% - <250; 18,8% - 250-1.000; 1,1% - Nu au răspuns / Nu se ştie
• Funcţii: 49,0% - Manager; 30,9% - Director; 10,6% - AE / asistent; 8,5% - Nu au răspuns / Nu se ştie
• Companii globale sau naţionale: 64.9% - Globală; 31,6% - Naţională; 3,5%- Nu au răspuns / Nu se ştie
• Componenţa echipei globale de comunicare: 49,2% - 1-10; 25,2% - 25+; 12,8% - 10.25; 12,7% - Nu au răspuns / Nu se ştie

Mai multe detalii despre studiu găsiți aici .

Extra Info

Lansat în aprilie 2012, Grayling PULSE este un raport HTML trimestrial, gratuit, care oferă o imagine de ansamblu a trendurilor actuale şi emergente din industria comunicării, la nivel global - informaţii esenţiale pentru orice persoană care conduce sau lucrează într-o echipă de PR sau comunicare a unei companii.

Raportul urmăreşte modificări importante înregistrate la nivelul bugetelor de PR, în funcţie de zone geografice, sectoare, investiţii în comunicare digitală şi CSR, modificarea gradului de vizibilitate şi valoare percepută a activităţilor de comunicare la nivelul managementului companiilor.

Obiectivul PULSE este de a furniza specialiştilor în comunicare date şi informaţii de valoare care pot fi utilizate pentru o mai bună planificare a activităţilor de comunicare şi a resurselor de PR din cadrul propriei organizaţii.
Grayling este o companie globală de consultanţă în Public Relations, Public Affairs, Investor Relations şi organizare de evenimente. Grayling are birouri în 70 de locaţii din 40 de ţări din Europa, SUA, Orientul Mijlociu, Africa şi regiunea Asia Pacific.
Principalele industrii în care Grayling are expertiză sunt: energie, mediu, sănătate, servicii financiare, tehnologie, media si telecom, consumer brands şi sectorul public.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare