Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 7 Iulie 2014
Pepsi adună românii pasionaţi de fotbal în aplicaţia Next 11

Pepsi adună românii pasionaţi de fotbal în aplicaţia Next 11

Cu o tradiție solidă în susținerea tinerelor talente din fotbal la nivel național și internațional, Pepsi a realizat anul acesta în cadrul platformei Next 11 activități online și offline prin care a invitat tinerii iubitori de fotbal să-și arate pasiunea față de sportul rege oriunde şi oricând.

Aplicaţia de Facebook „Next 11 - Pepsi premiază pasiunea pentru fotbal″ a fost creată cu scopul de a premia pasiunea jucătorilor din toată ţara pentru sportul rege. În doar trei săptămâni, în aplicaţie s-au înscris 6383 de tineri care au format 1384 de echipe. Cele mai norocoase dintre acestea au avut şansa să fie vizitate pe teren chiar de Gheorghe Hagi, care a jucat fotbal alături de fiecare.

„Fotbalul este un sport foarte iubit de români, practicat cu pasiune oriunde şi oricând, în spatele blocului, pe terenul școlii sau în parcuri. Prin aplicaţia Next 11, Pepsi a oferit tinerilor pasionaţi de fotbal o platformă în care să se poată reuni cu prietenii pentru a se bucura de acest sport, având chiar șansa să se întâlnească cu Gheorghe Hagi pe teren. Astfel, Pepsi a reușit să transforme visul unor tineri în realitate, dovedind încă o dată susținerea pe care o are față de fotbalul românesc şi educarea tinerelor talente, indiferent de mărimea terenului de joc”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices Romania.

În perioada mai - iunie 2014, tinerii pasionaţi de fotbal s-au putut înscrie alături de prietenii lor în aplicaţia Next 11 de pe pagina de Facebook Pepsi. Tot ce trebuiau să facă era să menţioneze în aplicaţie unde urmează să joace (data, ora şi locul exact) pentru a putea primi vizita Pepsi cu premii care alimentează pasiunea pentru sportul rege: doze de suc, mingi de fotbal cu autograful lui Gheorghe Hagi, echipamente Next11 şi chiar vizita lui Hagi pe teren. Pe parcursul celor trei săptămâni, 1384 de „căpitani de echipă″ din 476 de localităţi din toată ţară şi-au programat meciurile în aplicaţia Next 11. Cele mai multe înscrieri au fost înregistrate în Bucureşti, urmat de Galaţi şi Iaşi. Cea mai mare parte din utilizatorii înscrişi au fost băieţi, dar şi fetele s-au dovedit a fi pasionate de fotbal înscriind echipe în aplicație. Majoritatea utilizatorilor (83%) aveau vârsta cuprinsă între 14 şi 24 de ani.

Chiar în prima săptămână de la lansarea aplicaţiei, Gheorghe Hagi a surprins pe teren o echipă norocoasă, care a avut onoarea de a juca alături de regele fotbalului românesc. Prin câteva pase şi goluri, Hagi le-a oferit tinerilor o experienţă de neuitat și mingi cu autograf ca amintire.

Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc. Acest angajament are un nume: Next 11 - Echipa Viitorului, platforma care îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul și cel mai consecvent susținător al proiectului Next 11.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea şi promovarea proiectului sunt formate din:
PepsiCo: Călin Clej - Senior Marketing Manager Beverages East Balkans & EER CSD Platforms Activation, Adriana Nestoriuc - Associate Marketing Manager CSD & Juices Romania, Alina Crăciunoiu – Assistant Brand Manager Colas, Ana-Maria Năstase - PR Specialist.

Golin: Monica Botez - Partner, Irina Roncea - Director, Corporate Division, Teodora Ieșeanu - Media Associate, Raluca Duță - Community Manager.

Kaleidoscope-Proximity: Tudor Mardar – Art Director, Ionuţ Mustaţă – Copywriter, Alexandru Okros - Front end Developer, Mihai Cojan - Solutions Architect, Vlad Ciocan - Director of Interactive, Adriana Fari Palko - Group Community Manager, Adrian Hîncu – Account Director, Ioana Brebu – Account Manager, Oana Petrescu – Account Executive.

Extra Info

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare și băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reunește o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

Promisiunea PepsiCo este Performanță cu Scop – angajamentul nostru de a atinge performanțe financiare de top și de a crea, în același timp, o creștere sustenabilă pentru acționari. În practică, Performanță cu Scop înseamnă a oferi o gamă largă de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase, a găsi modalităţi inovatoare de scădere a impactului asupra mediului și de a reduce costurile operaționale, a le asigura angajaților noștri la nivel global un mediu de lucru sigur și incluziv, a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare