Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 29 Noiembrie 2013
Reportajele campaniei „Ajută România!”, în topul audienţelor emisiunilor TVR 1

Reportajele campaniei „Ajută România!”, în topul audienţelor emisiunilor TVR 1

La fel ca şi campania precedentă desfăşurată de Ştirile TVR, „România Optimistă”, campania „Ajută România!” a stârnit interesul telespectatorilor, informează un comunicat de presă emis de televiziunea română. Conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media şi prelucrate de TVR, reportajele campaniei „Ajută România!” (măsurată separat de Telejurnal) se situează pe primele poziţii în topul audienţelor emisiunilor postului TVR 1, în numeroase rânduri campania situându-se chiar pe primul loc.

de Teodora Ieșeanu
Astfel, din 17 septembrie până în prezent, la nivel naţional, aproape jumătate din populaţia ţării a vizionat cel puţin un minut din campania „Ajută România!” (reach cumulat de 8.762.000, ceea ce corespunde unui procent de 46,1% din totalul telespectatorilor).

Cel mai urmărit reportaj al campaniei a adunat în faţa micilor ecrane peste 800.000 de români. Povestea voluntarilor de la Casa Ioana, difuzată în 4 octombrie, cărora li s-a alăturat şi Lucian Pârvoiu, pentru a oferi un acoperiş celor mai nevoiaşi semeni ai noştri, rămaşi pe străzi, a fost văzută de o medie de 810.000 de telespectatori la nivel naţional, corespunzând unui rating mediu de 4,3% şi unei cote medii de piaţă de 8%.

Pe locul al doilea în clasamentul audienţelor campaniei s-a situat materialul despre bunicile adoptive pentru copiii asistaţi de Centrul Generaţii al Fundaţiei „Principesa Margareta", această ştire fiind văzută în 1 octombrie, la TVR 1, de o medie de 772.000 de telespectatori (4,1% rating mediu şi 6,9% cotă de piaţă medie).

Povestea tânărului medic român stabilit în SUA, care oferă burse copiilor din ţară, difuzată în 2 octombrie, se situează pe locul al treilea, adunând în faţa micilor ecrane o medie de 762.000 de telespectatori (4% rating şi 7,1% cotă de piaţă).

Ştirea din 22 noiembrie, despre voluntarii care gătesc pentru credincioşii care merg să se închine la moaşte, cărora li s-a alăturat şi Raluca Belciu, a stârnit şi ea interesul românilor. Aceasta a fost vizionată de 748.000 de telespectatori, în medie (3,9% rating şi 6,7% cotă de piaţă).

Pe locul cinci, ca audienţă, s-a situat reportajul Alinei Stancu despre voluntarii Serviciului de Ambulanţă din Bucureşti. Povestea lor a strâns în jurul micilor ecrane o medie de 737.000 de telespectatori, la nivel naţional (3,9% rating şi 6,8% cotă de piaţă).

În ceea ce priveşte publicul urban, acesta a fost cel mai sensibilizat de povestea voluntarilor de la Centrul pentru Copiii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual, spusă de Adrian Bucur. Reportajul jurnalistului TVR a fost urmărit de o medie de 301.000 de telespectatori din mediul urban (2,9% rating şi 6,1% cotă de piaţă). La nivel naţional, aceeaşi ştire a înregistrat o medie de 727.000 de telespectatori (3,8% rating şi 7,6% cotă de piaţă).

„Am demonstrat, pe parcursul a două luni şi jumătate, că jurnaliştii Ştirilor TVR sunt capabili să suţină, prin propria implicare, o cauză de interes naţional. Voluntariatul este modul nostru de a arăta că nu suntem nepăsători faţă de cei aflaţi în nevoie. Cu această ocazie am obţinut şi confirmarea că orice iniţiativă pornită din suflet şi tratată cu sinceritate are valoare. Pentru că nu căutăm spectaculosul şi nici câştigul facil, promitem să nu ne oprim aici. O altă campanie a Ştirilor TVR începe din 2 decembrie. Îi aşteptăm pe români să vină alături de noi în Caravana Ştirile tale sunt la TVR", a declarat Claudiu Lucaci la final de campanie.

Din 2 decembrie, Ştirile TVR demarează o nouă campanie. Timp de o lună, Caravana Ştirile tale sunt la TVR! va străbate întreaga ţară, în căutarea de tradiţii, personaje, poveşti şi întâmplări care să îi descrie pe români aşa cum sunt ei cu adevărat.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare