Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 10 Septembrie 2014
Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo prima editie extinsa a topului marcilor romanesti "100 cele mai puternice branduri romanesti", clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si Petrom.

"Daca acum cinci ani vorbeai despre branduri romanesti, interlocutorii intrebau mirati daca avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate, si nu ne pasa de ele! Dupa cinci ani in care am promovat si prezentat cele mai puternice 50 de branduri romanesti, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri romanesti puternice" declara Marta Usurelu, Redactor Sef, revista Biz.

In clasamentul de anul acesta remarcam o evolutie a bunurilor de folosinta indelungata (Artic, Dacia), a serviciilor (Petrom, branduri bancare, Medlife) si a retailului online si offline (eMag, Dedeman, Mobexpert). Aceasta evolutie ar putea indica o revigorare a increderii consumatorilor in posibilitatea de a-si recapata stabilitatea de zi cu zi. Revenirea bunurilor de folosinta indelungata si a serviciilor in top fiind un indicator de depasire psihologica a crizei.

In 2014 categoria “alimente” sufera mai mult decat in alti ani, in special zona alimentelor procesate, carne, mezeluri sau bauturi racoritoare carbogazoase. Polarizarea "naturalul e valoros, sinteticul e pagubos" se aprofundeaza in 2014.

Prezentarea clasamentului, a metodologiei si a concluziilor topului se gasesc pe www.revistabiz.ro. Rezultatele studiului pot fi citite integral in a cincea editie a cartii “ 100 cele mai puternice branduri romanesti”.

Extra Info

BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans peste 100 de specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media.

Este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta. Mai multe informatii despre eveniment se gasesc pe www.bizforum.ro/brandro.

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.

Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.

Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT. Se distribuie in zonele urbane din tara.

Incepand din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare