Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 30 Octombrie 2012
Ursus Breweries continuă programul „Află-ți echilibrul!” printr-o nouă componentă

Ursus Breweries continuă programul „Află-ți echilibrul!” printr-o nouă componentă

Ursus Breweries a anunțat continuarea programului “Află-ți echilibrul!” cu o nouă componentă care se adresează tinerilor, respectiv platforma de comunicare “Control Generation”. Aceasta are la bază o cercetare care arată că tinerii români își doresc să aibă controlul asupra a ceea ce fac și tocmai de aceea “Control Generation” le oferă mai multe instrumente pe care aceștia să le folosească: un site cu o nouă structură și un nou design, informație echilibrată, aplicații mobile, acces la formatori de opinie.

Cercetarea, comandată de Ursus Breweries și realizată de Cult Marchet Research, relevă că tinerii între 18 și 25 de ani din România își doresc să fie în controlul propriei vieți, iar faptul că pot face acest lucru le oferă un sentiment de siguranță. Principala zonă în care își doresc să aibă controlul este cea a relațiilor personale (68% legat de familie, 42% în relația cu prietenii și 7% în relația cu colegii) și mai puțin în sfera relațiilor sociale (46% în domeniul vieții politice și 32% în domeniul vieții profesionale). În egală măsură, familia are o mare influență asupra deciziilor tinerilor (82% declară că sunt influențați de aceasta), dar și prietenii (56% din repondenți declară că ascultă părerile acestora).

Când vine vorba despre băutură, opinia celorlalți pentru schimbarea comportamentului privind consumul de băuturi alcoolice contează în proporție de 61%. De asemenea 41% din tineri declară că și ei exercită control asupra colegilor și prietenilor legat de consumul de băuturi alcoolice.

Studiul, realizat pe un eșantion de 1.005 tineri între 18 și 25 de ani din principalele orașe ale țării, care au declarat că în ultimele trei luni au consumat cel puțin o dată alcool, a cercetat modul în care tinerii se raportează la noțiunea de ”Control”. Dintre rezultatele studiului se menționează:

Tinerii se simt confortabil când sunt în control;
• Majoritatea tinerilor este conștientă că obiectivele lor de viitor depind de ei și le pot atinge doar prin forțe proprii;
Sunt receptivi la sfaturi: peste 80% încearcă să se corecteze când primesc observații de la colegi în legătură cu greșelile pe care le fac;
Conștientizează efectele consumului iresponsabil de alcool: 40% ar încerca să oprească un prieten care a băut prea mult; doar aproximativ 25% din eșantion nu ar lua nicio atitudine;
Tinerii sunt atenți la imaginea pe care și-o creează online și admit că pe rețelele sociale se prezintă așa cum ar dori să fie, nu așa cum sunt în realitate: pentru aproximativ 60% dintre tineri impresia pe care o fac celorlalți cu care comunică în mediul online este importantă,
• Tinerii sunt conștienți că imaginea lor online le afectează prezența offline: 20% dintre repondenți au admis că activitatea de pe rețelele de socializare le-a afectat viața personală;
• Pentru tineri, Internetul înseamnă libertate: 80% apreciază pozitiv faptul că fiecare persoană se poate exprima liber în mediul online.

Odată cu debutul ”Control Generation” site-ul campaniei și-a schimbat imaginea și a lansat o rubrică nouă în care editorialiști cu pasiuni diverse se alătură lui Cabral, imaginea campaniei, pentru a intra cu tinerii în ”conversații despre alcool”. Editorialiștii campaniei sunt Cristina Bazavan, Vlad Petreanu, Daniela Gheorghe, Viorel Copolovici, doctorul Șerban Damian, Bogdan Nicolae și psihologul Gyorgy Gaspar. De asemenea, prezența în social media a campaniei a fost intensificată.

”Control Generation” a apărut firesc, ca o nouă etapă a programului www.desprealcool.ro, impusă de profilul utilizatorilor noștri și de nevoia lor de a fi în control", a declarat Diana Klusch, Corporate Affairs Director al Ursus Breweries. ”Rezultatele studiului demonstrează că un website ca www.desprealcool.ro poate fi un instrument extrem de folositor pentru a transmite informații echilibrate către publicul nostru, într-un mediu în care ei sunt receptivi și care îi atrage. Astfel, tinerii care sunt în Control Generation au acces la informații și sfaturi de la persoane cu multă experiență care le pot călăuzi pașii, astfel încât să ia decizii informate care să îi ajute să aibă o activitate echilibrată și responsabilă”, a adăugat Diana Klusch.

Control Generation a început offline, cu ControlFest, primul eveniment din România ce adresează tema controlului și o discută cu tinerii. Organizat pe 30 octombrie în București, ControlFest a adus în fața acestora autorități și specialiști din instituții ale statului, companii și ONG-uri care le-au prezentat tinerilor moduri în care pot fi în control în activitățile lor:
• Ce să facă pentru a obține o slujbă și pentru un interviu de angajare reușit;
• Cum să fie în control în trafic;
• Cum să fie în control la volan, nu controlați de adrenalina șofatului;
• Cum să își țină în control prezența în social media;
• Cum să fie în control când ies la o bere;
• Cum să aibă o petrecere reușită;
• Cum să decidă ce e mai bine pentru sănătatea lor.

Participanții la ControlFest au fost, alături de Ursus Breweries, Inspectoratul General al Poliției Române, Direcția Poliție Rutieră; Institutul National de Sanatate Publica; Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Copii; Rețeaua Privată de Sănătate ”Regina Maria”; Cult Market Research; Napoca Rally Academy; Barmania și Kubis Interactive. Fiecare a prezentat tinerilor perspectiva domeniului de activitate în care activează asupra controlului și le-a furnizat o serie de sfaturi practice pentru a fi în control în situațiile dorite.

Extra Info

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd’s și Stejar.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare