Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Analize"
Facebook
Like us on Facebook
Analiza - 22 Septembrie 2009
Vedetele apar alături de familiile lor în noile spoturi Vodafone

Vedetele apar alături de familiile lor în noile spoturi Vodafone

Puya îi explică tatălui său de ce ultimul lui spot este alb-negru, Răzvan de la Antena 1 este întrebat la telefon de fiica sa ce înseamnă cuvântul "piţipoancă", în timp ce colegul lui de emisiune, Dani, este apostrofat de mama lui că filmează în izmenele bunicului. Acestea sunt cele mai recente spoturi pentru Abonamentul Vodafone Familia.

de Floriana Scânteie

Vodafone şi McCann Erickson continuă seria de spoturi cu vedete într-o ipostază inedită pentru publicul din România – pentru a comunica oferta de grup de la Vodafone, vedetele apar pentru prima dată împreună cu familia lor. Abonamentul Vodafone Familia presupune mii de minute pentru convorbirile în grup - de aici şi ideea campaniei de a se axa pe discuţiile interminabile cu membrii familiei.

“Mama o să te sune să te întrebe dacă ai mâncat chiar dacă eşti vedetă, chiar dacă ai 30 de ani, chiar dacă eşti căsătorit. E ca un al doilea job pentru orice mamă din lume. Când vine vorba de genul ăsta de convorbiri, costurile trebuie să fie ultimul lucru de care să-ţi faci griji”, spune Cătălin Dobre, copywriter McCann Erickson România.

Vedetele din campanie sunt Răzvan şi Dani, Vlăduţ şi Puya, fiecare din ei pus în situaţii stânjenitoare de apelurile telefonice interminabile primite de la familie şi rude. Pe Răzvan îl sună fetiţa lui să îl întrebe ce înseamnă un cuvânt deochiat folosit de el în emisiune, pe Dani îl ceartă mama la telefon că pantalonii lui seamănă cu izmenele bunicului, Vlăduţ îşi sună mama pentru a-i dicta reţetele înainte de emisiune, iar tatăl lui Puya îl întreabă dacă a făcut un spot alb-negru pentru că nu a avut bani de unul color. Toate sunt situaţii jenant,e dar amuzante, în care sunt puse vedetele şi la care asistă toţi cei aflaţi în jurul lor.

Campania este on air de pe 15 septembrie pe TV, print, OOH, radio şi web. Mixul TV realizat de Universal McCann cuprinde staţiile ProTV, Acasă, ProCinema, Sport.ro, Antena 1, Antena 3, Euforia TV, Antena 2, GSP, PrimaTV, TVR 1, TVR 2, Realitatea TV, Telesport, National TV, Kanal D, B1 TV, Hallmark, Discovery, Animal Planet, AXN, National Geographic.









Echipa care a dezvoltat campania este formată, din partea McCann Erickson, de: Dana Hogea - Group Account Director, Simona Geaca – Account Manager, Carmen Marin – Account Executive, Cătălin Dobre – Copywriter, Răzvan Chifu - Art Director, Tiberiu Munteanu - Head of A/V Producer, Alexandru Platon - AV Producer, Anca Tănăsescu – Media Manager Universal McCann.

Din partea Vodafone: Romina Tăzlăoanu – Associate Director Advertising, Iuliana Maratu - Manager Consumer Advertising, Raluca Canteri - Brand Manager, Luiza Afenduli – Media Manager şi Viviana Chivu – Developer Media Project.

Spoturile au fost realizate împreună cu casa de producţie Multimedia Est, iar regizorul a fost Radu Muntean.

Extra info

McCann Erickson este singura agenţie de publicitate din ţara noastră care a câştigat de două ori consecutiv titlul de “Agenţia Anului” în cadrul competiţiei creative Golden Drum. Totodată, este singura agenţie din România inclusă în Gunn Report Top 50 Cele mai Creative Agenţii din Lume şi singura agenţie din ţara noastră cu 2 lucrări înscrise în Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Connex/Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Cadbury Romania (Kandia-Excelent).
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.588.065 de clienţi, la 31 martie 2009. Vodafone este cel mai mare grup internaţional de telecomunicaţii mobile din lume, cu divizii în 27 de ţări şi reţele partenere în peste 40 de ţări. La 31 martie 2009, Vodafone avea peste 302 milioane de clienţi în întreaga lume.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare