Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 19 Februarie 2018
Raiffeisen Bank isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest

Raiffeisen Bank isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest

Raiffeisen Bank a lansat o campanie de comunicare a carei tema centrala este responsabilitatea. Sub semnul ”E timpul sa punem responsabilitatea in lumina!”, campania este rezultatul unui proces de cercetare atat intern cat si extern. Noua pozitionare a Raiffeisen Bank marcheaza trecerea de la sloganul ”Reusim impreuna” la ”Banking asa cum trebuie” si reprezinta concluzia unui proces indelungat de evaluare coordonat de o echipa de experti in branding ai retelei Cheil: biroul din Londra al agentiei si echipa Centrade Romania.

Raiffeisen Bank isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest

22 Februarie 2018
Doncafe creează noi momente dedicate femeilor

Doncafe creează noi momente dedicate femeilor

Doncafe, parte a grupului Strauss România, lansează o nouă etapă în comunicarea de brand și marchează o evoluție firească a mărcii și a mesajului său. Trăim un moment în care rolul femeii în societate și familie este în continuă transformare. Asistăm la o tranziție de la femeia care trebuie să-și dedice timpul familiei, la femeia care alege să fie alături de cei dragi.

Doncafe creează noi momente dedicate femeilor

21 Februarie 2018
Surprize în magazinele Farmec și Gerovital, cu ocazia sărbătorilor de 1-8 martie

Surprize în magazinele Farmec și Gerovital, cu ocazia sărbătorilor de 1-8 martie

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține valorile și frumusețea autentică prin campanii promoționale dedicate consumatorilor care trec pragul magazinelor Farmec și Gerovital, dar și hypermarketurilor partenere. Pe durata lunii martie, admiratorii brandurilor din portofoliul Farmec vor beneficia de reduceri la produsele lor preferate, iar posesorii cardului de fidelitate care vor achiziționa casete sau borsete cadou, vor fi răsplătiți cu surprize și cadouri oferite de consultanții de frumusețe prezenți în magazine.

Surprize în magazinele Farmec și Gerovital, cu ocazia sărbătorilor de 1-8 martie

21 Februarie 2018
Primul Community Manager al unui hub ales prin vot democratic

Primul Community Manager al unui hub ales prin vot democratic

Nod makerspace a organizat primele alegeri pentru poziția de Community Manager - un rol esențial într-o comunitate de co-working ce numără peste 80 de membri activi. Noul Community Manager este Bobby Maltezeanu, un maker ce se află la Nod de când makerspace-ul era încă un șantier.

Primul Community Manager al unui hub ales prin vot democratic

21 Februarie 2018
Brandfusion semnează rebranding-ul de produs Minus 22

Brandfusion semnează rebranding-ul de produs Minus 22

Brandul de produs Minus 22 devine Vivelis, în urma unui proces de rebranding dezvoltat de Brandfusion, compania de brand management și design strategic. Minus 22 este unul dintre primele business-uri cu capital integral românesc, înființate în Brașov. După relansarea brandului de produs sub același nume, rezultatele neconvingătoare de la raft și din focus grupurile cu consumatorii au determinat decizia unui rebranding total.

Brandfusion semnează rebranding-ul de produs Minus 22

Ultimele comunicate
Vezi Arhiva