Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 20 Aprilie 2017
Granturi în valoare de 200.000 euro în competiția 'Idei din Țara lui Andrei' pentru proiecte de mediu și educație profesională

Granturi în valoare de 200.000 euro în competiția 'Idei din Țara lui Andrei' pentru proiecte de mediu și educație profesională

Competiția „Idei din Țara lui Andrei” revine cu cea de-a 6-a ediție în care se pot înscrie proiecte ce vizează dezvoltarea învățământului profesional și protecția mediului înconjurător, folosind tehnologii inovatoare și componente de digitalizare. Înscrierile se realizează până pe 24 mai 2017, pe site-ul www.taraluiandrei.ro, iar proiectele câștigătoare pot primi finanțări de până la 20.000 euro fiecare.

Granturi în valoare de 200.000 euro în competiția 'Idei din Țara lui Andrei' pentru proiecte de mediu și educație profesională

20 Aprilie 2017
Carla’s Dreams și Inna - vocile din noul spot Lidl

Carla’s Dreams și Inna - vocile din noul spot Lidl

Pentru că acasă e mereu pe primul loc, Lidl aduce în prim plan, într-un spot-manifest, familia: oamenii pentru care facem totul și care ne sunt mereu, necondiționat, alături. Coloana sonoră este compusă de Carla’s Dreams, iar povestea noului spot de imagine Lidl este spusă de solistul Carla’s Dreams și Inna, în regia lui Rune Milton.

Carla’s Dreams și Inna - vocile din noul spot Lidl

19 Aprilie 2017
Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au lansat cea mai nouă inovație: pizza cu usturoi – Cheesy Garlic Twist

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au lansat cea mai nouă inovație: pizza cu usturoi – Cheesy Garlic Twist

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au lansat cel mai nou produs din meniu, Cheesy Garlic Twist, cu un blat special umplut cu Mozzarella din belșug, asezonat cu usturoi, unt, parmezan și oregano. Noul blat face parte din seria inovațiilor de produs pe care Pizza Hut și Pizza Hut Delivery le aduc constant în meniu, acestea constând acum în utilizarea unui mix de ingredinte irezistibile.

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au lansat cea mai nouă inovație: pizza cu usturoi – Cheesy Garlic Twist

16 Aprilie 2017
Digenzym îndeamnă românii să păstreze doar bucuria din mâncare, în noua campanie semnată de Labormed şi Nurun România

Digenzym îndeamnă românii să păstreze doar bucuria din mâncare, în noua campanie semnată de Labormed şi Nurun România

Noua campanie “Păstrează doar bucuria din mâncare”, lansată de Labormed şi Nurun România, prezintă avantajele suplimentului alimentar, Digenzym. Campania porneşte de la relaţia emoţională a românilor cu mâncarea. Spre deosebire de alte culturi în care mâncarea este menită să aducă, în primul rând, un aport de energie, la români aceasta înseamnă mult mai mult: mâncarea aduce bucurie, reduce anxietatea şi tensiunile din viaţa de zi cu zi.

Digenzym îndeamnă românii să păstreze doar bucuria din mâncare, în noua campanie semnată de Labormed şi Nurun România

15 Aprilie 2017
Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează „Eroii pragmatici”, noua campanie integrată pentru OLX, cea mai populară platformă de anunțuri din România. „Eroii pragmatici” îi laudă pe românii cu idei, inițiativă, cei care găsesc mereu soluții la problemele de zi cu zi ale familiilor lor. OLX dorește să-i evidențieze în acest fel pe românii care aleg să folosească serviciile puse la dispoziție prin intermediul site-ului și aplicației mobile, subliniind caracterul lor pragmatic.

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

Ultimele comunicate
Vezi Arhiva