Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 8 Februarie 2018
Campania digitală locală creată de HMD Global vorbește despre drumul către pasiune și emoțiile care insoțesc acest parcurs

Campania digitală locală creată de HMD Global vorbește despre drumul către pasiune și emoțiile care insoțesc acest parcurs

HMD Global, “The Home of Nokia Phones”, lansează campania de comunicare #Unitefor #Love, prima campanie digitală de brand inițiată la nivel local. Obiectivul campaniei este acela de a aduce în atenția consumatorilor faptul că unul dintre cele mai iubite brand-uri de telefonie mobilă a revenit pe piață cu o gamă extinsă de telefoane smart, care au sistem de operare Android pur, așa cum este dezvoltat de către Google.

Sistemul de operare Android pur oferă consumatorilor Nokia libertatea de a avea o experiență simplificată, adaptată nevoilor lor, având o interfață curată și rapidă, fără ca telefoanele să aibă aplicații preinstalate sau să fie încarcate bloatware. Astfel, autonomia bateriei crește și performanțele generale ale telefonului sunt mult îmbunătățite. În plus, gama de smartphones Nokia are un design atrăgător, cu modele performante și rezistente.

Campania de comunicare #Unitefor #Love aduce împreună oameni din domenii diferite – muzică, teatru, literatură, handbal, gastronomie, skateboarding – debutanți împreună cu oameni consacrați, recunoscuți ca fiind curajoși în ciuda temerilor, îndrăzneți în confruntarea cu obstacolele, încrezători în pasiunea lor și loiali lor înșiși în detrimentul piedicilor.

Așa cum subliniază Tomislav Himbele, Head of Marketing CEE: “Ne dorim să transmitem un mesaj simplu publicului: trebuie să avem încredere unii în ceilalți, pentru că fiecare dintre noi este o inepuizabilă sursă de inspirație, motivație și continuă învățare. Suntem împreună pe același drum, în care punem pe primul loc împlinirea visurilor și dragostea pentru preocupările noastre.”

Campania este dezvoltată de HMD Global împreună cu Romanian Artists Agency (RAA) și se desfășoară online, fiind compusă din 7 clipuri de promovare, care vor fi postate pe pagina de Facebook Nokia Mobile.

Alătură-te comunității Nokia și lasă-te inspirat de poveștile #Unitefor #Love. Urmărește pagina de Facebook și poți câștiga două smartphones Nokia 8 pentru tine și persoana care îți dă încredere că poți reuși în tot ceea ce îți propui.

                                                         ***

Cu sediul în Espoo, Finlanda, HMD Global Oy este noua casă care găzduiește telefoanele și tabletele Nokia. HMD proiectează şi vinde telefoane smart și clasice, având o gamă largă cu prețuri potrivite pentru nevoile fiecărui consumator. Dedicată inovării şi calităţii, HMD Global Oy deţine licenţa exclusivă a mărcii Nokia pentru telefoane şi tablete. Nokia este marcă înregistrată Nokia Corporation. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.hmdglobal.com.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare