Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 8 Noiembrie 2017
Campari Red Diaries - The Legend of Red Hand: Zoe Saldana este starul scurtmetrajului regizat de Stefano Sollima

Campari Red Diaries - The Legend of Red Hand: Zoe Saldana este starul scurtmetrajului regizat de Stefano Sollima

După succesul internaţional din 2017, Campari, embematicul aperitiv italian, anunţă revenirea Campari Red Diaries în 2018 cu un scurtmetraj învăluit în intrigă. Dezvoltând ethosul Campari conform căruia „fiecare cocktail spune o poveste”, filmul ilustrează talentul barmanilor numiţi Red Hands, maeştrii celor mai bune cocktail-uri din lume.

Scurtmetrajul este punctul central al campaniei din acest an, din distribuţie făcând parte celebra actriţă Zoe Saldana, star al francizelor de succes la box-office Avatar şi Gardienii Galaxiei, precum şi pe actorul italian Adriano Giannini. Semnat de celebrul Stefano Sollima, cunoscut pentru filmele sale Gomorrah şi Soldado, scurtmetrajul redă esenţa Campari prin estetica ce îl caracterizează pe regizorul italian.

Intitulat The Legend of Red Hand’, povestea redă misterioasa călătoriei a Miei Parc, interpretată de Zoe Saldana, în căutarea cocktail-ului perfect. Acţiunea debutează la Milano, oraşul unde a originat faimosul Campari.

Regizorul Stefano Sollima creează o poveste captivantă şi plină de tensiune, purtând privitorii într-o călătorie în căutarea perfecţiunii. Saldana, elegantă şi rafinată în rolul Miei Parc, face pereche cu Davide, actorul Adriano Giannini, o emblemă a stilului italian.

Protagonista filmului, Zoe Saldana, afirmă: “Campari Red Diaries este o campanie cu tradiţie, aşa că am fost încântată să joc rolul Miei Parc în The Legend of Red Hand. Încercarea de a reda fascinaţia Miei pentru perfecţiune şi de a intra în pielea personajului chiar la Milano, locul de naştere al poveştii Campari, a reprezentat pentru mine o experienţă revelatoare.

Referitor la realizarea scurtmetrajului, Stefano Sollima afirmă: „A fost o plăcere să regizez scurtmetrajul The Legend of Red Hand şi să lucrez alături de oameni atât de talentaţi. Campari este prezent în viaţa oricărui italian aşa că am acceptat propunerea cu mult entuziasm încă din prima secundă. Campania şi povestea permit atâta creativitate şi creează o lume misterioasă ce intrigă privitorul, făcându-l să-şi dorească mai mult.”

Referitor la rolul său, Adriano Giannini afirmă: „A fost o plăcere să lucrez cu Stefano Sollima şi să joc alături de Zoe Saldana în The Legend of Red Hand, un scurtmetraj pentru un brand cu tradiţie în Italia. A fost o mare responsabilitate să îl interpretez pe Davide, un personaj care poartă numele fondatorului Campari. Sunt nerăbdător ca spectatorii să afle mai multe în 2018.”

Bob Kunze-Concewitz, Chief Executive Officer Gruppo Campari: “În acest an, Campari Red Diaries ia o nouă turnură, scopul fiind acela de a realiza cocktail-ul perfect, cât şi de a evidenţia talentul caracteristic artei barmanilor din jurul lumii. Suntem încântaţi să-i avem pe Zoe Saldana, Stefano Sollima şi Adriano Giannini în centrul acestui film şi aşteptăm cu nerăbdare să purtăm apropiaţii brandului Campari într-o călătorie în căutarea perfecţiunii şi a secretului Red Hand.”

Legend of Red Hand va fi lansat în întreaga lume în 2018 şi sărbătorit cu o premieră cu covor roşu în oraşul unde a început totul: Milano. Scurtmetrajul va fi disponibil anul viitor şi pe canalul oficial de YouTube al Campari.

Pentru câteva secvenţe din filmul The Legend of Red Hand, puteţi viziona teaserul aici: https://youtu.be/h_OQQeRc7Tc

Extra info

Lansat în 2017, Campari Red Diaries reprezintă (r)evoluţia Calendarului Campari. O campanie holistică 360o cu un scurtmetraj în centru, Campari Red Diaries întruchipează ethosul Campari conform căruia „fiecare cocktail spune o poveste”. Campari Red Diaries este lansat în mediul digital cu scurtmetrajul publicat de pagina oficială YouTube a Campari. 

Campari este o băutură contemporană şi carismatică. Reţeta secretă, păstrată intactă încă de la debutul din 1860, din Novara, reprezintă baza unora dintre cele mai faimoase cocktail-uri din lume. Campari este o băutură alcoolică obţinută din infuzia de plante aromatice amare, ierburi şi fructe în alcool şi apă. Culoarea sa roşie, vibrantă, aroma intensă şi savoarea inspiraţională, fac din Campari un simbol al intrigii şi plăcerii, care se dezvăluie ca o experienţă de băutură captivantă. Acestea sunt valorile care au făcut din Campari un brand faimos în jurul lumii, un simbol al excelenţei şi stilului italian pasional.

Gruppo Campari este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu un portofoliu ce cuprinde peste 50 de brand-uri de băuturi alcoolice premium şi superpremium răspândite la nivel global, regional şi local. La nivel global, se remarcă AperolAppleton EstateCampariSKYYWild Turkey şi Grand Marnier.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare