Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 12 Iulie 2017
Chefi de top au adus rețete inovatoare în culisele Wimbledon

Chefi de top au adus rețete inovatoare în culisele Wimbledon

O noua ediție a campionatului Wimbledon a adus în culisele stadionului câțiva chefi de excepție de la unele dintre cele mai prestigioase restaurante din lume. Aceștia au prezentat lumii rețete inovatoare preparate cu ingrediente inedite și având în centrul atenției și aromatele boabe de cafea. Lavazza a sărbătorit astfel faptul că va continua să fie sponsorul oficial al campionatului Wimbledon pentru încă 3 ani de acum înainte, ducând mai departe un parteneriat cu tradiție din 2011.

Pe lângă excelența în tenis susținută de Lavazza, ediția din acest an a campionatului Wimbledon s-a mai bucurat de o altfel de experiență în culisele stadionului, cea a gastronomiei de top. Lavazza a fost gazda unor mari chefi ai lumii, ambasadori ai mărcii, care știu să își încânte publicul la restaurante italiene cu stele Michelin. Astfel, la Wimbleon Lavazza i-a invitat, pe lângă alții, și pe Carlo Cracco, Alfredo Russo și Norbert Niederkofler.

Aducând un omagiu gastronomiei locale și sărbătorind faptul că Marea Britanie are una dintre cele mai interesante scene culinare, oaspeților VIP de la Wimbledon le-au fost pregătite niște preparate inedite create de o echipă de top, fiecare fel pregătit având și un topping cu aromă Lavazza.

În meniu s-a regăsit aperitivul “Anticuchos peruviene” (un fel de frigărui) făcute de Chef Robert Ortiz de la restaurantul Lima, un bucătar care a adus în atenția britanicilor aromele puternice ale bucătăriei din Peru. Acest preparat sărat a avut la bază carne gătită și huancaina, cartofi cu un sos iute și a fost servit alături de un cocktail Coffeetail N.10 dezvoltat de Lavazza training center.

Lello Favuzzi de la restaurantul L’Anima si Shaun Rankin de la Ormer Restaurant & Bar (două restaurante cu stele Michelin din Jersey) au făcut echipă și au jucat la dublu cu un duet de deserturi pe bază de cafea.  “Candy Shallot” este desertul șalotă cu Lavazza Croccantino și cremă de mascarpone creat de Chef Lello. Chef Shaun a răsfățat pofta de dulce cu desertul “Tonka Cherry”, un deliciu pe bază de ciocolată cu boabe tonka (un condiment “ilegal de bun” cu origini în America de Sud) și vișine.

Pentru un final delicios, în meniul special de la Wimbledon au existat și 2 cocktail-uri pe bază de cafea: Variante di Colada (o colada înghețată cu note de cafea, infuzată cu fructul guanabana, scorțișoară și cardamom) și Italian Tonic (o nouă versiune a espresso-ului tonic), 2 rețete gândite la Lavazza Training Center alături de barmanul de talie mondiala Dennis Zoppi, care a servit un AS delicios în jocul culinar de la Wimbledon.

Lavazza are colaborări puternice cu reprezentanți de top ai gastronomiei, parteneriatele din acest domeniu numărând personalități precum Ferran Adrià, Carlo Cracco și Massimo Bottura. Viziunea și experiența fiecăruia dintre acești Chefi a oferit lumii noi interpretări ale cafelei cum ar fi èspesso (prima cafea solidă din lume) creată de Ferran Adrià, lentile din cafea create de Carlo Cracco (gelatină de cafea sub forma unor lentile de contact) și Come to Italy with Me creat de Massimo Bottura (o reinterpretare sărată a băuturii siciliene granita).

Lavazza continuă șă își întărească poziția de brand partener al tuturor celor 4 campionate de Mare Șlem (pentru al doilea an la rând), evenimente la care are ocazia să servească cea mai bine vândută cafea a Italiei și în Franța la Roland Garros, și la US Open și la Australian Open și la Wimbledon-ul britanic.

Extra info

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Acum considerat al şaselea cel mai important prăjitor de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 55% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi – după achiziția Carte Noire - şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 1.473 de milioane de euro (estimare pentru 2015).

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare