Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 9 Noiembrie 2017
Coca-Cola a lansat WOAH: aplicația must-have pentru tinerii din România

Coca-Cola a lansat WOAH: aplicația must-have pentru tinerii din România

Coca-Cola România le oferă acces tinerilor români la conținut digital de calitate, prin noua platformă online WOAH, disponibilă sub formă de aplicație mobilă și website. Aceasta este cea mai recentă inovație din universul digital Coca-Cola, construită pentru a se adresa publicului adolescent - nativ digital, în permanență conectat și în continuă căutare de conținut online relevant.

WOAH este acronimul pentru Where Only Awesome Happens și oferă conținut exclusiv - creat special pentru generația ”centennials” (15-19 ani) - acoperind domenii precum muzică, lifestyle, fashion, sport și gaming, prin articole scrise într-un limbaj autentic, vizualuri atractive și seriale video în formate dinamice.

Pe WOAH tinerii vor putea accesa interviuri exclusive cu artiști locali și internaționali ai momentului, recomandări de cărți, noutăţi din lumea digitală plus multe alte informații inedite. Din conținutul video face parte seria „Duba cu artiști”, alături de o mulțime de clipuri cu și despre tineri, life hacks și tips & tricks utile oricărui adolescent. Materialele sunt realizate atât local, cât și la nivel regional și includ colaborări cu publicații precum VICE.

Pe lângă conținutul dedicat, WOAH le oferă utilizatorilor oferte exclusive – aceasta fiind o componentă importantă a aplicației. De-a lungul întregului an, vor exista promoții cu premii sub formă de discount-uri, oferte speciale şi acces la experiențe cool, realizate în parteneriat cu diferite branduri şi retaileri.

”WOAH este o evoluție firească a modului în care Coca-Cola se conectează cu noua generație de adolescenți, oferindu-le mesaje relevante într-un mediu familiar lor: spațiul digital. Odată cu WOAH, accentul în comunicare se mută de pe branding, pe experiența utilizatorilor, prin conținutul customizat, ușor de accesat și de consumat, disponibil oriunde și oricând.”, a declarat Raluca Brînzoiu, WOAH Project Manager Romania, Coca-Cola Central & Eastern Europe.

Aplicația se poate descărca gratuit din Google Play și App Store.

Extra info

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare