Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 30 Mai 2016
Cu Groupama, neprevăzutul nu te forțează să renunți la ceea ce contează - noua campanie semnată de Leo Burnett România

Cu Groupama, neprevăzutul nu te forțează să renunți la ceea ce contează - noua campanie semnată de Leo Burnett România

Lucrurile neprevăzute nu ar trebui să dea nimănui planurile peste cap, mai ales când vine vorba de familie sau carieră. Acesta este mesajul noii campanii de comunicare semnate de Leo Burnett Romania, în urma câștigării pitch-ului organizat de Groupama Asigurări pentru această campanie.

Noua campanie de imagine pune accentul pe continuitate, reamintind care sunt motivele pentru care Groupama Asigurări rămâne în topul preferințelor clienților: confortul şi siguranţa că, atunci când ghinionul își face apariția în viața acestora, prioritățile lor nu trebuie să aibă de suferit.

“Noua campanie ne va ajuta să ne poziționăm corect în raport cu publicul nostru țintă: oameni ocupați, care se străduiesc să fie cât mai buni la locul de muncă și, totodată, cât mai activi în viața de familie. Este o misiune dificilă, care poate deveni imposibilă în cazul producerii unui eveniment neașteptat. Misiunea noastă este de a le asigura continuitatea în aceste momente dificile, pentru ca ei să se ocupe mai relaxați de ceea ce contează cu adevărat în viața lor.” - Georgiana Miron, Marketing and Communication Director, Groupama Asigurări.

Insight-ul campaniei evidenţiază beneficiile Groupama. Când vine vorba despre asigurări pentru locuinţe, Groupama promite banii în 72 de ore de la acordul clientului şi trimiterea unui specialist pentru reparații de urgență în maximum 4 ore. La asigurarea CASCO, clientul beneficiază de asistenţă rutieră într-o oră, cu informaţii prin sms cu privire la dosarul de daună. Call-center-ul preia orice apel în 30 de secunde şi oferă o soluţie în maximum 5 minute.

Conceptul creativ îl are în centrul execuţiei pe actorul Dragoş Bucur, “the role model” al acestui segment de persoane care îşi doresc un echilibru între viaţa de familie şi cea profesională și cărora orice neprevăzut le-ar putea agrava dublu mersul firesc al lucrurilor.

Chiar dacă maşina îi este lovită de un copac, iar tortul cadou este mâncat de o pisică, personajul principal îşi păstrează calmul ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat şi nu întârzie la întâlnirea cu fiica sa. Și aceasta, datorită faptului că Groupama îi oferă încrederea că problemele apărute subit au o rezolvare rapidă cu un partener de încredere alături şi, astfel, nu e nevoit să rateze momentele importante din viaţa lui și, mai ales, a celor dragi. 

În general, reclamele la asigurări se concentrează pe dezastrele care pândesc la orice pas, funcționând ca bau-bau pentru toți cei care nu au asigurare. Noi am vrut să evităm o comunicare generică de categorie, insistând mai degrabă pe relaxarea pe care ți-o păstrezi în situații neprevăzute, pentru că ai încredere în asigurarea Groupama. Precizare: Niciun copac nu a fost sacrificat pentru această filmare.” - Adina Teodorescu, Group Creative Director, Leo Burnett România.

Noua campanie de comunicare Groupama rulează în perioada mai – iulie 2016 și cuprinde execuţii TV, cinema, print şi online.

Echipa Leo Burnett România: Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu – Group Creative Director, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Victor Stroe – Planning Director, Irina Cărbunescu – Senior Strategic Planner, Ioana Carp – Brand Communication Manager, Maria Ilea – Brand Communication Executive, Sorin Deleanu – Producer.

Echipa Groupama Asigurări: Georgiana Miron – Marketing and Communication Director, Horia Iovanel – Marketing Manager Persoane Fizice.

Producţie: Dragoş Potop - Producer, Multimedia Est.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare