Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 6 Martie 2017
Discovery Communications şi Eurosport anunţă în premieră oportunitatea creării unor parteneriate pentru Jocurile Olimpice cu operatorii mobili, care pot deveni Official Mobile Broadcasters

Discovery Communications şi Eurosport anunţă în premieră oportunitatea creării unor parteneriate pentru Jocurile Olimpice cu operatorii mobili, care pot deveni Official Mobile Broadcasters

Discovery Communications a anunţat ieri la Barcelona, în cadrul Mobile World Congress, crearea unor noi oportunităţi exclusive de parteneriat pentru Jocurile Olimpice, disponibile pentru operatorii mobili care vor dori să transmită fiecare moment al competiției, dobândind astfel statutul de „Official Mobile Broadcaster” al Jocurilor Olimpice.

În calitate de deţinător exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018 - 2024, Discovery Communications şi Eurosport își vor folosi propriile canale libere la retransmisie, canale TV cu plată, platforme digitale şi servicii oferite direct consumatorilor, precum şi parteneriatele ample cu alți mari distribuitori de pe teritoriul Europei pentru a aduce Jocurile Olimpice unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând.

Statutul de „Official Mobile Broadcaster” va oferi operatorilor de telefonie mobilă oportunitatea unică de a-și asocia brandul cu Inelele Olimpice şi de a furniza abonaților acces la toate competițiile din cadrul Jocurilor Olimpice. 

Serviciul va fi adaptat pentru fiecare partener în parte, pentru a oferi o interacțiune cât mai mare cu abonații, printr-un canal dedicat care va transmite neîntrerupt cele mai bune momente ale Jocurilor Olimpice, atât în timp real, cât și prin intermediul celor mai recente știri. În plus, serviciul va oferi conținut la cerere în exclusivitate și posibilitatea de a-l valorifica prin intermediul rețelelor de socializare. Toate acestea vor fi disponibile înaintea, în timpul și după Jocurile Olimpice.

Jean-Briac Perrette, Președinte şi CEO, Discovery Networks International, a declarat: „De peste 30 de ani, Discovery colaborează cu cei mai buni parteneri pentru a oferi conţinut video premium fiecărui consumator, pe orice platformă. Sportul este deosebit de puternic în mediul mobil, aşa cum o demonstrează creşterea înregistrată de serviciul nostru de streaming online, Eurosport Player. Suntem încântaţi să încheiem noi parteneriate cu operatori mobili prin care să facem Jocurile Olimpice mai accesibile şi mai captivante pentru un public care preferă experiențele pe mobil”.

Eurosport Player, platforma de streaming online care este disponibilă și în România, a înregistrat un nou record al numărului de abonaţi în luna ianuarie și continuă să aibă o creștere constantă. Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România, TDC în Danemarca şi Telenor în Norvegia, transmisiile sportive memorabile, oricând şi pe orice dispozitiv, devin tot mai accesibile unui număr de utilizatori în creștere.

În acelaşi timp, Discovery continuă să investească în creșterea unei echipe de experți și în optimizarea platformei, astfel încât să ofere o experienţă îmbunătățită de utilizare a Eurosport Player şi de vizionare a Jocurilor Olimpice. În urmă cu câteva luni, compania a anunţat un parteneriat cu platforma globală de streaming BAMTech, precum şi numirea lui Ralph Rivera în funcția de Managing Director of Eurosport Digital şi a lui Alex Kaplan în poziția de EVP of Commercial for Eurosport Digital. Rivera vine de la BBC, unde a ocupat timp de şase ani funcţia de Head of Digital şi a coordonat lansarea şi operarea BBC iPlayer, asigurând în premieră transmisia digitală a Jocurilor Olimpice din Londra 2012. Kaplan s-a alăturat companiei de la NBA, unde a fost Senior Vice President of Global Media Distribution.

Rivera a declarat: „Strategia Eurosport este să ofere din ce în ce mai multe transmisii sportive premium, adaptate publicului local şi cu caracter exclusiv, iar Eurosport Player aduce fanilor acces nelimitat pe orice ecran. De la fotbalul intern la cel internaţional, de la tenisul de Mare Şlem la renumitele circuite de ciclism, de la principalele evenimente sportive de iarnă până la Jocurile Olimpice de Iarnă, fanii pot alege o experienţă personalizată pentru fiecare meci în parte, de pe fiecare teren, de pe fiecare pistă, în orice moment al competiției.”

Extra info

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea și își ține fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă conținut de non-ficțiune, sportiv și pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium, relevant local, în Europa.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare