Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 10 Ianuarie 2018
Energia inspiră energie, idei și surprize

Energia inspiră energie, idei și surprize

ENGIE Romania continuă campania de notorietate iniţiată anul trecut pentru piața românească cu un sequel. Sub umbrela de comunicare “Tu de unde îţi iei energie?” cel mai recent spot TV ENGIE prezintă continuarea poveştii celor doi protagonişti ai primului spot de imagine şi călătoria lor pentru a explora noi surse de energie.

Dacă în spotul de imagine de anul trecut, accentul era pus pe legătura emoțională dintre ENGIE și clienții săi, prin sursele de energie care alimentează și motivează tot ce facem, în noua campanie, energia inspiră noi energii, ca un un efect de domino, care antrenează tot mai multe întâmplări şi oameni. Acum, comunicarea ia o formă mai tactică, aducând în prim plan energia şi produsele furnizate de ENGIE: gaze naturale, electricitate şi servicii, care inspiră energie emoţională: idei, bucurie, surprize.

„Ne-am dorit să continuăm povestea campaniei «Tu de unde îţi iei energie?» în acelaşi registru emoţional, adaugând de data aceasta o notă ludică tonului cu care ne adresăm clienţilor noştri. Astfel, ENGIE alege să vorbească despre produsele sale - gaze naturale, electricitate, servicii energetice - şi despre utilitatea lor în diverse ipostaze ale vieţii de zi cu zi într-un mod jucăuş, diferenţiator în categorie.” a declarat Amalia Anghel, Manager Comunicare Corporate ENGIE Romania.

Traian Aron, Art Director: „Ideea campaniei a apărut ca o continuare naturală a campaniei de anul trecut. Energia care ne alimentează casele inspiră energia necesară pentru absolut tot ce facem fiecare dintre noi, oră de oră, zi de zi. Execuția a venit de la sine deși nu fără provocări - un lanț cauzal ce ne poartă din bucătărie într-o petrecere surpriză cu totul specială, totul în 30 de secunde, nu e un brief ușor. Însă, împreună cu Anton Groves, regizor, și Studioset, casa de producție, am reușit să creăm o poveste unică, cu umor şi emoție, care transmite perfect atât filozofia ENGIE, cât şi portofoliul de produse şi servicii.” 

Campania tactică de comunicare „Energia inspiră energie” realizată de McCann PR este o campanie de comunicare integrată, cu o componentă principală de ATL, constituită dintr-un spot TV de 30 secunde, o componentă online şi una de outdoor.

Credits

ENGIE Romania: Amalia Anghel, Şef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania

McCann PR: Traian Aron, Art Director, Dan Stănescu, Copywriter, Imola Zoltan, Project Manager, Alina Huiban, Event Coordinator, Lavinia Iancu, Account Executive

McCann: Tiberiu Munteanu, AV Director, Alex Ionescu – AV Producer

Studioset: Sorin Baican, Producer, Anton Groves, Director, Tudor Mircea, DOP, Adrian Smarandache, Executive Producer, Iulia Bacanu, UPM, Anca Istudor, Production Assistant

Post Production: Niki Georgiev, Edit, Andrei Nechifor, Sound Design, Simona Macarie, Traffic

Extra info

Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,7 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 19.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 3.700 de angajaţi.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare