Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 31 August 2016
Eugen Suman este noul Executive Creative Director al MullenLowe

Eugen Suman este noul Executive Creative Director al MullenLowe

Un poet, un copywriter și un director intră într-o agenție. Nu, nu este începutul unui banc, deși personajului în cauză nu-i lipsește umorul, ci o mutare la vârful industriei de comunicare. 10 ani de publicitate, 3 țări din regiune, peste 20 de premii locale și internaționale, de 6 ori jurat internațional, clienți din 15 industrii, multe ore de voluntariat în scop educațional, o carte publicată deja și alta pe drum – acesta este noul Different Kind of Beast din Metropolis Bravo, etajul 3, aripa vest.

„Într-una dintre lungile discuții pe care le-am avut în perioada de cunoaștere, am trăit o clipă de teamă când am constatat cât de multe avem în comun: ne place onestitatea, iubim publicitatea, nu putem fără umor, credem cu tărie că cei mai buni și fericiți oameni generează cele mai bune idei pentru cei mai fericiți clienți. Împărtășim chiar și un ADN ușor obraznic. Și, cel mai important, avem ambiția de a face din clienții noștri învingători. Cu acest spirit pornim cu multă confidență la un drum care va fi, știm sigur, intens, asudat, amuzant și niciodată plictisitor”, spune Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România.

Eugen Suman a câștigat zeci de premii și nominalizări la principalele festivaluri locale şi internaționale de creaţie cu agenții din trei țări diferite: România, Cehia și Slovacia, şi a lucrat pentru clienți precum Unilever, Vodafone, GE Money Bank, Tuborg, SAB Miller, Toyota, Dacia, Harley Davidson, Cărtureşti, Bang&Olufsen, British American Tobacco sau Carrefour. Este invitat constant în juriul unor festivaluri precum ADC*Europe, Golden Hammer, New York Festivals, AD*STARS Asia sau Effie. În prezent, Suman este în plin mandat de președinte al ADC*RO, Art Directors Club of România.

„MullenLowe este o rețea cu un work extrem de vizibil la nivel internațional, iar echipa din România are potențialul de a fi unul dintre birourile care impresionează la toate capitolele – local, internaţional, în inima consumatorilor şi pe scenele festivalurilor de creaţie. De altfel, asta este una dintre ambiţiile cu care vin în agenţie – să fac împreună cu oamenii de-aici ca MullenLowe să devină the place to be, indiferent dacă vorbim despre creativi super talentaţi sau clienţi care caută an unfair share of attention pentru brandurile lor. Am găsit aici o energie bună şi o poftă de a face campanii tari, iar asta e din ce în ce mai rar în industria noastră”, spune Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.

Înainte de a se alătura echipei MullenLowe, Eugen a fost Creative Director la una dintre cele mai mari agenții de digital din România, după ce acumulase deja experiență regională în această poziție în agenții de publicitate din Praga și Bratislava. În 2013, Jandl, unde Suman conducea echipa de creație, a fost numită Agenția Anului în Bratislava și a doua cea mai bună agenție în Noua Europă la Golden Drum, iar Suman a fost numit al doilea cel mai bun Creative Director din Slovacia. Cu un an înainte, în 2012, a fost numit al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive.

Extra info

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare