Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 8 Noiembrie 2017
Florin Grozea lansează MOCAPP, primul marketplace din România dedicat brandurilor şi influencerilor

Florin Grozea lansează MOCAPP, primul marketplace din România dedicat brandurilor şi influencerilor

Agenția digitală Hit Yourself lansează MOCAPP.ro, primul marketplace din România care conectează brandurile, agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) şi influencerii. MOCAPP îşi propune să revoluţioneze modul de organizare al campaniilor de promovare cu influenceri şi să automatizeze acest proces.

MOCAPP folosește o bază de date unică în România, cu peste 500 dintre cei mai importanţi influenceri români: de la artişti, trupe muzicale, vedete TV, vloggeri, bloggeri, actori, sportivi şi modele.

Platforma online foloseşte un sistem de algoritmi bazat pe inteligenţă artificială şi oferă brandurilor şi agenţiilor acces instant la cel mai potrivit mix între influenceri, targetul vizat şi bugetele alocate, astfel încât campaniile pe care le desfăşoară în mediul online să aibă cele mai bune rezultate.

„Piaţa de publicitate din România a ajuns la nivelul la care are nevoie de automatizarea campaniilor cu influenceri. Brandurile şi agenţiile au nevoie de rezultate relevante într-un timp cât mai scurt, la bugetele optime. În acest moment, descoperirea și contractarea influencerilor potriviți poate dura și săptămâni, iar modul de lucru este ineficient și nestandardizat - MOCAPP oferă soluții în câteva minute”, spune Florin Grozea, CEO Hit Yourself.

MOCAPP a fost dezvoltat în contextul în care, la nivel global, promovarea online prin influenceri aduce, în medie, rezultate de 5 până la 11 ori mai bune (ROI) decât publicitatea digitală tradiţională[1], iar comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical - jumătate dintre utilizatorii de internet nu dau click niciodată pe o reclamă dintr-un banner online[2]. Mai mult, aproape 70% dintre agenţiile americane declară că vor mări bugetele pentru campaniile de influencer marketing în următoarele 12 luni, iar interesul faţă de această strategie de marketing online a crescut semnificativ – doar căutările în Google după termenul “influencer marketing” s-au majorat cu 325% din 2016 în 2017[3].

Cum funcţionează MOCAPP?

MOCAPP funcţionează ca o platformă online care se adresează atât brandurilor şi agenţiilor, cât şi influencerilor.

Brandurile şi agenţiile care vor să îşi optimizeze campaniile de influencer marketing solicită un cont intrând pe www.MOCAPP.ro. Platforma este folosită de branduri și agenții pentru a descoperi ce influenceri se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, pentru a cerceta şi crea rapid campanii optime cu influenceri şi pentru a automatiza fluxul de lucru.

Pe de altă parte, influencerii, care au investit timp și talent pentru a crește audiențe online impresionante, caută să monetizeze conținutul original creat în Social Media. MOCAPP monetizează aceste audiențe online, oferind influencerilor acces la bugetele brandurilor relevante.

MOCAPP este rezultat al experienţei din ultimii patru ani a agenţiei Hit Yourself şi a presupus investiţii de peste 50.000 de euro.

Printre companiile care au beneficiat de campanii cu influenceri se numără Coca Cola, Telekom, Samsung, Procter & Gamble, Unilever, Pepsi, Vodafone, McDonald’s, HP, AXN, BCR, Mercedes-Benz şi GSK.

Extra info

Hit Yourself este agenţia digitală fondată de Florin Grozea în 2013, specializată în conceperea şi executarea campaniilor online pentru artişti, celebrităţi, vedete de televiziune, actori, vloggeri şi bloggeri. Totodată, agenţia digitală desfăşoară campanii de influencer marketing, incelebrity endorsement, content marketing şi digital strategy pentru branduri renumite din România.

[1] Conform unui studiu de caz Nielsen - https://pages.tapinfluence.com/nielsen-case-study

[2] Conform studiului “Banner Blindness” realizat de Infolinks - http://www.adotas.com/2013/03/study-86-of-consumers-suffer-from-banner-blindness/

[3] Potrivit studiului Influencer Marketing Hub 2017 - https://influencermarketinghub.com/the-rise-of-influencer-marketing/

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare