Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 8 Iulie 2009
GalerIAA Virtuală, pasiuni şi obsesii la click distanţa

GalerIAA Virtuală, pasiuni şi obsesii la click distanţa

După succesul pe care l-a înregistrat vernisajul dedicat pasiunilor, IAA Young Professionals lansează GalerIAA şi în varianta digitala, punând astfel la dispoziţia tuturor doritorilor vizionarea lucrările înscrise.

de IAA Young Professionals

Cu peste 70 de lucrări, dar şi colectii inedite de la bijuterii pâna la degetare şi vederi, vernisajul GalerIAA a atras alături de unii dintre cei mai reputaţi directori de creaţie, precum Bogdan Naumovici, Andrei Tripşa si Andrei Cohn, 180 de tineri cu pasiuni şi hobbyuri comune.

Alături de originalitatea vizuală, nu au lipsit surprizele. La vernisajul GalerIAA au fot prezenţi cinci dintre cei mai talentaţi publicitari muzicanţi – Şcoala de Rock, tinând atmosfera la cote mari de distracţie.

Grăitoare sunt impresiile participanţilor. Jorg Riommi - Creative Director Saatchi & Saatchi ne-a mărturisit că a rămas plăcut surprins de iniţiativa IAA Young Professionals -"Good initiative, as sometimes art is left behind day to day projects. Looking forward for the next edition, to see how much the almost inexistent spare time complies with hobbies and passion."

Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi, dar şi fericita posesoare a uneia dintre cele mai inedite colecţii de degetare, s-a arătat încantată şi multumită de un eveniment dedicat pasiunilor tinerilor din publictate, care înca işi mai fac timp şi pentru delectarea sufletului: "Bravo IAA Young Professionals pentru că a avut energia să creeze un loc public de întalnire a "pasiunilor" şi frumosului, un pic altfel decât îl trăim zilnic la birou. M-am bucurat să văd oameni curioşi şi deschişi la acel "quelque chose" prin care cei de lângă noi se exprimă, comunică şi dau un gram din "bogaţia" lor."

GaleriaIAA este un proiect cultural iniţiat de IAA Young Professionals şi adresat tinerilor talentaţi şi creativi, care privesc arta ca pe cea mai importantă formă de comunicare. Prin acest proiect, dorim să celebrăm importanţa lucrurilor făcute din pură pasiune, fapt care, uneori, la job, este imposibil.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare