Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 11 Decembrie 2017
Geometry Global dezvoltă spotul TV de Crăciun al METRO România

Geometry Global dezvoltă spotul TV de Crăciun al METRO România

Geometry Global și METRO România întâmpină sezonul Sărbătorilor de iarnă cu un spot TV dedicat atât afacerilor independente, cât și clienților acestora. Conceptul ,,Este momentul să ne bucurăm de Sărbători” îmbină grija pentru antreprenori și succesul afacerilor acestora cu emoția de a dărui.

Spotul TV a fost creat 100% local și este parte din campania integrată de comunicare dezvoltată de METRO la nivel global. După inițiativele Ziua Afacerii Tale, care a celebrat antreprenorii de pretutindeni și a onorat eforturile acestora, Miracolul Afacerii Tale, care a avut ca scop mutarea atenției de la forfota marilor bulevarde, la afacerile mici de pe Strada Franceză, campania ,,Este momentul să ne bucurăm de Sărbători” își propune să transforme sărbătorile de iarnă în cea mai de succes perioadă a anului pentru antreprenori.

"Am realizat campania <<Este momentul să ne bucurăm de Sărbători>> pentru că ne dorim să fim mereu aproape de antreprenori, pentru că eforturile și implicarea lor merită să fie recompensate și pentru că ne pasă de succesul afacerilor independente.”, spune Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Spotul realizat de Geometry Global, care este on-air pe TV, cu declinări pe radio, digital și in-store, în perioada 20 noiembrie – 31 decembrie, ilustrează ideea că, la METRO, luna decembrie este despre bucuria sărbătorilor și despre surprizele pe care antreprenorii le fac atât clienților, cât și celor dragi. Totodată, agenția a adus în prim plan categoriile de produse și serviciile pe care METRO le oferă clienților săi, ca un cadou pentru a le recompensa eforturile și a-i ajuta să aibă succes.

Spotul poate fi accesat la link-ul următor: https://www.youtube.com/watch?v=2LFDXFfFyz8.

Echipa Geometry Global: Simona Costea – Client Service Director, Adriana Staicu – Account Director, Oana Mehedințeanu – Account Executive, Alex Petrescu – Creative Strategist, Andreea Apostoliu – Strategic Planner, Mihai Fetcu – Creative Director, Ștefan Vasilachi – Group Creative Director, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Costina Dinulescu – Senior Art Director, Dorina Sandu – Senior DTP

Echipa METRO Cash & Carry România: Marina Zara – Head of Marketing, Andreea Diaconu – Senior Marketing Communication Manager, Marian Profir – Campaign Manager

***

Geometry Global este cea mai mare agenție de activare brand si shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume onmichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry Global acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry Global este parte a grupului WPP. www.geometry.com

METRO Cash & Carry România este parte a grupului METRO AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare