Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 29 Iulie 2016
Gilette şi Federaţia Română de Fotbal lansează 'PERFORMANȚA ARE VIITOR', o iniţiativă de scouting în zonele rurale ale României

Gilette şi Federaţia Română de Fotbal lansează 'PERFORMANȚA ARE VIITOR', o iniţiativă de scouting în zonele rurale ale României

Mediul rural reprezintă o sursă importantă de talente în fotbalul românesc: 4 din cei 10 fotbaliști români cu cele mai multe selecții la echipa națională provin din afara orașelor. Totuși, ca urmare a concentrării marilor cluburi și academiilor de fotbal în mediul urban, tinerii talentați din zonele rurale au șanse mai mici de a se face remarcați în perioada junioratului.

Gillette, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, își propune să sporească șansele tinerilor din mediul rural cu vârste între 10 și 14 împliniți ani de a se face remarcați și de a avea acces la o pregătire sportivă la cele mai bune standarde prin intermediul inițiativei „Performanța are Viitor”. Proiectul are ca scop identificarea tinerilor talentați, micii jucători de azi ce au șansa să devină marii jucători de mâine.

Caravana se desfășoară sub umbrela programului FRF „Împreună suntem fotbal” și are loc în perioada august 2016 - mai 2017. Primele localități acoperă zonele rurale din Moldova, Muntenia, Banat și Ardeal, urmând ca Federația Română de Fotbal să continue selecțiile, acoperind astfel toată România până la finalul campaniei, în mai 2017.

În perioada august – septembrie 2016, caravana Gillette - „Performanța are Viitor” va opri în:

  • Moldova Nouă (județul Caraș-Severin) – 21 august 2016
  • Bascov (județul Argeș) – 28 august 2016
  • Jucu (județul Cluj) – 4 septembrie 2016

A patra localitate în care vor fi căutați tinerii talentați va fi aleasă direct de cosumatorii Gillette și va fi anunțată în secțiunea de comunicate de presă a Federației Române de Fotbal. De asemenea, mecanismul de selecție din fiecare etapă va fi anunțat în aceeași secțiune, dar și la nivel local, prin intermediul reprezentanților Asociațiilor Județene de Fotbal. Din primele patru localități se vor alege primii patru câștigători, urmând ca selecțiile să fie continuate de FRF, iar la finalul campaniei vor fi anunțați încă șapte tineri câștigatori.

Selecțiile vor fi organizate de reprezentanți specializați ai FRF și vor fi supervizate de membri ai comisiilor relevante ale Federației Române de Fotbal. Campania va fi susținută de Miodrag Belodedici și Jean Vlădoiu, foști internaționali și membri ai Comisiei Tehnice a FRF, și de  Ion Geolgău, Managerul Departamentului de Scouting al FRF.

Pentru a putea fi înscriși în selecție, tinerii fotbaliști trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Vârsta între 10 și 14 ani împliniți până la data de 31 iulie 2016;
  • Să fie însoțiți de tutore sau părinte, acesta urmând să își dea acordul pentru participare pe baza căruia se face înscrierea;

Cei unsprezece tineri fotbaliști selectați vor fi premiați cu o excursie la Barcelona la finalul campaniei și vor beneficia de un cantonament profesionist alături de echipa națională de fotbal a României, la Centrul Național de Fotbal Mogoșoaia.

“Proiectul de scouting rural lansat de Federația Română de Fotbal în cadrul programului «Împreună Suntem Fotbal» a constituit o premieră și s-a transformat într-un succes. Începând de astăzi, împreună cu Gillette, dezvoltăm o nouă etapă a proiectului și sunt foarte bucuros că implicarea unei companii de prestigiu vine să confirme viziunea și strategia echipei FRF. Am toată convingerea că în urma acestui proces de selecție vom descoperi tineri români talentați și vom deschide o platformă de promovare a viitoarelor valori din fotbalul nostru!, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte al Federației Române de Fotbal.

Extra info

De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș. Vă rugăm vizitați http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăți și informații despre Gillette.

P&G îmbunătățește viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operațiunile P&G se desfășoară în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm vizitați http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G și brandurile sale.

Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de inițiativa „Performanța are Viitor”, este o continuare a proiectului “Transformă ulița în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots și coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federației Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă ulița în stadion” s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai Federației Române de Fotbal. 

Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul și educația din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor și tinerilor în valorile acestui sport și creșterea numărului de practicanți de fotbal în România. 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Lavinia
1 August 2016, 09:39
Felicitari pentru proiect. Un avantaj pentru copii. Insa problema apare intre copii si seniori. Acei copii care au jucat fotbal atrasi prin astfel de programe si care sunt uitati pe drum. Acestia nu mai ajung la selectiile mari.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare