Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 2 Decembrie 2013
GMP Group, primul grup de comunicare din România care implementează soluția ERP AD-IN-ONE

GMP Group, primul grup de comunicare din România care implementează soluția ERP AD-IN-ONE

GMP Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, a implementat în premieră la noi în țară AD-IN-ONE, cea mai eficientă soluție software pentru managementul integrat al agențiilor de publicitate, digital și PR de dimensiuni medii și mari.

de GMP
Soluția permite înlocuirea modelelor clasice de lucru, de la folosirea aplicațiilor greoaie de gestionare a traficului și înregistrare a orelor de lucru până la multitudinea de fișiere Excel și bibliorafturi cu facturi. De asemenea, ea va spori eficiența fluxului de lucru în fiecare din agențiile grupului în care a fost implementată: GMP Advertising, GMP PR, Webstyler, Chapter 4, GO Studio și Luna9.

„Industria de comunicare lucrează cu bugete bine drămuite de clienți, la un nivel al cerințelor și așteptărilor foarte înalt, așa că planificarea cât mai bună a resurselor este vitală pentru un business sănătos”, spune Felix Tătaru, Președintele GMP Group. „Am realizat astfel că avem nevoie de un instrument care să ne ajute să măsurăm corect eficiența pentru fiecare proiect în parte. AD-IN-ONE ține cont de particularitățile activității unei agenții și, astfel, ne ajută mult și în relația cu clientul. Putem raporta mai ușor și exact gradul de încărcare a echipelor cu care un client lucrează, astfel încât să-și planifice mai ușor proiectele de comunicare. În acest fel dorim să creștem calitatea serviciilor oferite clienților în condițiile unor bugete de comunicare limitate", a mai menționat acesta.

Bazat pe o interfață IBM prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit, AD-IN-ONE permite planificarea și monitorizarea încărcării fiecărui departament dintr-o agenție. În același timp, soluția oferă o perspectivă clară asupra modului în care fiecare persoană își alocă timpul între diverse tipuri de proiecte. Mai mult decât atât, sistemul ușurează și fluidizează activitatea financiară datorită alertelor care atrag atenția asupra depășirilor de buget, proiectelor nefacturate la client sau a lipsei facturilor de la furnizori. Pentru că tot fluxul de lucru dintr-o agenție trece prin AD-IN-ONE, acesta devine o platformă de coordonare a documentației cerute de proiecte, platformă care permite extragerea a diverse tipuri de rapoarte, evidențierea la zi a etapei din procesul de implementare la care se află fiecare proiect precum și situația financiară a acestuia.

“Timp de mai multe luni am făcut o cercetare detaliată a peste 15 soluții software de management a agențiilor de comunicare existente în România și alte țări din Uniunea Europeană. Am analizat oferte comerciale și documentații tehnice, am participat la prezentări, am văzut variante demo. În final, am ales AD-IN-ONE pentru că este cel mai performant software pentru nevoile actuale și viitoare ale grupului GMP și are cel mai bun raport calitate – preț”, a declarat Florian Filat, Project manager AD-IN-ONE din partea grupului GMP.

Implementarea AD-IN-ONE presupune achiziționarea de licențe, instalarea de noi servere și integrarea cu sistemul contabil existent, dar este complet personalizabil, se implementează rapid și poate fi utilizat imediat. Soluția a fost adaptată strict la activitatea și fluxul de lucru al fiecărei agenții din grupul GMP și, în numai două luni de la semnarea contractului, a fost complet funcțională, pentru ca, în următoarea lună, software-ul să fie operațional pentru toți cei 120 de angajați direct implicați în procesele operaționale.

“Suntem foarte bucuroși că am început cooperarea cu GMP Group. Credem că piața de advertising românească este foarte atractivă, în creștere și din multe puncte de vedere similară cu alte piețe pe care activăm în Europa Centrală și de Est. Obiectivul nostru este să oferim sisteme cuprinzătoare agențiilor din România, care să le permită să devină mai eficiente și să se concentreze pe partea creativă a business-ului lor”, a declarat Libor Cerny, Managing Director al AD-IN-ONE.

În prezent, AD-IN-ONE este disponibil în mai multe limbi și a fost deja implementat de mari grupuri de agenții de publicitate multinaționale sau independente din Europa sau Asia.

Extra Info

AD-IN-ONE este un furnizor de top pentru sisteme informatice de management al agențiilor de comunicare – 15 ani de experiență, peste 200 implementări în toată lumea, înțelegere solidă a celor mai bune practici din agenții. Echipa AD-IN-ONE susține o abordare personalizată în fiecare agenție, fiecare nou proiect este o provocare. Cei 30 de angajați ai AD-IN-ONE sunt localizați în Praga, Cehia și au grijă de familia mare a clienților – de la agenții mici de 10 oameni aflate în creștere, până la agenții independente mari și rețele internaționale ca Ogilvy, Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Grey, McCann, Jung von Matt și altele.

Cu peste 140 de angajați în 7 companii specializate în diverse arii ale comunicării, GMP Group este un grup independent, antreprenorial, inspirat de creativitate în toate disciplinele sale: advertising, digital, events, public affairs, design, PR.  Pentru creativitate și rezultatele clienților lor, companiile grupului sunt constant premiate în festivaluri precum Effie, Internetics, PR Award, Golden Drum și Cannes Lions.

În 2013, GMP Advertising a fost recunoscută drept "Agenția Independentă a Noii Europe" la Golden Grum, GMP PR – Agenția nr 1 în România conform top BIZ, iar Webstyler, "Agenția Anului" la Internetics.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare