Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 9 Mai 2016
Gold și Silver la Young Fibra pentru Școala ADC

Gold și Silver la Young Fibra pentru Școala ADC

Karla Georgescu, Irina Tănase, Şerban Roman și Andreea Călărașu au câștigat Gold pentru Dubla Provocare Carrefour, ȋn subcategoria de idei ȋmpotriva risipei de mâncare, cu propunerea „Anti-waste Recipes”. Ȋn aceeași subcategorie Anamaria Filip și Dragoș Morman au câștigat Silver cu ideea “Project Re-Grow”.

Vineri seara, pe 6 mai 2016, ȋn cadrul ceremoniei de decernare a Premiilor Fibra, două echipe de la Şcoala ADC*RO au plecat acasă cu trofeele Gold și Silver la categoria Young Fibra.

"Bravos echipelor! Aur și argint și mai ales niște lucrări tari. Este un rezultat foarte bun și muncit ce demonstrează că Şcoala ADC*RO este din ce ȋn ce mai importantă pentru industria asta. Sunt mândru că alături de Mihnea și Eugen am făcut o primă ediție Olimpiad atât de reușită! A fost o energie mișto acolo, ȋn serile & nopțile de miercuri la The Institute Café. Mulțumesc!", a spus Andrei Tripșa, tutore al Şcolii ADC & Managing Partner Three.

Mihnea Gheorghiu completează: “Sunt extrem de mândru de studenții noștri și de ce au reușit să obțină până acum. Eu le-aș fi dat un premiu doar pentru că au rezistat până la sfârșit ȋn Olimpiad. Ȋn astea 3 luni, au strâns chestii mai bune ȋn portofoliu decât aveam eu după 3 ani de publicitate. Sunt sigur că o să-i vedem pe scene din ce ȋn ce mai mari. Păzea lene, primadoneală și autosuficiență din industrie pentru că vine noua generație. And they’re hungry AF.”

Echipele s-au antrenat timp de câteva luni ȋn cadrul modulului extra al Şcolii ADC – Olimpiadul, modul dedicat exclusiv studenților Şcolii care vor să înscrie proiecte la competiții naționale și internaționale pentru tineri creativi. Modulul a fost coordonat de tutorii Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu, Andrei Tripșa și s-a concentrat anul acesta pe două competiții: Young Fibra și Young Lions.

Ȋn competiția Young Fibra s-au ȋnscris trei echipe dintre cursanții Şcolii ADC, cu patru proiecte, toate nominalizate: Irina Guțan, Silvia Toacă, Adrian Costache cu ideea “The Food Saver app”, Karla Georgescu, Irina Tănase, Şerban Roman și Andreea Călărașu cu „Anti-waste Recipes” și Anamaria Filip și Dragoș Morman cu “Project Re-Grow” și “The mmmagnets”.

“Suntem foarte bucuroși și mândri că am luat Gold la Young Fibra, s-a săturat și facebook-ul de noi. La capitolul Mulțumiri, îi găsim pe cei mai tari tutori: Mihnea, Tripșa și Eugen. Mulțumim juriului și Carrefour România pentru provocare. Chiar dacă Olimpiadul a fost la prima ediție, vrem să demonstrăm că n-a fost norocul începătorului, ci doar începutul unei generații de creativi dornici să facă chestii mișto.”, au afirmat Karla // Irina // Şerban // Andreea.

Anamaria Filip și Dragoș Morman descriu și ei atmosfera din timpul galei: “E mișto să-ți spună cineva "bravo, frate, ce tare!" dar e și mai mișto să te ridici super emoționat de pe scaun și să iei un premiu la primul tău festival de publicitate. Eu și Dragoș am ȋnceput publicitatea pe bune anul ăsta, la Şcoala ADC*RO. La Olimpiad mergeam entuziasmați cu anumite idei, stăteam până târziu să le susținem și plecam mai determinați să venim cu altele și mai bune, până a ieșit ideea premiată cu Silver YoungFibra. Ȋn cele din urmă, a fost un exercițiu minunat, care ne-a format pe amândoi și pentru asta le mulțumim. Experiența asta ne-a deschis gustul pentru competiții ȋn publicitate și ne-am promis să păstrăm echipa și să facem mai multe chestii tari, ȋn curand.”

Eugen Suman, Președintele ADC*RO și Creative Director Kubis Interactive, despre cele două echipe câștigătoare: “O parte din misiunea noului modul al Şcolii ADC a fost ȋndeplinită: studenții au câștigat aur și argint la Young Fibra. Mihnea, Tripșa și cu mine suntem super mândri de ei și super bucurosi că toată munca lor a fost recunoscută de, probabil, cel mai mișto juriu pe care l-a văzut industria ȋn ultimii 10 ani. Oricare dintre agențiile care ȋi vor angaja, n-am niciun dubiu, vor avea de câștigat."

Extra info

Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Lavinia
10 Mai 2016, 12:43
Felicitari! Se pare ca avem niste oameni minunati si creativi. Inca o data, Felicitari!
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare