Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 19 Februarie 2018
Holsten si Tempo, o noua campanie de imagine

Holsten si Tempo, o noua campanie de imagine

Noua campanie de imagine Holsten continua povestea cavalerilor. “Berea Germana Nr. 1 in Romania" sustine ideea de cavaler modern prin intermediul noilor endorseri Holsten: Regele Hagi și elevii sai de la echipa Viitorul. Corectitudine, altruism, curaj, spirit de sacrificiu, sunt valorile care au stat la baza succesului echipei FC Viitorul, din 2017 sponsorizata de catre Holsten.

In plus, cavalerii moderni au acum și un Rege, nimeni altul decat legendarul Gheorghe Hagi, un model de cavalerism autentic, in teren și in viata.

Campania de imagine are mai multe executii, iar fiecare poveste surprinde intr-un mod amuzant și inspirational una dintre aceste valori.

"Simbioza dintre Regele Hagi si brandul Holsten ne-a ajutat sa formulam destul de usor executiile derivate din valorile clasice ale cavalerilor medievali. Si asta pentru ca ele nu s-au schimbat prea mult in ultimii 400+ ani. O echipa de fotbal impreuna cu antrenorul si staff-ul sunt pana la urma niste cavaleri moderni condusi de un rege. Staff-ul cu care am lucrat la spoturi a simtit din plin presiunea tribunei, dar s-a miscat exemplar pe teren si a facut o figura frumoasa. Spoturile s-au filmat in timp record, cu sprijinul  unui regizor experimentat ca Radu Muntean. Multumim regelui, cavalerilor, productiei si nu in ultimul rand clientului, pentru incredere si suport", a spus Razvan Mitoiu – Director Creatie Tempo Advertising.

Spoturile ruleaza pe principalele statii TV, iar campania are si o componenta de Digital si Trade.

“Aceasta campanie, de la creatie pana la filmare a fost un mare efort de echipa: agentie, echipa de brand, echipa de filmare, casa de productie, regizor, protagonist, si suntem foarte mandri de rezultat”, a declarat Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Echipa Tempo Advertising: Razvan Mitoiu – Director Creatie, Mihai Preotu – Director Strategie, Gabriel Coman – Senior Copywriter, Edouard Cubassa – Senior Art Director, Eugen Gana – Senior Copywriter, Bogdan Firu – DTP, Elena Pomarac – Account Director, Andreea Racoceanu – Account Executive

Echipa URBB: Paul Markovits – Vicepresedinte Marketing, Mihaela Necula – Marketing Manager, Adrian Puiu – Brand Manager Holsten

Casa de productie: Multimedia Est

Regizor: Radu Muntean

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare