Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 30 Octombrie 2017
IAA Romania a transformat Bucurestiul in Capitala Globala a Creativitatii

IAA Romania a transformat Bucurestiul in Capitala Globala a Creativitatii

Avand in vedere obiectivul sau principal, acela de a transforma Romania intr-un hub global pentru creativitate, IAA Romania impreuna cu IAA Global si in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti prin ARCUB au organizat in perioada 24-25 Octombrie la Bucuresti Conferinta Globala IAA - Creativity can Change the World.

Pe parcursul a doua zile, peste 850 de delegati din peste 20 de tari si 34 de vorbitori de renume s-au reunit la Opera Nationala din Bucuresti cu ocazia Conferintei Globale IAA din dorinta de a gasi inspiratie si solutii ce, prin creativitate, pot schimba in bine societatea.   

 Shun Matsuzaka IAA

"Am devenit mai constienti de puterea si responsabilitatea noastra"; "genul ala de moment"; "am inteles necesitatea de a crea cu sens si cu un scop"; "multumesc pentru discutiile cu adevarat inspirationale la care am participat";  - sunt cateva dintre parerile generate la cald exprimate de catre participantii la Conferinta.

Cei 34 de vorbitori si-au concentrat mesajele pe cele trei directii importante ale Conferintei, toate cu impact major in societatea moderna: creativitate in tehnologie, creativitate in comunicare si creativitate in educatie

Din perspectiva vorbitorului principal al Conferintei - Steve Wozniak, co fondatorul Apple, brandul nr 1 in lume, "Cel mai bun marketing pe care il poti face este sa construiesti un produs care iti satisfice tie o nevoie concreta – asa cum eu am vrut un calculator ca Apple 2, cum Steve Jobs a vrut Iphone pentru el, cum Elon Musk a facut Tesla o masina mare pentru ca avea o familie mare.”

 Steve Wozniak on stage IAA Global Conference

 

Reunit la Bucuresti cu ocazia Conferintei Globale IAA, Comitetul Executiv Global al IAA World si-a reconfirmat dorinta de a mentine Creativitatea ca forta a schimbarii in bine in centrul viziunii globale.

"Increderea in liderii politici de oriunde in lume este la minimul istoric in timp ce mediul de afaceri se bucura de o incredere in crestere in ultimii ani.

Astfel, companiile au oportunitatea de a prelua problemele critice din societate si de a contribui prin brandurile pe care le detin la rezolvarea acestora. Comunitatea noastra de marketing si comunicare globala are acum puterea ca, prin creativitate, sa schimbe in bine lumea din jur. E o oportunitate unica in istorie." a declarat Felix Tataru - Chairman & World President IAA Global.

Multumim sponsorilor: P&G, Visa, Kaufland, Coca-Cola, Banca Transilvania, Ursus Breweries, Google, Carrefour, Telekom, Samsung, Nespresso, Mercedes Benz, Samburesti. 

Multumim si partenerilor sustinatori: Starcom, Leo Burnett, Webstyler, GMP Advertising, McCann PR, Go studio, Event Heroes, The Alternative School for Creative Thinking, Global Compact Network Romania, The CSR Agency, The Vision Network, Vola.ro, Ove it, Guliver, Emagic, Fives, DAX

De asemenea adresam multumirile noastre catre partenerii media: BBC World News. The Economist, Euronews, Radio Guerrilla, ProTV, Euromedia, Elevate, Biz, Capital, IqAds, SMARK, Dilema Veche, Adevarul, Avocat.net, Phoenix Media, Paco Media, Progresiv, Buisiness Review, Money, Hotnews, 9am, Wall Street, TrendsHRB, Catavencii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare