Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 21 Noiembrie 2017
Întâmpină sărbătorile de iarnă cu Christmas Bucket, produsul în ediție limitată de la KFC

Întâmpină sărbătorile de iarnă cu Christmas Bucket, produsul în ediție limitată de la KFC

Odată cu pregătirea pentru sărbătorile de iarnă, KFC introduce în meniul din restaurante una dintre cele mai apreciate oferte disponibile la KFC în sezonul rece, tradiţionalul „Christmas Bucket”, de data aceasta gătit chiar de mame. Oferta conține două bucăți delicioase de pui Kentucky, patru Hot Wings, șase Crispy Strips, două porții medii de cartofi și două salate Coleslaw. În cadrul campaniei de sărbători revine și produsul „Bucket for One”, care este de acum disponibil în toate restaurantele KFC din ţară.

Pentru că masa de Crăciun este momentul în care mamele își demonstrează măiestria în bucătărie, anul acesta, la KFC, Christmas Bucket este pregătit chiar de ele. Mai mult, KFC ilustrează în cele trei spoturi TV dedicate campaniei de promovare a produsului în ediție limitată diversele tipologii de mame care pregătesc bucatele de sărbători: Christmas Bucket gătit de mama Viorica, Livia şi Mirela.

"Crăciunul rămâne cea mai importantă sărbătoare a familiei, iar mama devine personajul principal atunci când vorbim despre manifestarea grijii față de cei dragi și de pregătirea cu pasiune a meselor îmbelșugate. Anul acesta ne-am gândit să le oferim mamelor încă un moment de recunoștință pentru dragostea cu care pregătesc fiecare preparat, dându-le ocazia, ca în noua campanie lansată, să gătească ele însele, tradiționalul „Christmas Bucket”. În acest fel, cu mama întotdeauna alături, fanii brandului se vor putea bucura de gustul autentic și atmosfera tipică de sărbători în toate restaurantele noastre”,  a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Mai mult, în cadrul campaniei, KFC va lansa o nouă surpriză – o platformă online special dedicată mamelor, unde aceştia pot descoperi poveştile din spatele fiecărui Christmas Bucket.

Totodată, KFC introduce în restaurante noul sortiment de cafea Seattle’s Best Latte, cu aroma de turtă dulce şi cu topping de ciocolată, în ediţie limitată, pentru cei care îşi rezervă un moment de răsfăţ în dimineţile geroase de iarnă.

Pentru mai multe detalii despre noutaţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România, canalul de Youtube al brandului și site-ul www.kfc.ro.  

Extra info

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 65 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și două în zona de nord-est a Italiei.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare