Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 9 Februarie 2017
Intră în Bătălia Aromelor și susține noua aromă Mirinda

Intră în Bătălia Aromelor și susține noua aromă Mirinda

Pepene sau Ananas? Asta e întrebarea! Mirinda își provoacă fanii să intre în Bătălia Aromelor și să aleagă gustul care le va zăpăci iremediabil simțurile și le va mirindifica(*) viața de zi cu zi. Până la finalul lunii martie, fanii Mirinda pot decide dacă #suntpepene sau #suntananas pe platforma www.mirinda.ro, precum și pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului.

Aceștia pot alege aroma preferată participând la provocările de pe pagina de Facebook Mirinda România, dar și la acțiunile de sampling care vor avea loc în întreaga țară și care vor fi anunțate pe www.mirinda.ro.

Astfel, începând cu acest an, un nou sortiment, ales dintre Pepene sau Ananas, va completa gama Mirinda și va inspira fanii să se aventureze într-o experiență senzorială completă, să iasă din zona de confort și să se încarce cu un boost de entuziasm și ghidușie. Cu două personalități bine conturate, cele două noi arome vor fi reprezentate de frații Cristi și Vlad Munteanu, doi dintre cei mai cunoscuți vloggeri ai momentului. Astfel, bătălia se dă între tabăra #suntananas, condusă de Cristi, care îi reunește pe romanticii care visează cu ochii deschiși la călătorii și experiențe noi, versus tabăra #suntpepene, condusă de Vlad și care îi adună laolaltă pe cei cu atitudine, pentru care încrederea în sine e naturală și competițiile un nou prilej de a fi fruntași.

„A-ți zăpăci simțurile cu Mirinda a început să devină o expresie de sine stătătoare pentru a descrie o stare completă de entuziasm, spontaneitate, curiozitate și îndrăzneală. Bătălia Aromelor, noua campanie Mirinda, este printre puținele campanii care invită fanii să se implice și să intervină asupra brandului pe care îl apreciază și în care cred. Practic, lor li se oferă ocazia de a decide care va fi noua aromă pe care o doresc în portofoliul Mirinda – Pepene sau Ananas. Ne bucurăm că îi vom avea alături pe frații Vlad și Cristi Munteanu, ce descriu perfect spiritul acestei competiții. Să câștige cel mai tenace!”, a declarat Diana Lupescu, Brand Manager CSD Flavours.

(*) mirindifica = a transforma un moment, o persoană sau o activitate într-un eveniment vibrant, distractiv, plin de entuziasm, de ghidușii, care molipsește prin vitalitate și culoare.

Extra info

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare