Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 5 Septembrie 2014
Itsy Bitsy are haine noi

Itsy Bitsy are haine noi

“Bucurie în familie“ este noul slogan al Itsy Bitsy FM și exprimă poziționarea pe piață ca singurul radio pentru parinți și copii, din România. Această schimbare de imagine vine la un an dupa ce Itsy Bitsy și-a schimbat radical grila de programe și poziționarea.

Acum grila de programe se adreseaza parintilor si copiilor, in proportii de 50 % parintilor si 50% copiilor. Feedback-ul primit in ultimul an de la cele doua publicuri, confirma implinirea nevoii reale de educatie si entertainment pentru parinti si copii.

Am lansat Itsy Bitsy cu misiunea de a fi de folos parintilor si copiilor si de a raspunde nevoilor lor intr-un mediu in permanenta schimbare. De fiecare data, inainte de a face o miscare de imagine, am inceput cu o schimbare profunda de produs, fundamentata pe nevoi reale. Acum a venit si timpul formei, sa exprimam in exterior ceea ce suntem noi in fond. Am sintetizat misiunea noastra in sloganul Bucurie in familie.” declara Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy FM.



Raspunzand provocarii, GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au imbracat in haina noua brandul Itsy Bitsy printr-un design proaspat si optimist, care exprima bucurie deopotriva pentru parinti si copii.

“Studiile au aratat ca Itsy Bitsy FM este un brand iubit atat de copii, cat si de parintii acestora. Odata cu cei mici, Itsy Bitsy a cucerit intreaga familie, iar centrul familiei este mama. Atat noul logo, cat si noul slogan transmit ideea de familie armonioasa, in care Itsy Bitsy cauta sa fie prezent cu sfaturi, solutii si idei pentru petrecerea unui timp de calitate”, a spus Andreea Nemens, Director Executiv GMP Advertising.

Itsy Bitsy FM este membru activ in familiile romanilor cu copii sub 10 ani si contribuie la crearea si mentinerea armoniei in familie, la solutionarea problemelor de parenting, cu tips & tricks si solutii alternative practice.

Schimbarile din programul Itsy Bitsy FM au avut ecouri pozitive si in randul brand-urilor comerciale care sustin misiunea Itsy Bitsy FM. In primul semestru 2014 veniturile din promovarea brandurilor care targeteaza mamele, Itsy Bitsy (25-45 ani, urban) au crescut cu peste 30%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Echipa: Bogdan Stanciu (Director Go Studio), Vali Nastase (Senior Graphic Designer - Go Studio), Ioana Gheorghita (Head of Strategy GMP), Ioana Munteanu (Senior Copywriter GMP), Cristiana Belodan (Client Service Director GMP), Nadia Tataru (Director General Itsy Bitsy).

Extra Info

Brandul ITSY BITSY include singurul post de radio pentru parinti si copii din Romania, www.itsybitsy.ro, ateliere pentru parinti si copii si evenimente de timp liber pentru familie. Itsy Bitsy FM emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei, ajungand astfel la peste 1,4 milioane parinti si copii, conform ultimului studiu realizat de D&D Research la comanda Itsy Bitsy FM.

GMP Advertising este cea mai premiata agentie independenta din Romania pentru eficienta si creativitate in festivaluri precum Effie, Cannes Lion, Golden Drum. Portofoliul actual include branduri precum: Itsy Bitsy, Timişoreana, Petrom, Arctic, Ciucaș, Volkswagen, Stejarul si Telekom (în ordine cronologică). Din februarie 2014, GMP Advertising reprezinta in Romania reteaua independenta germana Jung von Matt. Detalii: www.gmp.ro și pe GMPBucharest.

Go Studio este divizia de business a GMP Group, specializată în servicii de design grafic și branding, înființată în 2010. Experienta de succes a Go Studio este confirmata de brandurile din portofoliu: Adama, Fundatia pentru o Societate Deschisa, Coface, Scoala Varlaam, Itsy Bitsy, Open-I Research, The Network, Ciucas, Arctic, Romtelecom, Timisoreana.

GMP Advertising si Go Studio fac parte din GMP Group din care mai fac parte Webstyler, GMP PR, Point Public Affairs si Chapter 4. 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare