Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 8 Aprilie 2013
MOL România şi DDB răsplătesc fidelitatea cu o Toyota Yaris

MOL România şi DDB răsplătesc fidelitatea cu o Toyota Yaris

DDB România, aparţinând The Group, invită clienţii benzinăriilor MOL să pornească la drum cu sute de premii care le pot face ziua mai frumoasă. Surprizele sunt aduse sub forma punctelor de loialitate prin noua campanie de activare a cardului de loialitate MOL Multibonus.

de the group
Campania dezvoltată de agenţie sub conceptul „Uneşte punctele” are la bază un mecanism bazat pe acumulare de puncte la fiecare utilizare a cardului Multibonus pentru alimentare din benzinăriile MOL România. Pe parcursul întregului an, punctele se transformă în premii pe care clienţii le pot alege din catalogul anual sau ediţia estivală.

„Oprirea la benzinărie este de multe ori încă un lucru pe care trebuie să îl faci într-o zi, pe lângă multe altele. Tocmai de aceea susţinem 100% iniţiativa MOL România de a transforma acest task într-o experienţă plăcută şi, de ce nu, chiar într-o sesiune de shopping...pe puncte din partea casei. Şi pentru că miza echipei DDB este de a crea interacţiuni memorabile cu brandurile promovate, am dezvoltat o campanie integrată online şi offline. Prin simpla scanare a QR code-ului aflat pe posterele din benzinării, clienţii ajung instant pe landing page-ul promoţiei noastre, acolo unde îi aşteaptă catalogul cu premii şi multe surprize”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

“MOL este un brand care îşi apreciază clienţii şi tocmai de aceea le răsplăteşte fidelitatea prin punctele aduse de cardul MultiBonus, singurul instrument de loialitate de pe piaţa carburanţilor. Tu aduni punctele, iar noi le transformăm în premii şi, în plus, poţi pleca din benzinărie cu o Toyota Yaris nou-nouţă, dacă eşti marele câştigător al tragerii la sorţi. Echipa DDB a dezvoltat o propunere dinamică pentru a pune în valoare mecanismul programului Multibonus şi avem convingerea că răspunsul clienţilor noştri va fi pe măsură”, a declarat Camelia Ene, Retail Sales & Marketing Manager MOL România.

Mecanismul campaniei este simplu: în perioada 11 martie şi 12 mai 2013, uneşti punctele Multibonus şi poţi câştiga marele premiu, o Toyota Yaris sau zeci de premii, zilnic. La fiecare alimentare cu carburant sau achiziţie de produse din benzinăriile Mol România, primeşti zilnic puncte şi premii, astfel:

- 10 premii zilnice a câte 5000 de puncte;
- Pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant EVO primeşti 6 puncte pe litru;
- Pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant Tempo primeşti 2 puncte pe litru;

Campania a fost declinată offline prin machete de presă, postere în benzinării, spot radio, bannere online (pe website-uri cu specific auto, financiar şi monden) şi landing page de campanie.

Extra Info


Grupul MOL este o companie multinaţională integrată, activând în domeniul petrolului şi gazelor, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi peste 30.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul controlează cinci rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 ţări. În România, MOL deţine 137 de bezinării situate în zonele urbane şi pe rutele cele mai circulate, înregistrând performanţe pozitive şi pe segmentele de vânzări destinate companiilor, prin intermediul cardurilor de carburanţi şi soluţiilor en gros.

The Group este lider al industriei de comunicare din România şi include agenţii specializate în servicii de creaţie, media, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. The Group gestionează comunicarea pentru mai mult de 100 branduri locale şi internaţionale.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare