Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 27 Iulie 2017
O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

Ca în fiecare an, brandul lansează și două noi sortimente de iaurt, poziționate ca gustări de vară hrănitoare care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung* și reprezintă o bună sursă de hidratare în zilele călduroase.

"Pentru a sărbători împreună zilele de vară, am pregătit o nouă colecție de iaurturi de băut cu Bifidus Actiregularis, Activia de băut Acai-Fructul Pasiunii și Activia de băut Lămâie-Rodie, care pot fi consumate oriunde, indiferent dacă ești la plajă sau iei o pauză la birou.”  declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.

Campania „Relaxează-ți simțurile, câștigă cu Activia” este susținută prin spot TV, componente de digital, activări in-store, BTL și un mix de acțiuni de relații publice.

Endorserii campaniei sunt Cori Grămescu - coach de lifestyle și nutriție și Cristian Mărgărit – consultant în sport și nutriție.

În cadrul promoției naționale, consumatorii sunt invitați să încerce orice iaurt Activia de băut, să intre pe www.activia.ro și să înscrie codul bonului fiscal care face dovada achiziționării a cel puțin unui produs Activia de băut. Zilnic pot câștiga o apă termală mineralizată, săptămânal, o brățară smart sau marele premiu, un sejur relaxant pentru două persoane la Blue Lagoon, Islanda. Promoția este valabilă până la data de 27.08.2017.

Echipa Danone: Lavinia Barbu – Brand Manager Activia, Laura Bîrsan – Activia Brand Trainee, Luiza Toma – External Communication Manager

Echipa IMAGE PR: Ruxandra Popescu – Senior Account Executive, Larisa Minune – Account Assistant

Digital – Andreea Bozoi, Responsabil Digital Danone România

Echipa Geometry Global: Adriana Staicu - Account Director, Andreea Boldeiu - Account Manager, Andreea Apostoliu - Strategic Planner, Dan Costea - Senior Art Director, Maria Nagy - Senior Copywriter, Dorina Sandu - DTP

Echipa MEC România: Gabriel Barbu – Account Manager, Amelia Roset - Strategic Media Planner, Cristina Cartas – Senior Interaction Planner

Extra info

Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial. Consumatorii de Activia trăiesc în 70 de țări de pe 5 continente. Activia se produce în fabrica de iaurt Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

*Activia conține calciu care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare