Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 29 August 2014
PePeTe îmbracă, noua campanie marca JAZZ

PePeTe îmbracă, noua campanie marca JAZZ

PPT și Jazz îți aduc prețuri pentru tine, într-o campanie plină de umor și veselie. Campania marchează un început pentru ambii parteneri: câștigarea unui nou client pentru agenția de publicitate Jazz și primul spot din istoria PPT.

Irina Pencea, Partner - “Este o experiență diferită atunci când lucrăm pentru companii antreprenoriale românești și când avem ocazia să interacționăm chiar cu cei care au creat business-ul. Viziunea lor este cea care ce ne inspiră și procesul merge în general mult mai rapid și mai lin, întrucât ei știu din start ce vor și ce le place pentru brandul lor. Ne-a plăcut cum a demarat acest parteneriat și suntem mândri să fim agenția în mâinile căreia au pus premieră pe scenă comunicarii”.



Pornind de la un brief ce presupunea construirea de awareness și brand equity pentru brandul PPT, agenția de publicitate Jazz a ales să spună o poveste așa cum trebuie: cu mult umor și relaxare. O propunere ce a dat naștere nu doar unei campanii, ci unui personaj vesel și versatil.

« Pepe s-a născut dintr-un joc de cuvinte. Am aflat că majoritatea clienților Prețuri Pentru Tine preferă denumirea PPT, informație care a reprezentat un insight foarte ofertant pentru echipă. După ce am îmbrățișat această formulare nu a durat mult până să ne și jucăm cu ea. Așa a prins rădăcini conceptul „PePeTe imbraca”. Următorul lucru de bifat a fost să conturăm personalitatea eroului nostru. Ne-am întâlnit într-o duminică, odihniți și puși pe glume. Am trecut de la o extremă la altă, dar într-un final am bătut palma la „isteric, simpatic, care dovedește oamenilor că nu trebuie să își dea gaură în buzunar că să se îmbrace bine” a spus, Andrei Stanciu, copywriter Jazz.

După ce au fost « puse în joc » mai multe idei, de la cele mai cuminți, la cele mai aventuroase, creativii agenției au ales să meargă pe ideea „ isteric, simpatic care dovedește oamenilor că nu trebuie să își dea gaură în buzunar că să se îmbrace bine”. A urmat etapa de experiment: ieșirea în piață, « înarmați » cu o cameră de filmat și cu umorul la purtător.

« I-am rugat pe oameni să ne lase să ne isterizam lângă ei, am montat materialul și ne-am prezentat cu spotul filmat în pitch. Am cules ceva zâmbete și un client nou. Apoi am scris scriptul final pe care îl vedeți azi”, a mai adăugat Andrei Stanciu.

Valentin Suciu: „Gluma de la final vine de la vizita noastră dintr-un oraș în care se află un magazin PPT. Ne rătăcisem pe străzi și am oprit mașină să întrebăm un bătrân: „Nu va supărați, știți unde este Prețuri pentru Tine?”. „Pentru cine?” „Pentru tine...”. Spoturile au fost trase și în limba rusă. Și a fost interesant să fac regie într-o limbă pe care nu o știu. Nici eu, nici nimeni de pe platou în afara actorului. Dar la sfarsitul zilei mi-am dat seama că limba nu este o barieră. Mai ales cu un actor bun, un client încrezător și o agenție atentă la detalii.”

Echipa Jazz care a realizat campania este formată din: Andrei Stanciu - copywriter, Valentin Suciu - Creative Partner ( de asemenea și regizorul spotului), Cristina Lungu - Account Executive, Loredana Bănică - Client Service Director.

S-au alăturat campaniei: agenția de media Spoon Media, casa de producție Multimedia Est.

Jazz a creat execuțiile video pentru TV și online în România și Republica Moldova, care vor rula începând cu 25 august până la finalul lunii octombrie.

Extra Info

PPT reprezintă o rețea de peste 140 de magazine de îmbrăcăminte și încălțăminte extinsă în majoritatea județelor din România, aflată în plină expansiune de la an la an. Din septembrie 2013, compania a deschis primele 2 magazine și în Republica Moldova, iar în prezent are peste 10 magazine. De asemenea, din octombrie 2013 PPT s-a lansat și în online cu www.ppt.ro unde a reușit să obțină vânzări foarte bune.

Jazz este Prâslea cel voinic al agențiilor din România, crescând în 2 ani cât alții în mulți ani. Echipa de 20 de oameni talentați concepe și pune în practică idei de comunicare integrate manifestate în orice mediu, pentru branduri precum Provident, Lay’s, Star, Krax, Müller, Preturi Pentru Tine, Dr. Oetker, Vichy România, Medlife, World Vision și alții.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare