Pepsi, Antonia și Corina declară: „Acum e momentul tău!”Artistele pop ale momentului, Antonia și Corina, se asociază cu Pepsi în noul spot de lansare a campaniei promoționale „Acum este momentul tău!”, parte a campaniei globale „Live for Now”, derulată în 2013.de GMP PR
„Live for Now” este declarația Pepsi care invită la celebrarea fiecărui moment, pentru că „ACUM” este plin de viață, distractiv și curajos. Prin „Live for Now”, Pepsi invită toți tinerii să împărtășească cu ceilalți bucuria lui „ACUM”, lăsându-se inspirați de ceea ce-i înconjoară, trăind momentul la intensitate maximă.
Antonia, desemnată de cititorii revistei FHM drept Cea mai sexy femeie din lume timp de doi ani la rând, în 2011 și 2012, și Corina, adevărată Fashion Icon conform Romanian Music Awards 2011, se alătură astfel unei impresionante serii de vedete care au împărtășit povestea Pepsi la nivel local și internațional. În 2013, vedetele din România împart scena cu celebrele Nicki Minaj și Beyonce, artistele alese pentru a promova platforma „Live for Now” pe plan mondial. „Asocierea cu Antonia și Corina, cele mai în vogă și fresh artiste ale momentului reflectă întocmai valorile pe care le comunicăm în campania noastra. „Live for Now” vorbește despre muzică, fashion, cultură pop și entertainment. Pepsi devine catalizatorul momentelor de entuziasm, iar alături de cele două artiste își inspiră fanii să îmbrățișeze un mod unic de viață, în care emoția prezentului contează”, spune Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România. Antonia și Corina dau startul celei mai mari promoții Pepsi, „Acum este momentul tău!”, în care toate capacele sunt câștigătoare. Campania promoțională oferă tinerilor cele mai intense 57 de zile în stil „Live for Now”, cu milioane de premii instant și gadget-urile momentului, prin tragere la sorți. Marele premiu este o super-mașină Ford Mustang. Desfășurată în intervalul 21 martie - 16 mai 2013 în magazinele din toată țara, promoția este valabilă pentru produsele Pepsi 0.5 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist, Pepsi Light), 2 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist), și toate variantele de 2,5 l și multipack 2x2 l. Campania Pepsi „Live for Now” va fi prezentă atât pe principalele medii de comunicare: TV, out-of-home, online, social media, cât și în magazine prin execuții speciale. PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
|
![]() ![]() |
- 8 Februarie 2018 PepsiCo extinde parteneriatul global cu Liga Campionilor UEFA
- 25 Ianuarie 2018 Ambasada Sustenabilității în România: primul spațiu de întâlnire al celor care luptă pentru o Românie mai bună
- 23 Ianuarie 2018 Cris-Tim a oferit masa de Sărbători persoanelor nevoiașe
- 17 Ianuarie 2018 PepsiCo lucrează cu tinerii absolvenţi pentru a găsi următoarele tendinţe din industria alimentelor și băuturilor
- 14 Decembrie 2017 PepsiCo oferă un grant de 100.000 euro unui start-up fondat de doi tineri din Republica Moldova, în cadrul programului Nutrition Greenhouse
- 18 Aprilie 2018 Oana Cociașu, premiată de IAA România pentru excelență în dialogul cu autoritățile
- 18 Aprilie 2018 Zlatan Ibrahimović se alătură Visa înaintea Cupei Mondiale FIFA Rusia 2018
- 18 Aprilie 2018 Kaufland România lansează Raftul Românesc - parte din primul program național pentru carne românească
- 18 Aprilie 2018 Ashoka, partener al Comisiei Europene în Competiția Europeană de Inovare Socială 2018
- 16 Aprilie 2018 ”Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici”, la a patra ediție