Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 5 Decembrie 2012
Peste 2200 de persoane au testat noul model Clasa A în cadrul roadshow-ului organizat de Kaleidoscope Proximity

Peste 2200 de persoane au testat noul model Clasa A în cadrul roadshow-ului organizat de Kaleidoscope Proximity

Desfășurat pe durata a 30 de zile, între 15 Septembrie și 16 octombrie 2012, roadshow-ul dezvoltat și implementat de echipa Kaleidoscope Proximity a vizat interacțiunea directă a publicului cu noul model Mercedes. Peste 2200 de persoane din 5 orașe ale țării au testat noul model aparținând clasei A în cele 4 zile avute la dispoziție în fiecare din orașele: Timișoara, Cluj, Iași, Constanța și București.

de Kaleidoscope Proximity
Numărul mare de test-drive-uri s-a datorat în mare parte aplicației de înregistrare pe care Kaleidoscope Proximity a dezvoltat-o pentru tablete, acest sistem facilitând scurtarea timpului de înscriere și managementul celor înscrisi pentru drive-test. Aplicația a contribuit de asemenea la crearea unei baze de date complexe cu potențiali clienți ai noului model aparținând Clasei A.

Pavilionul high-tec, amplasat în locații cu trafic ridicat în fiecare oraș, a avut un cuvânt important de spus în atragerea numărului mare de vizitatori și participanți la drive-test. Activitățile destinate copiilor și tinerilor au reprezentat la rândul lor un motiv în plus pentru cei interesați să poată lua parte la acțiune. Astfel, în timp ce cei mici se bucurau de mașinutele cu pedale la locul de joacă special amenajat, părinții și-au putut îndrepta întru totul atenția asupra modelului ce le era prezentat. Pentru o experiență completă în cadrul pavilionului Mercedes, echipa Kaleidoscope Proximity a încurajat tinerii să-și exprime atitudinea folosind spray-uri graffiti și lăsându-și amprenta pe un panou montat special pentru ca viziunile și trăirile lor să prindă contur.

„Mercedes-Benz este un brand care impune, de fiecare dată, noi standarde ale excelenței. Suntem de fiecare dată provocați să ne apropiem de ideal, ambiționându-ne să ne depășim de fiecare dată limitele”, afirmă Andrei Dragu, Account Director Kaleidoscope Proximity. „Noua Clasa A este primul model marca Mercedes-Benz care vorbește cu generația iubitoare de neconvențional și inovație. Este mai mult decât o mașină pe care o conduci, este mașina în care trăiești experiențe WOW. Am investit multe zile de 19 ore și săptămâni de 7 zile pentru a organiza un eveniment care să reprezinte cu succes acest model. Testul de anduranță l-am trecut alături de echipa MBRO, care a fost și de această dată un partener de încredere, sprijinind inițiativele noastre îndrăznețe”, adaugă Andrei Dragu.



Implicarea Kaleidoscope Proximity nu s-a limitat numai la dezvoltarea și implementarea acțiunii, ci a vizat creația și dezvoltarea materialelor de promovare în majoritatea mediilor de comunicare: radio, tv, presă scrisă, online, outdoor.

„este un slogan pe care l-am asimilat, iar de data aceasta n-am făcut decât să îl punem pe o partitură generată de „Pulsul unei noi generații”(sloganul campaniei nationale pentru noua clasa A)”, mai spune Andrei Dragu.

„Prezentarea către public a celui mai dinamic şi complex model din segmentul compact nu se putea realiza într-o altă manieră care să reflecte mai bine personalitatea modelului Clasa A. Conceptul său revoluţionar, caracterul distinctiv, design-ul original, motorizările performante şi aerodinamica au cucerit din prima secundă Noua Generatie, pentru care caracterul unic și dinamismul sunt cuvintele-cheie atunci când vine vorba despre mașina condusă”, susține Valeriu Zaharia, Marketing Manager Mercedes-Benz.

Monica Floristean, Marketing Specialist Mercedes-Benz, consideră că, „pe lângă programul complet de test-drive, strategia dezvoltată de Kaleidoscope-Proximity, ce a vizat managementul în timp real al celor înscriși la test-drive și actiunile de divertisment de la fața locului, a răspuns întocmai nevoilor tot mai sofisticate ale noii generații, care a timp de 4 zile în fiecare oraș, în ritmul Clasei A".

Echipa Kaleidoscope Proximity
care a lucrat la proiectul Mercedes Benz este formată din: Andrei Dragu – Account Director; Răzvan Soroceanu – Account Manager; Angelica Crângașu – Account Executive; Mircea Sînpentru - Senior Art Director; Dan Petru - Senior Art Director; Sorin Liurea – Senior Copywriter; Mihai Cojan – Back end Developer; Radu Ciocan – Front end Developer; Nicolae Niculache – Flash Develope.

Extra Info


„Kaleidoscope Proximity este agenția de digital și direct marketing a grupului BBDO, lucrând pentru clienți ca Mercedes, Bayer, BAT, Nestle, Wrigley, Tetra Pak, Microsoft, Scandia. La nivel internațional, rețeaua Proximity este cea mai premiată în domeniul digital, direct marketing și CRM, având 67 de birouri în peste 50 de țări.”
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
RADU ELENA
6 Decembrie 2012, 09:20
BUN
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare