Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 2 Ianuarie 2015
PRO TV a câștigat și în 2014 preferința telespectatorilor cu producții de top, cel mai bun entertainment și cele mai tari filme

PRO TV a câștigat și în 2014 preferința telespectatorilor cu producții de top, cel mai bun entertainment și cele mai tari filme

PRO TV a continuat și în 2014 să difuzeze cele mai bune producții, cele mai tari filme și cel mai bun entertainment, fapt care i-a asigurat locul 1 în topul audiențelor și al preferințelor telespectatorilor. PRO TV a continuat să se impună drept lider pe piața televiziunii din România, statut obținut încă de la înființarea postului, în decembrie 1995.

de PRO TV
Producțiile de top, transformate în adevărate fenomene au marcat acest an. Inovația, umorul, ineditul, emoția, acțiunea și divertismentul au fost elementele cheie care au transformat producțiile PRO TV în succese răsunătoare. Noi recorduri au fost stabilite, precum: Avatar a fost cel mai urmărit film al ultimilor 11 ani în România, Românii au talent a stabilit un record răsunător pe piața televiziunilor comerciale - 59.1% share, audiența medie în Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani, iar Las Fierbinți a rămas singurul serial cu 100% leadership în fiecare sezon!

„PRO TV continuă să ofere cel mai bun divertisment pentru publicul din România. Ne-am dorit ca anul 2014 să fie anul inovației, și am reușit. Am câștigat preferința telespectatorilor prin producții fresh, divertisment de cea mai bună calitate, precum și prin știri obiective. Iar inovația a adus performanță! Echipa noastră de PROfesionști a dezvoltat și implementat o ofertă variată de programe, pentru toate categoriile de public. PRO TV este cel mai puternic brand de televiziune din România, iar în 2015 vom consolida valorile acestuia printr-o ofertă variată de programe, atât producții existente în portofoliu, cât și multe noutăți!”, a declarat Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.

În perioada ianuarie – decembrie 2014, PRO TV a înregistrat în prime time un rating mediu de 9.5 puncte și o cotă de piață de 23.9% în rândul publicului comercial, adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, la mare distanță de principalul competitor, Antena 1, care a obținut 5.7 puncte de rating și 14.2% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a atins un rating de 3.8 puncte și o cotă de piață de 19.1%, în timp ce Antena 1 situată pe locul doi a înregistrat un rating de 3 puncte și o cotă de piață de 14,9%.

PRO TV și-a depășit incontestabil competiția și la nivelul publicului urban. În 2014, postul a înregistrat un rating de 8.4 puncte și o cotă de piață de 17.7% în prime time, mult peste rating-ul de 5.8 puncte și share-ul de 12.1% atinse de Antena 1. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut 3.5 puncte de rating și 14.8% share, în timp ce audiența Antenei 1 s-a situat la 3.1 puncte rating și 13% share.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor și la nivel național, atingând un rating de 8.9 puncte și un share de 18.7% în prime time, respectiv un rating de 3.6 puncte și un share de 15.5% pe parcursul întregii zile. Următorul competitor, Antena 1, a înregistrat în prime time 5.4 puncte de rating și o cotă de piață de 11.3%, respectiv un rating de 3 puncte de rating și un share de 12.7% pe parcursul întregii zile.

Emoții, pasiune și show ce au doborât noi recorduri de audiență! Românii au talent – share impresionant!

Producțiile PRO TV au înregistrat audiențe record și în acest an prin emoțiile, pasiunea și adrenalina transmise. MasterChef a continuat să fie în topul cooking-show-urilor cu cele 2 sezoane pline de preparate de top, de probe incendiare și de concurenți determinați. Vocea României a uimit telespectatorii cu un decor fabulos, o nouă formulă a juriului și voci de excepție. Românii au talent - cel mai urmărit show marca PRO TV a prezentat în 2014 noi talente excepționale, simpaticii Pavel Bartoș și Smiley completând unul dintre cele mai bune show-uri difuzate de PRO TV. Visuri la Cheie a fost revelația anului. Proiectul ambițios, plin de emoții și termene limită, a reușit să readucă speranța în viața oamenilor cu care soarta a fost dură.

Topul emisiunilor de divertisment la nivelul publicului comercial este condus de show-urile PRO TV:
1. Românii au talent – cel mai urmărit show din istoria televiziunilor românești! Lider incontestabil pe toate segmentele de public, Românii au talent a înregistrat cifre uimitoare: 21.5 puncte de rating și 47.7% share pe publicul comercial, zdrobind concurența! Antena 1, clasată pe locul 2 a înregistrat 3.9 puncte de rating și 8.7% share.
Pe segmentul publicului urban, PRO TV a obținut 20 puncte de rating și 39.1% share, față de Kanal D (situat pe locul 2) care a înregistrat 4.8 puncte de rating și 9.4% share.
Și la nivel național PRO TV s-a impus pe primul loc cu 21.3 puncte de rating și 41.7% share vs. Kanal D cu 4.5 puncte de rating și 8.7% share. Ediția din 4 martie a înregistrat un share răsunător: 59.1% la nivelul publicului comercial, un succes unic în istoria televiziunilor din România!

2. MasterChef sezonul 4, difuzat în primăvară 2014 – 100% leadership!
La nivelul publicului comercial, PRO TV a înregistrat 14.1 puncte de rating și 31.7% share, față de 5.4 puncte de rating și 12% share înregistrate de Antena 1.
Pe segmentul publicului urban, PRO TV a înregistrat 11.2 puncte de rating și 21.7% share, față de Kanal D situat pe locul 2 care a înregistrat 6.6 puncte de rating și 12.7% share.

Situație similară și la nivelul publicului național: 10.5 puncte de rating și 20.7% share pentru cel mai urmărit cooking show, față de 6.9 puncte de rating și 13.6% share înregistrate de televiziunea de pe locul 2 (Kanal D). Și în acest caz leadership-ul a fost de 100%.

3. MasterChef sezonul 5 – 10.9 puncte de rating și 24.3% share în cadrul publicului comercial (leadership 100%), față de 6.3 puncte de rating și 14.1% share înregistrate de Antena 1.

Pe segmentul publicului urban, MasterChef a înregistrat 8.5 puncte de rating și 16.2% share, față de Kanal D situat pe locul 2 care a obținut 7.4 puncte de rating și 14.1% share.

Situație similară și la nivelul publicului național: 9.4 puncte de rating și 17.8% share pentru cel mai urmărit cooking show, față de 7.1 puncte de rating și 13.5% share înregistrate de televiziunea de pe locul 2 (Kanal D).

4. Visuri la Cheie – Revelația toamnei! Producția care a marcat vieți, care a schimbat destine și care a mobilizat oamenii să facă lucruri minunate! Cifrele au fost și în acest caz impresionante: 11.2 puncte de rating și 24.5% share pe publicul comercial, față de Antena 1 care a obținut 5.4 puncte de rating și 11.7% share.

Situația a fost similară și în cadrul publicului urban - PRO TV a fost lider cu 8.9 puncte de rating și 16.7% share, televiziunea situată pe locul doi (Kanal D) înregistrând 7.9 puncte de rating și 14.7% share.

La nivel național, show-ul s-a aflat pe prima poziție cu 9.9 puncte de rating și 18.6% share, în timp ce locul doi (Kanal D) a atins 7.7 puncte de rating și 14.4% share.

5. Vocea României – Succes răsunător și în cazul show-ului în care doar vocea contează! Un nou decor, un nou spectacol de lumini și sunet, o nouă echipă de producție, un juriu îndrăgit de telespectatori și concurenți senzaționali au fost ingredientele de succes care au poziționat Vocea României pe prima poziție în clasamentul show-urilor muzicale.
Pe segmentul publicului comercial PRO TV a înregistrat 10.8 puncte de rating și 26.8% share, față de Antena 1 care a înregistrat 7 puncte de rating și 17.3% share.

PRO TV și-a menținut poziția de lider și la nivel urban și national cu 8.8 puncte de rating și 19.2% share (vs. 6.5 puncte de rating și 14.2% share înregistrate de Antena 1), respectiv 8.4 puncte de rating și 18.7% share (vs. 5.7 puncte de rating și 12.8% share obținute televiziunea de pe locul doi, Antena 1).

Știrile PRO TV au dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, are mereu de câștigat. Programele Știrilor PRO TV au fost lider absolut de audiență și în 2014, echipa demonstrând încă o dată profesionalismul de care a dat dovadă în ultimii 19 ani. Primele 5 poziții în topul comercial al programelor de știri:
1. Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 25.9% share
2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 22.6% share
3. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 21.6% share
4. Știrile PRO TV 22:30 – 7.2 puncte de rating și 18.4% share
5. Ediții Speciale ale Știrilor PRO TV – 6.3 puncte de rating și 19.3 % share

Emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse, în centrul de interes al românilor!
România, te iubesc! a înregistrat în acest an audiențe de top. Astfel, pe segementul publicului comercial audiența medie a fost de 6.2 puncte de rating și 17.8% share față de producțiile Antenei 1 care au înregistrat 2.8 puncte de rating și 7.9% share. Pe publicul urban, PRO TV a obținut o audiență de 5.6 puncte de rating și 13.2% share vs. 3.6 puncte de rating și 8.4% share înregistrate de Antena 1. Situație similară și la nivel național: România, te iubesc! a fost lider pe segmentul ei cu 5.5 puncte de rating și 12.9% share. Ediția din 9 noiembrie a înregistrat un share record în istoria emisiunii: 26% în cadrul publicului comercial.

Topul emisiunilor tip magazin în 2014:
1. România, te iubesc! – 6.2 puncte de rating și 17.8% share
2. iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 18.1% share
3. Apropo TV – 2.9 puncte de rating și 11.3% share
4. Asta-i România – 2.9 puncte de rating și 7.5% share
5. Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 15.3 % share.

Filmele difuzate de PRO TV – succes total! Avatar, cel mai urmărit film al ultimilor 11 ani în România!

De la acțiune, la comedie, fantezie sau aventură, filmele difuzate de PRO TV în 2014 au fost urmărite de zeci de milioane de români. În 2014, în top 100 de filme difuzate de către televiziunile comerciale, PRO TV ocupă 97 de poziții! Top 5 filme (cifre înregistrate pe segmentul publicului comercial):
1. Avatar (decembrie) – 19.3 puncte de rating, 40.4% share – cel mai urmărit film în ultimii 11 ani
2. Escape plan: Testul Suprem (octombrie) – 16.4 puncte de rating, 35.5% share
3. Singur Acasa 2: Pierdut în New York (decembrie) – 15.7 puncte de rating, 35.6% share
4. Transporter 2 (martie) – 15.7 puncte de rating, 32.3% share
5. Now you see me: Jaful Perfect (martie) - 15.3 puncte de rating, 31.1% share

Emisiunea La Măruță, audiențe în creștere de la un sezon la altul!

Cu un platou nou, invitaţi cu greutate, surprize şi poveşti de viaţă surprinzătoare și subiecte pe bune, emisiunea prezentată de Cătălin Măruță a înregistrat în 2014 o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.5% share la nivel comercial, emisiunea aflându-se pe un trend ascendent față de sezoanele precedente.

Las Fierbinți - comedia românească a fost și anul acesta 100% lider de audiență!
Cel mai cunoscut serial de comedie românesc – Las Fierbinți – a fost din nou pe prima poziție în opțiunile telespectatorilor. Serialul a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 12 puncte de rating și 26.5% share. La nivel urban, serialul a avut o audiență medie de 9.6 puncte de rating și 17.9% share. Aventurile haioase ale fierbințenilor au înregistrat audiențe răsunătoare și la nivelul întregii țări: 11.1 puncte de rating și 20.5% share.

Serialele difuzate de PRO TV, în topul preferințelor românilor!

Serialele difuzate de PRO TV, locale și internaționale, în 2014 au ocupat primele 4 poziții ale clasamentului celor mai urmărite producții. Top 5 seriale difuzate în 2014 (date pentru segmentul publicului comercial):
1. Las Fierbinți (sezonul V) – 12.3 puncte de rating și 27% share
2. Las Fierbinți (sezonul VI) – 11.8 puncte de rating și 26% share
3. O saptămână nebună (sezonul I) – 10.2 puncte de rating și 21.8% share
4. Altă săptămână nebună (sezonul II) – 8.5 puncte de rating și 18.7% share
5. Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii – 5.4 puncte de rating și 12.5% share
Regal fotbalistic marca PRO TV

În ceea ce privește competițiile fotbalistice, PRO TV a difuzat în 2014 o serie de meciuri din cele mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale.

Cele mai urmărite meciuri de fotbal în 2014 au fost:
1. PRO TV: România – Argentina / meci amical (martie) - 25 puncte de rating, 49.3% share
2. PRO TV: Steaua – Dinamo / Cupa României (martie) – 21.7 puncte de rating, 43.6% share
3. TVR 1: Germania – Argentina / Campionatul Mondial (iulie) – 18.3 puncte de rating, 45.1% share
4. PRO TV: Dinamo – Steaua / Cupa României (aprilie) – 18.1 puncte de rating, 40.1% share
5. PRO TV: Steaua – Astra Giurgiu / Cupa României (mai) – 17.1 puncte de rating, 40.9% share

2014 - Anul depășirii propriilor recorduri!

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare