Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 26 Februarie 2018
S-a redeschis magazinul IL PASSO în București Mall Vitan

S-a redeschis magazinul IL PASSO în București Mall Vitan

Iubitorii shoppingului de lux sunt invitați să redescopere magazinul IL PASSO din București Mall Vitan, într-un ambient nou, cu un design elegant și un spațiu de desfășurare mult mai mare.

Magazinul redeschis prezintă colecția de primavară – vară 2018, care se remarcă prin note de subtilitate și rafinament integrate perfect în produse cu design inovator, dar și branduri de designer celebre, precum Versace, Galliano, Cavalli, Moschino și altele.

Noul concept de magazin aduce o serie de surprize clienților, astfel, până pe 28 februarie, cine cumpără un produs din colecția toamnă-iarnă, îl poate achiziționa pe al doilea la jumătate de preț.  

Brandul IL PASSO a fost înființat în anul 1999 de către Petru Chiriac și numără în prezent 17 magazine la nivel național. IL PASSO dorește impulsionarea mixului armonios dintre pret-a-porter și un aer fresh, young, convertindu-se într-o întâlnire de neuitat pentru persoanele care caută un pantof cu un design inovator, în tendințe. Folosind piele naturală de o finețe și calitate deosebită, aplicații delicate și decoruri executate cu cea mai mare grijă pentru detaliu, brandul oferă clienților produse care răspund nevoii de stil, cu o ușoară atingere de extravaganță.

                                             ***

București Mall Vitan este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall Vitan a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Recent, București Mall Vitan a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. Centrul își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare