Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 15 Aprilie 2017
Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează „Eroii pragmatici”, noua campanie integrată pentru OLX, cea mai populară platformă de anunțuri din România. „Eroii pragmatici” îi laudă pe românii cu idei, inițiativă, cei care găsesc mereu soluții la problemele de zi cu zi ale familiilor lor. OLX dorește să-i evidențieze în acest fel pe românii care aleg să folosească serviciile puse la dispoziție prin intermediul site-ului și aplicației mobile, subliniind caracterul lor pragmatic.

Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic amplu, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare.

„A pune anunț pe o platformă de anunțuri este, de cele mai multe ori, un gest care survine în urma unui proces de gândire pragmatic. De ce să mai țin în casă un obiect de care nu mai am nevoie? De ce să arunc ceva ce este aproape nou? De ce să irosesc timp încercând să-l dau prin intermediul prietenilor sau al altor platforme? Toate sunt întrebări pe care utilizatorii OLX și le pun înainte de a publica un anunț. Astfel, credem că alegerea OLX pentru publicarea respectivului anunț este doar o continuare pragmatică a deciziei pragmatice de a pune anunț. Pragmatic vorbind, uitându-ne la cifrele din research și analytics, credem că sunt motive serioase pentru a crede că OLX este singura platformă de care ai nevoie pentru a vinde eficient. Acesta este și motivul pentru care am ales să comunicăm pe teritoriul pragmatismului și pentru a-i lăuda pe românii care aleg OLX”, Costin Radu - Managing Director & Head of Creative Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks.

„România are nevoie de oameni pragmatici. Credem cu tărie că oamenii cu inițiativă, cei care fac lucrurile să se întâmple, sunt cei care duc țara noastră în direcția pozitivă și pe ei trebuie să-i punem în valoare, să-i facem cunoscuți, astfel încât să reprezinte modele confirmate pentru comunitățile din care fac parte. Aici intervine și rolul nostru ca brand. Având milioane de români care folosesc serviciile OLX, din comunități diferite - de la agricultori, la mămici, sportivi, meșteri sau mici antreprenori - e de datoria noastră să îi facem cunoscuți și să le spunem poveștile. Ei sunt cei care combat gândirea de tipul <>", Răzvan Acsente - Head of Marketing OLX Group.

Campania include execuții TV, radio, OOH și digital. Spotul TV, regizat de Tom Wilson și produs de Studioset, poate fi urmărit aici:  https://www.youtube.com/watch?v=krGF9qOAjrE

Echipa OLX: Cristina Sauciuc - PR & Brand Specialist, Marius Funie - Online Marketing Specialist, Răzvan Acsente - Head of Marketing, Cristina Gheorghițoiu - General Manager.

Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks: George Ilițoi – Copywriter, Ion Altieri Constantin – Designer, Paul Foltache - Senior Web Developer, Ileana Ghiță - Brand Communication Manager, Vlad Petre - Brand Communication Director, Costin Radu - Managing Director & Head of Creative Planning.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare