Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 27 Februarie 2015
Sună clopoţelul la Şcoala IAA de Marketing & Comunicare

Sună clopoţelul la Şcoala IAA de Marketing & Comunicare

Scoala IAA anunta lansarea înscrierilor la Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Strategic Marketing & Communication si Modulul Digital Marketing & Communication.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare si cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Cursurile vor începe în luna mai 2015 și se vor incheia in luna septembrie 2015.

Acest modul construieste o imagine aprofundata despre bazele marketingului si ale comunicarii. Pe parcursul celor 18 de zile de curs, vei studia următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetare de Piață, Tehnici de Prezentare, Motivație și Expunere, Administrarea Bugetelor și Finanțe.

Inscrierile la Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se pot face pana la data de 15 aprilie 2015. Mai multe detalii despre acest modul gasesti aici.


Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor din industrie, cu studii superioare şi cu experienţă în domeniu de la 4 până la maxim 7 ani. Cursurile vor începe în luna mai 2015 si se vor incheia in luna septembrie.

În cele 20 zile de curs în care se pune accent pe aprofundarea rolului marketingului în strategia de business, poziționarea de brand, managementul portofoliului de brand, strategia de marketing și planificare, strategia de comunicare, precum și managementul resurselor/managementul agenției.


Inscrierile la Modulul Strategic Marketing & Communication se pot face pana la data de 15 aprilie 2015. Mai multe detalii despre acest modul gasesti aici.


Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor și seniorilor din agenții și companii (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri și strategic planneri) - care doresc să învețe cum să intergreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing și comunicare. Cursurile vor începe în luna iunie 2015 si se vor incheia in luna octombrie 2015.

Pe parcursul celor 18 zile de curs, se abordeaza subiecte precum analiza contextului digital, intelegerea si definirea rolului digitalului în strategia de marketing și comunicare, setarea obiectivelor, elaborarea strategie de digital, brieful de digital, precum si aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și evaluarea și optimizarea rezultatelor.


Inscrierile la Modulul Digital Marketing & Communication se pot face pana la data de 20 mai 2015. Mai multe detalii despre acest modul gasesti aici.


Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire modulele Şcolii IAA şi la înscriere vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro şi ruxandra.radu@iaa.ro, telefon: 031.105.24.14.

Urmăreşte-ne pe facebook: IAA School Romania.

Extra Info

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care îmbină abordarea teoretică cu practica și cu studiul individual, fiind cel mai amplu proiect din România în domeniul educației realizat de către o asociaţie profesională. Școala IAA reunește la catedră practicieni, iar în sălile de curs oameni activi în industrie, care pot aplica imediat cunoştintele şi metodele de lucru învăţate.

International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reuneste 120 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare