Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 4 Iulie 2016
Tot mai mulţi producători locali accesează programul Mega Image 'Gusturi româneşti de la gospodari'

Tot mai mulţi producători locali accesează programul Mega Image 'Gusturi româneşti de la gospodari'

Mega Image continuă, pentru al treilea an consecutiv, programul “Gusturi Românești de la gospodari”, prin care aduce în magazinele sale legume româneşti, cultivate sustenabil pentru un gust autentic. Un program care s-a dezvoltat de la an la an, prin care Mega Image reunește din ce în ce mai mulţi producători locali atraşi atât de siguranţa financiară, cât şi de suportul oferit de Mega Image.

Programul a fost iniţiat în  2015, pornind cu selecţia producătorilor pe baza calităţii solului, capacităţilor de producţie şi experienţei acestor producători. O mare parte dintre colaboratori au continuat parteneriatul și în următorii ani, iar acestora li s-au alăturat noi producători, astfel, în prezent, numărul total este de peste 70 de producători locali de legume.

“Ne bucurăm că acest parteneriat între Mega Image şi producătorii locali s-a consolidat și a ajuns deja la al treilea an consecutiv. Succesul proiectului ne confirmă angajamentul nostru de sustenabilitate, prin care ne implicăm activ în susținerea agriculturii locale și a unei alimentații sănătoase. Vom continua să dezvoltăm și mai departe programul pentru a oferi în continuare consumatorilor noştri produse autentice şi, în acelaşi timp, să susţinem producătorii locali care pot cultiva legumele cu iscusință și grijă,”  declară Vasileios Stavrou, Director General al Mega Image.

Cei 70 de producători aduc zilnic pe rafturile supermarketului Mega Image şase sortimente de legume “Gusturi româneşti”, verificate pas cu pas, de la seminţe până la raft: roşii, ardei verde, salată verde, castraveţi cornişon, ardei kapia şi vinete.

Programul „Gusturi româneşti de la gospodari” este un parteneriat care aduce beneficii tuturor celor implicaţi: de la producătorii care au o piaţă sigură de desfacere, la clienţii cărora Mega Image le oferă  legume locale, sigure şi gustoase, testate înainte de a fi expuse la raft,  dar şi retailerului, prin posibilitatea de a expune la raft  sortimente controlate şi sustenabile de legume.

„Am pornit la drum cu acest proiect din dorința de a le aduce consumatorilor legume proaspete, cultivate local, care păstrează gustul bun, de odinioară. Ne-am implicat direct în tot procesul de producție, am fost alături de agricultori, i-am susținut și am reușit astfel să ne atingem obiectivul de a sprijini agricultura locală sustenabilă și de a oferi clienților noștri garanția de a consuma cu încredere legume de sezon proaspete și gustoase, atent controlate de specialiști. În prezent, proiectul a ajuns unul dintre cele mai importante proiecte ale Mega Image,” declară Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.

Proiectul Mega Image „Gusturi românesti de la gospodari” se desfăşoară în patru faze:

  • Selecţia producătorilor pe baza unor criterii legate de localizarea bazinelor legumicole, dar şi pe baza analizelor de sol şi apă în laboratoare autorizate şi acreditate. Proiectul se demarează numai dacă în sol şi apă nu se regăsesc substanţe interzise.
  • Mega Image supraveghează procesul de producţie cu specialişti pe toată durata acestuia. Materialele necesare producţiei (seminţe, fertilizatori, tehnologia de cultură) sunt asigurate de Mega Image.
  • Cantitatea produsă este cumpărată în totalitate de Mega Image la un preţ corect, agreat de comun acord cu producătorul și menţionat în contract.
  • Înainte de a fi expuse la vânzare, produsele sunt testate într-un laborator independent internaţional. Dacă rezultatele se încadrează cerinţelor de calitate, produsele sunt direcţionate către magazine, în vederea comercializării; dacă rezultatele nu corespund, nu sunt achiziţionate.

„Am ales să continuăm cu aceleaşi sortimente de legume şi în acest an, dar să mărim numărul producătorilor pentru a asigura continuitate la raft celor şase legume, pe întreaga perioadă a sezonului de vară,” adaugă Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.

Fermele agricultorilor sunt localizate în apropiere de București pentru a permite distribuția rapidă în magazinele Mega Image din capitală, imediat după cules, asigurând astfel prospețimea legumelor.

Extra info

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 479 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (216), Shop&Go (261), Gusturi Romanești (2). Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia ce operează în prezent pe trei continente.

În 2009, Mega Image lansa pe piața din România unul dintre cele mai de succes brand-uri proprii, Gusturi românești, și, odată cu acesta, își asuma un angajament în direcția dezvoltării segmentului de produse specific româneşti. Brand-ul include o gamă extinsă de produse realizate după rețete tradiționale, autentice sau recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării. Produsele Gusturi românești sunt fabricate în România, obținute după rețete ce sunt parte a culturii românești sau reprezentative pentru o anumită zonă a țării, obținute în cele mai multe cazuri printr-un mod de prelucrare tradițional și fără adaosuri nespecifice rețetei autentice.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare