Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Comunicate"
Facebook
Like us on Facebook
Comunicat - 26 Martie 2013
Wave Division a semnat un parteneriat cu PROFI Rom Food pentru lansarea cupoanelor online ce oferă reduceri în supermarketuri

Wave Division a semnat un parteneriat cu PROFI Rom Food pentru lansarea cupoanelor online ce oferă reduceri în supermarketuri

Compania Wave Division, agenție de consumer engagement, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food, unul din principalele lanţuri de retail alimentar din România. Parteneriatul vizează acceptarea în reţeaua de magazine PROFI a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot găsi şi printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

"Magazinele noastre se extind agresiv nu doar ca număr, dar și din punct de vedere al facilităților pe care le oferim clienților noștri", a declarat Pawel Musial, director general al PROFI Rom Food. "Cupoanele online pe care începem să le punem la dispoziția clienților le vor permite acestora să se bucure de noi reduceri cât se poate de atractive."

Primul proiect de e-couponing din România este dedicat promoțiilor prin intermediul cupoanelor online. Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot folosi pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul platformei digitale tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în unităţile moderne de comerţ (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Reducerile pot fi oferite de producători, dar şi de către retaileri.

Prin efortul susţinut al echipei Wave Division, proiectul de e-couponing - CuponReducere.ro devine activ în România, soluţia tehnică fiind pregătită şi susţinută de know-how-ul partenerilor de la Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale.

Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping – 70% dintre cumpărători îşi planifică sesiunile de cumpărături, dar şi faptul că din ce în ce mai multe branduri sunt urmărite online de consumatori. Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în colaborare cu partenerii săi, producători şi retaileri.

Ca si prim retailer ce s-a alăturat proiectului CuponReducere.ro, PROFI Rom Food este unul din liderii retailului alimentar din România, deţine 153 de magazine în prezent şi are planuri pentru deschiderea altor cel puţin 42 în cursul acestui an. PROFI este un brand care se aliniază noilor trenduri din comerţul retail, priveşte spre viitor conectându-se la procesele inovatoare şi anticipând perspectivele marketingului.

Parteneriatul cu PROFI Rom Food va fi urmat de alăturarea în proiect, pe parcusul lui 2013, a altor parteneri-jucători cheie din domeniul retailului din România.

“Parteneriatul semnat de Wave Division şi Profi Rom Food în România ne oferă certitudinea că putem dezvolta un proiect curajos şi sperăm vizionar pentru viitorul marketingului online. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să convingă consumatorii din România că marketingul viitorului este digital şi că relaţia directă care se stabileşte astfel între consumator pe de o parte, şi producători şi retailer pe de altă parte, este benefică alegerilor sale de shopping. Sperăm ca după PROFI să ni se alăture în acest proiect si alte nume de referinţă ale retailului autohton, alături de care să construim un proiect viabil şi eficient pentru consumatori şi branduri deopotrivă”, a declarat Bogdana Baltasiu, Business Development Director - Wave Division.

Extra Info

Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Prin intermediul celor 6 arii de expertiza (servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing si youth marketing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interactiuni cu consumatorii, demonstrandu-si expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care se numara: Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.

In 2009, cand numara doar 67 de magazine, reteaua PROFI a fost preluata in proportie de 100% de catre fondul de investitii Enterprise Investors una dintre principalele firme de private equity si venture capital din Europa. De atunci, si-a imbunatatit permanent structura si modul de prezentare al ofertei si s-a extins agresiv in intreaga tara. In momentul de fata, detine 156 de magazine care desfac o gama de peste 5.000 de produse in 88 de localitati din 36 judete. Astfel, concureaza cu succes la ocuparea uneia dintre primele trei pozitii in topul retailului modern din Romania.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare