Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Effie-index"
Facebook
Like us on Facebook
Effie Index - 7 Iulie 2015
Effie Effectiveness Index Romania 2015

Effie Effectiveness Index Romania 2015

Top 3 agentii: Mccann Worldgroup Bucharest, GMP Advertising si Cohn and Jansen JWT
Top 3 clienti: Valvis Holding, Telekom, URSUS Breweries
Top 3 branduri: Aqua Carpatica, Telekom, Ciucas

Effie Effectiveness Index se alcătuiește la nivel global și identifică și clasifică cei mai eficienți clienți, agenții și branduri din industria de marketing și comunicare, reunind informațiile despre câștigătorii și finaliștii din competițiile Effie din 40 de piețe. Effie Index a fost lansat în 2011, pentru a prezenta cei mai eficienți clienți, agenții și branduri la nivel global, regional, în anumite țări, sau distinct, pe categorii de produse.

Top 3 agenții sunt McCann Worldgroup Bucharest cu un Gold Effie, două premii Silver și două premii Bronze, GMP Advertising cu trei premii Silver și un Bronze și Cohn and Jansen JWT cu Grand Effie, un Gold Effie, un Silver și un Bronze. Acestea sunt urmate de Publicis România, Leo Burnett Group, Geometry Global România, Graffiti BBDO, The Geeks. 

Nr

Agentie

Punctaj

1

McCann Worldgroup Bucharest

34

2

GMP Advertising

24

3

Cohn and Jansen JWT

22

4

Publicis România

18

5

Leo Burnett Group

16

6

Geometry Global România

10

7

Graffiti BBDO

10

8

The Geeks

10

În clasamentul Effie Effectiveness Index România 2015, cei mai eficienți clienți sunt Valvis Holding cu un Grand Effie, un Gold Effie la categoria Non-alcoholic beverages și un Bronze Effie la categoria Brand Experience. Urmează la egalitate Telekom și URSUS Breweries cu două premii Silver Effie și, respectiv, un Bronze Effie, un Silver Effie și o nominalizare.

Nr

Client

Punctaj

1

Valvis Holding

24

2

Telekom

12

3

URSUS Breweries

12

4

Allegro Online Services

10

5

Vodafone România

10

6

Kandia Dulce

8

7

Orange România

8

8

Visa Europe

8

Clasamentul brandurilor este condus de Aqua Carpatica, câștigătorul Grand Effie pentru campania “Purity Test” și a unui Gold Effie cu aceeași campanie. Următorii clasați sunt Telekom, Ciucaș, Vodafone, Orange, ROM, Visa, BILLA.

Nr

Brand

Punctaj

1

Aqua Carpatica

24

2

Telekom

12

3

Ciucaș

10

4

Vodafone

10

5

Orange

8

6

ROM

8

7

Visa

8

8

BILLA

6

Câştigătorii celei de-a 12-a ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2015, care a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Român.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 26 de trofee, dintre care un Grand EFFIE, patru trofee de aur, nouă de argint şi 12 de bronz și au fost premiate în total 12 agenţii şi companii: 23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB România, Digital Star, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup Bucharest, Publicis România, Orange România şi The Geeks.

Mai multe detalii despre premiile acordate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.

Extra info

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute. 

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Mihut Craciun
7 Iulie 2015, 14:07
FYI
andrei
7 Iulie 2015, 14:08
FYI
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare