Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 4 Octombrie 2012
[UPDATE] McCann Erickson, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis şi Webstyler+GMP, agenţiile româneşti câştigătoare la Golden Drum 2012

[UPDATE] McCann Erickson, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis şi Webstyler+GMP, agenţiile româneşti câştigătoare la Golden Drum 2012

În cadrul Galei Premiilor Multi Channel, cea de-a doua festivitate din cadrul Golden Drum International Advertising Festival of New Europe, care a avut loc pe 5 octombrie seara, McCann Erickson a câştigat 2 Silver Drum şi 2 Golden Drum; Leo Burnett 1 Golden Drum, Publicis a luat 1 Silver Drum şi Webstyler+GMP 1 Silver Drum.

de Teodora Ieșeanu

Dacă în cadrul Galei Single Channel Awards, care a avut loc pe 4 octombrie, Saatchi & Saatchi România a câştigat un Silver Drum, iar McCann Erickson a luat un Golden Drum și primul Grand Prix de la festival, vineri seară pe 5 octombrie, agenţiile româneşti au reuşit să obţină 4 Silver Drum şi 3 Golden Drum.

Astfel, McCann Erickson România a câștigat 2 Golden Drum pentru campania „Românii sunt deştepţi” realizată pentru brandul Rom Autentic, înscrisă la secțiunile “Public Relations” și “Digital campaigns” şi 2 Silver Drum, cu aceeaşi campanie, la secțiunile “Direct campaigns” și “Integrated communication campaigns”.

De asemenea, brand-ul Rom a terminat pe locul doi la Brand Grand Prix, iar agenţia McCann Erickson România pe locul 3 la premiul GOLDEN ROSE (Agency of the year).

Publicis Bucharest a obţinut Silver Drum pentru campania cu campania “Your last Journey“, la secțiunea “Events”.

Webstyler+GMP au câştigat Silver Drum la secţiunea “Public Relations” cu campania “Vezi dincolo de limite” făcută pentru Dolce Sport/Romtelecom.

Leo Burnett & Target, Golden Drum la “Innovative campaigns” cu campania “Second Life“.

Astfel, agențiile românești pleacă de la Golden Drum cu 1 Grand Prix, 4 Golden Drum şi 5 Silver Drum.

Celelalte premii speciale au mers la Look at Media – Golden Rose şi Tartini Award (Independent agency of the year); Leo Burnett – Golden Net (Network of the year); “The Village” este brandul anului, obţinând Golden Drum Grand Prix.

Juriul Single Channel a premiat anul acesta cele mai bune lucrări din Noua Europa cu 38 de trofee Silver Drum, 23 Golden Drum și 9 Grand Prix. La secțiunea Single Channel au fost înscrise 1123 de lucrări.

Juriul Multi Channel a acordat 22 Silver Drum, 14 Golden Drum şi 7 Grand Prix. La secţiunea Multi Channel au fost înscrise 319 lucrări.

Mai multe informații despre competiție, premii și câștigători se găsesc pe site-ul festivalului.

Felicitări tuturor agenţiilor pentru rezultatele obţinute la cea de-a 19-a ediţie a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe!

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare