Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 1 Noiembrie 2017
131 de înscrieri în competiția Internetics 2017

131 de înscrieri în competiția Internetics 2017

Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen PR, Papaya Advertising, pastel, Profero, Propaganda, Publicis România / Publicis One, Samsung România, Saatchi&Saatchi + The Geeks, The Marks, Thinkdigital, Tribal Worldwide România, Three şi V8 Interactive.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Social Media”, cu 35 de lucrări înscrise, urmată de „Culture”, cu 30 de înregistrări în concurs, și „Interactive Campaigns”, cu 28 de înscrieri.

Brandurile participante în competiție sunt: ABSOLUT, Actimel, Aqua Carpatica, ARAS, Ariston, Avon, Beck’s, BRD Code, Bucegi, CIF, Coca-Cola, Cornetto Ice Cream, Esmara, Eti Puf, FAN Courier, Fanta,  Generali, Gillette, Grolsch, Hope & Homes for Children România, Julius Meinl, Kaufland, KFC, Lidl România, Lipton Ice Tea, McDonald’s, MEDA, Minunino, OLX, Ora de Net - Salvați Copiii, Orange, Pepsi, Petrom, PIATRAONLINE, Philips, Poliţia Românǎ, Provident, ROM, Samsung România, Savana, Secretul Bunicii YEAST, Sprite, Staropramen, Sugus, Tedi, Telekom, URSUS, VEKA, VISA, Volkswagen şi Zizin.

Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie din anul precedent în ceea ce priveşte sistemul de premii, oferind trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate anual, pentru „Best Use of Technology” şi „Most Creative Client of the Year”. Agenția care va aduna cele mai multe puncte din nominalizări și trofee va fi desemnată Agenția Anului.

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 24 noiembrie 2017. Detalii pe www.internetics.ro.

Festivalul este susținut de:

Partener principal: UPC România

Parteneri The Institute: UniCredit Bank, Ciuc Premium și ABSOLUT Vodka

Extra info

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a  apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 19 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, a designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.  

institute.ro

https://www.facebook.com/Institute.ro

https://www.facebook.com/interneticsdigitalweek/?ref=br_tf 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare