Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 27 Aprilie 2012
37 de branduri de referinţă pe podium la Gala Superbrands România

37 de branduri de referinţă pe podium la Gala Superbrands România

Ceremonia dedicată recunoaşterii performanţei excepţionale în branding a avut loc în cadrul Galei Superbrands, desfăşurată pe 26 aprilie, la Hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel. 37 de branduri de referinţă din România au urcat pe podium pentru a primi trofee Superbrands.

de Teodora Ieşeanu

Acestea sunt: Adevărul, Agricola Bacău, Avon, BCR, Beciul Domnesc, BMW, Bonduelle, Borsec, Castrol, Chivas Regal, Coca Cola, Cosmote, DHL, Doncafe, Gealan, Germanos, Heineken, Help Net, Johnson's Baby, JW Marriott, Kandia, Medlife, Mol, Nivea, Orange, Petrom, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rigips, Rompetrol, Romtelecom, Santal, Savana, Sensiblu, Vel Pitar, Western Union, Yves Rocher.

Honorary Recognition, momentul culminant al Galei Superbrands, a onorat anul acesta Republica Moldova pentru proiectul e-Transformare (e-Guvernare), derulat de către Guvernul Republicii Moldova, ca recunoaştere simbolică a demersurilor dinamice ale ţării vecine pentru a se înscrie într-o traiectorie europeană.

De asemenea, în cadrul Galei, a fost lansată ediţia 2011 / 2012 a cărţii Consumer Superbrands pentru România care cuprinde poveştile de succes dezvăluite de către 37 de branduri, internaţionale şi autohtone, din diverse industrii, puternice prin reputaţie şi notorietate, care operează pe piaţa românească.

Cele 37 de branduri invitate în ediţia din acest an a programului Superbrands se numără printre cele 300 de branduri validate Superbrands în urma jurizării şi cercetării efectuate.

Amfitrionii Galei Superbrands au fost agenţia de comunicare strategică BDR Associates, afiliată a Hill+Knowlton Strategies/WPP, precum şi invitaţii de onoare Anca Harasim, Director Executiv AmCham România şi Guy Burrow, partener al companiei Candole. Au participat reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, diplomaţi, specialişti în branding, membri ai Consiliului Superbrands, presa de specialitate, alţi invitaţi de onoare.

Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1260 de branduri din 48 de categorii de produse şi servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de către Consiliul Superbrands format din 26 specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de către organizaţia Superbrands: calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piaţă, realizată de către Superbrands România în colaborare cu Nielsen România pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. La finalul cercetării, 300 de branduri au obţinut statutul de Superbrand pe piaţa din România, lista completă a acestora fiind publicată în cartea Consumer Superbrands pentru România, ediţia 2011/12.

Printre ţările care au găzduit în ultimele luni Gale Superbrands amintim: Grecia, Israel, Polonia, Tailanda, Ungaria.

Extra Info

Organizaţia Superbrands promovează pretutindeni în lume cultura de branding şi aduce recunoaştere brandurilor cu performanţe excepţionale prin câteva programe specializate: Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands etc. Organizaţia Superbrands operează în aproape 100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 15 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate şi prin publicarea volumelor Superbrands, specializate pe categorii. Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia dezvoltă programe consacrate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Primele programe derulate până acum, care includ şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 150 de modele de succes atins prin branding şi comunicare.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Vlad
4 Decembrie 2013, 12:40
Aceasta organizatie este capabila sa aduca plus valoare oricarui brand. Daca va hotarati sa colaborati cu ei, veti fi placut surprinsi.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare