Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 20 Septembrie 2012
„Acesta este viitorul meu”, o campanie inițiată de EACA și susținută de UAPR

„Acesta este viitorul meu”, o campanie inițiată de EACA și susținută de UAPR

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA), cea care reunește 85% din cele 88 de miliarde de euro investiți anual în publicitate în Europa, anunță demararea unei campanii paneuropene de anvergură, ce are scopul de a sprijini antreprenorii. Programul va fi lansat, în martie 2013, pe piețele cheie din Europa (Marea Britanie, Germania, Polonoa, Italia și Spania), urmând a se extinde la nivelul întregii Europe în anii următori. Campania “Acesta este viitorul meu” este susținută de UAPR și alte asociații ale agențiilor de publicitate din Europa.

de Teodora Ieșeanu
“Acesta este viitorul meu” are scopul de a duce la crearea a 500.000 de noi afaceri în următorii trei ani. Bazându-ne pe „valoarea medie” adăugată de fiecare micro-întreprindere, programul ar crea în Uniunea Europeană valoare totală adaugată de 33 de millioane de euro și aproape 2 milioane de locuri de muncă. Bugetul campaniei, de 2,2 milioane de euro, va fi finanțat de companii private, capital de risc și contribuții materiale ale partenerilor.

Creat ca răspuns la atitudinea tot mai pesimistă din Europa determinată de criza economică și de impactul său asupra prespectivelor de creștere, proiectul „Acesta este viitorul meu” are rolul de a determina tinerii să acționeze pentru ei înșiși și să creeze o mișcare pozitivă de sine stătătoare.

“Suntem încântaţi să fim parte din acest proiect, ajutând astfel la promovarea Europei. Este imperativ ca toţi europenii să înţeleagă importanţa şi beneficiile calităţii de cetăţean european. Istoria şi cultura noastră, alături de contribuţiile constante pe care le-am adus lumii, nu pot fi nici uitate şi nici ignorate”, a declarat Radu Florescu, Preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).

„Am identificat un grup bine definit pe care să îl sprijinim: este vorba despre cei care plănuiesc să își deschidă propria afacere dar nu au făcut-o încă”, explică Dominic Lyle, director general EACA. „Cercetări recente au arătat că, dintre cei aproximativ 50% care se gândesc să își deschidă o afacere, doar 5,8% o fac. Noi îi numim aspiranți – potențiali tineri antreprenori. Ei sunt adesea descurajați de preocupări cu privire la finanțare, birocrație și capacitatea lor de a conduce o afacere. Planul nostru este să grăbim pasul de la idee la acțiune oferindu-le o mișcare pentru tineri, condusă de tineri pentru a-i ajuta să depășească aceste bariere”, continuă Lyle.

Campania are cinci elemente cheie:
• O platformă web pentru a transforma ideile în acțiune, inclusiv conținutul informațional care să ducă la lărgirea comunității; filme inspiraționale făcute de tineri întreprinzători de succes; instrumente practice disponibile on-line pentru depășirea barierelor; idei de test și pregătire pentru deschiderea unei afaceri; evenimente la care oameni cu idei similare se pot întâlni și pot deveni parteneri într-o afacere. Site-ul va integra cele mai bune resurse pentru a-i ajuta pe antreprenori la început de drum.
• Sesiuni de pregătire peer-to-peer la nivel paneuroepean, pentru depășirea barierelor de la începutul unei afaceri.
• O rețea de tineri antreprenori grupați în patru centre, la început din patru piețe europene, responsabilă pentru creșterea rețelei, a numărului de membri și pentru promovarea site-ului.
• Un program de comunicare care să promoveze platforma web, inclusiv TV / print; spațiu de afișare și căutare plătit; acțiuni de PR susținute prin difuzarea online și la TV a filmului „The Museum”, regizat de tânărul regizor Edward Housden, pentru promovarea site-ului.
• Un portal care să pună în legătură tinerii antreprenori din întreaga Europă, să le ofere sfaturi în afaceri și informații despre surse de finanțare.

Francisco Pinto Balsemão, președintele Consiliului Editorilor din Europa, EPC, a declarat: "Afacerile nou deschise sunt esențiale pentru viitorul economiei europene. Generațiile din zilele noastre au șanse reduse de angajare când ies de pe băncile liceului sau ale facultății. Dacă vrem să pornim economia, avem nevoie de mai mulți antreprenori, iar aceia dintre noi care au priceperea și cunoștințele, au responsabilitatea de a întinde o mână și de a-i ridica pe acești tineri. Sectorul media eurpean, atât de complex si diverisificat, este ideal pentru acest rol. Noi, cei din EPC, ne vom îndeplini rolul nostru."

Extra Info

Asociația Europeană a Agențiilor de Publicitate, EACA, cu sediul în Burxelles, reprezintă agențiile de publicitate ce oferă o gamă completă de servicii, media și asociațiile agențiilor de publicitate din Europa.

Printre cele mai importante rețele și agenții de publicitate și media se numără: M&C Saatchi, DDB Europe, TBWA, JWT, Ogilvy, Grey Group EMEA, Y&R, Mindshare, Aegis, Innocean Worldwide, Publicis, Saatchi & Saatchi, Zenith Optimedia, Leo Burnett, McCann WorldGroup, Universal McCann, Initiative, Draft FCB, Media Consulta.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Eric
3 Decembrie 2013, 12:14
Este dificil sa incerci sa schimbi modalitatea de gandire a unui om, dupa ce acesta a fost invatat sa vada totul dintr-un anumit unghi, de multe ori gresit.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare