Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 10 Iunie 2010
Au fost desemnaţi câştigătorii premiilor Effie 2010

Au fost desemnaţi câştigătorii premiilor Effie 2010

A șaptea ediție a festivalului Effie și-a desemnat câștigătorii, în cadrul Galei de Premiere din această seară, ce a avut loc la Opera Romană. CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt agențiile care au plecat acasă cu premii Effie.

de Anca Muraru

Anul acesta au fost înscrise 48 de campanii de către 20 de agenţii, ce au fost jurizate de 83 de personalități din industria de marcomm, juriu ce a fost prezidat de către James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO.

„Am fost impresionat de profesionalismul și seriozitatea cu care a fost tratat acest festival. Au fost peste 80 de jurați, ceea ce mi-a dat de înțeles că toată comunitatea s-a implicat în acest eveniment. Toate materialele pe care le-am vazut m-au impresionat din punct de vedere al calității și al gândirii”, a explicat James Miller.

Jurizarea s-a realizat în două etape. În prima fază de jurizare, cazurile au fost evaluate individual, in funcție de eficiența campaniei - strategiile de marketing și media, dar și rezultatele efective, iar în cea de-a doua etapă, juriul a evaluat doar cazurile selectate în prima fază.

Festivalul include 20 de categorii, dintre care patru speciale: David vs. Goliath, o categorie ce vizează brandurile mici, noi sau emergente, Renaissance – o categorie specială pentru brandurile renăscute, New Product or Service introductions – care se referă la orice fel de efort adus pentru a introduce un nou brand și Sustained Success, categorie ce vizează un succes susținut în cel puțin trei ani.

Printre cele mai premiate agenţii în competiția Effie Awards 2010 se află Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) și Silver pentru React – A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).

Urmatoarele agenții ca număr de trofee sunt: Propaganda cu trei trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact - As it Used to be (Sustained Success), BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People(Corporate Reputation, Image & Identity) și GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising, fiecare cu câte două trofee. CAP, Headvertising si Odyssey Communication au câștigat fiecare câte un trofeu în competiia Effie 2010.

Premiile Effie din acest an se prezintă astfel:

Category: FOOD PRODUCTS I
BRONZE
Campaign title: The Taste of Great Memories
Brand: Maggi Secretul Gustului Intensavor
Submitted by: BV McCann Erickson
BRONZE
Campaign title: Country Food
Brand: Sadu
Submitted by: Graffiti BBDO
GOLD
Campaign title: Reason to Rest
Brand: Napolact
Submitted by: Propaganda

Category: FOOD PRODUCTS II
NOMINEE
Campaign title: Dare!
Brand: Joe
Submitted by: Scala JWT

Category: NON-PROFIT PRO BONO/PUBLIC SERVICE, SOCIAL CAMPAIGNS
BRONZE
Campaign title: Cherish Knowledge
Brand: Fundatia Dinu Patriciu
Submitted by: Odyssey Communication
SILVER
Campaign title: A Chance for Life
Brand: React
Submitted by: Graffiti BBDO

Category: MEDIA AND ENTERTAINMENT
BRONZE
Campaign title: Share Dolce
Brand: Romtelecom Dolce
Submitted by: Graffiti BBDO

Category: DURABLES
NOMINEE
Campaign title: No Matter What Guarantee
Brand: Toshiba
Submitted by: BV McCann Erickson
BRONZE
Campaign title: Unbeatable Price
Brand: Dacia
Submitted by: Graffiti BBDO

Category: CORPORATE REPUTATION, IMAGE & IDENTITY
NOMINEE
Campaign title:Money School
Brand: BCR
Submitted by: Tempo Advertising
SILVER
Campaign title:
Common Sense and Responsibility
Brand: Petrom
Submitted by: Leo Burnett & Target
GOLD
Campaign title:
Great People behind Great People
Brand: BRD-Groupe Société Générale
Submitted by: Propaganda

Category: NON FOOD PRODUCTS
NOMINEE
Campaign title:
A Fuel Tank Every 15 Minutes
Brand: Petrom
Submitted by: Leo Burnett & Target
SILVER
Campaign title:
Aspargilius - Bathroom and Kitchen
Brand: Savana Teflon
Submitted by: Papaya Advertising
GOLD
Campaign title: House of Fun
Brand: Herbal Essences
Submitted by: Leo Burnett & Target

Category: TELECOMMUNICATIONS: INTERNET AND DATA
NOMINEE
Campaign title: ClickNet Job
Brand: Romtelecom ClickNet
Submitted by: Graffiti BBDO

Category: TELECOMMUNICATIONS: VOICE OFFERS
NOMINEE
Campaign title: Coverage
Brand: Cosmote
Submitted by: Ogilvy & Mather Romania

Category: NON-ALCOHOLIC BEVERAGES
NOMINEE
Campaign title:
Fanta Shokata re-launch: Shockingly Romanian
Brand: Fanta
Submitted by: BV McCann Erickson
NOMINEE
Campaign title: Happy Coffee
Brand: Nescafé
Submitted by: Mercury 360

Category: DAVID VS GOLIATH
NOMINEE
Campaign title: The Muller World
Brand: Muller
Submitted by: Graffiti BBDO
NOMINEE
Campaign title:
Aspargilius - Bathroom and Kitchen
Brand: Savana Teflon
Submitted by: Papaya Advertising

Category: FINANCIAL SERVICES
NOMINEE
Campaign title: Twice a Winner
Brand: Alpha Bank
Submitted by: DDB Bucharest
BRONZE
Campaign title: Bumper Cars Reloaded
Brand: UniCredit Tiriac Bank
Submitted by: Headvertising
SILVER
Campaign title: 6 Horses
Brand: Banca Transilvania
Submitted by: Next Advertising
SILVER
Campaign title: Meeting Your Interest
Brand: CEC Bank
Submitted by: Papaya Advertising

Category: ALCOHOLIC BEVERAGES: BEERS AND WINES
BRONZE
Campaign title: "1 Million RON" Bottle
Brand: Murfatlar
Submitted by: Next Advertising & CAP
GOLD
Campaign title: The Story Goes On
Brand: Timisoreana
Submitted by: GMP Advertising
Category: SUSTAINED SUCCES
BRONZE
Campaign title: Cooking With All Your Heart
Brand: Maggi
Submitted by: BV McCann Erickson

Category: SUSTAINED SUCCES
GOLD
Campaign title: As it used to be
Brand: Napolact
Submitted by: Propaganda

GRAND EFFIE
Campaign title: The Story Goes On
Brand: Timisoreana
Submitted by: GMP Advertising

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare